View Full Version : Jeep sutii tyhjää
Uutta Jeeppiä pukkaa, ketä kiinnostaa?
http://www.iltalehti.fi/autot/2011082114236164_au.shtml
Mitäänsanomaton ja joutavanpäivänen kulkuväline. http://www.autofoorumi.fi/forum/images/smilies/facepalm.gif
Kauniisti hyrisevä bensakone tuottaa 156 melko laiskaa pollea. Menohalut pitää elvyttää painavalla kaasujalalla - painaahan auto kuitenkin liki 1500 kiloa
Liki 1500 kg = painava? Johan meitin Corollaki painaa 1580 kg tyhjiltään.
ImacInnes
22.08.2011, 12:39
Juuh! Eihän tommosella mitään tee!
Yrittävät saada vain kulutusta alaspäin.
Ei kiitos!
t. Ismo Ämmä
Tasan tarkkaan yhtä tyhjänpäiväinen ja turha auto kuin etuvetoinen freelander. Jos haluaa säästää bensaa ja rahaa, niin ostetaan sitten muun merkkinen auto. Suorastaan vituttaa kun viimeiset todelliset maastoautomerkitkin jo on alentuneet tuollaisiin typeriin cross- overeihin ja etuvetoihin :mad:
No ei sen puoleen, compass ja patriot on nelivetoisinakin vähän siinä hivakoilla että mitä niillä loppupeleissä tekee maastossa, mutta on ne sentään nelivetoja ja jonkin asteen menohaluilla ryyditettyjä.. vähän enemmän yritystä kuin neliveto golffissa vaikka :D
Voi kerpele mitä ne kehtaa polkea tehtaasta maailmalle.
Kait luulevat kylällä muut kulkijat kohta YyJiitäkin etuvetoekoihmeeksi.
Bänkster
22.08.2011, 13:52
Voi kerpele mitä ne kehtaa polkea tehtaasta maailmalle.
Kait luulevat kylällä muut kulkijat kohta YyJiitäkin etuvetoekoihmeeksi.
Hah, näinpä :o
bj45lava
22.08.2011, 14:01
Tuohan nyt kuitenkin on vain Dodge Caliber Jeepin merkillä varustettuna, eli ei mikään oikea Jeeppi edes nelivetoisenakaan...et ihan sama.
Caliberia ei suomesta nelivetoisena ole saanut, mutta muualla maailmassa ilmeisesti kyllä.
Sitäpaitsi onhan noista kaikista vanhan liiton Jeep nelivedoista saanut aina jenkeissä takavetomalleja eli ei asiassa mitään uutta ole.
Köyhille myydään köyhien malleja jne.
Joo samanlaista brändi kuraa kuin kaikki muutkin city maasturit.
Mikä siinä on että tilavaa perheautoa ei voi myydä sillä mitä se on vaan v...tu sitä pitää yrittää tunkea kategoriaan mihin se kuulu eikä istu millään.
Mutta pisteet kyllä Lantikalle ihan 6-0 Eli...
Kun uuden Freelander 2 eD4:n sitten vie maastoradalle, ei ensin ole uskoa sen olevan vain etuvetoinen. Hiekka pöllyää, muta tirskuu kylkiin ja vesi loiskuu konepellille saakka. Silti etuvetoisella Freelander 2:lla ei ole ongelmia radalla, joka jättää varsin haastavan kuvan.
Jyrkät ylä- ja alamäet, kallistukset, syvät kuopat ja ilkeät kivikkoiset töppäreet ohittuvat eleettömästi. Lähestymis- ja jättökulmat, 31 ja 34 astetta, ovat samat kuin nelivetomalleissa. Kahluusyvyys on puoli metriä ja vesi pysyy auton ulkopuolella, vaikka syvään altaaseen ajaessa hirvittää.
Maasto-osuuden jälkeen herää vaivihkaa kysymys nelivedon tarpeellisuudesta. Etuvetoinen Freelander 2 selvittää maastoesteet ilman erityisiä huolenaiheita, jopa mietityttävän helposti. Maasto-ominaisuuksista on tingitty hyvin vähän, jos ollenkaan.
Vastaan..
Compassin etuvetoisuuteen ei tavanomaisessa arkiajossa juurikaan kiinnitä huomiota ainakaan kesällä. Ja huonoilla kesämökkiteillä tavanomaista jo tavallista korkeampi maavara helpottaa kulkua.
Takapenkin istuintyynyt ovat lyhyet ja istuma-asento pysty.
Tavanomaiseen nelivetomaastoon, ei edes citymaasturin maastoon, Jeepiä ei kannata viedä. Jeep nostaa kyllä notkelmissa komeasti takapyöränsä ilmaan, ja nousee notkelmasta, jos etupyörille on pitoa. Jos ei, niin meno hytyy. Kokeilu laskettelurinteen huoltotien nousussa tyrehtyi nopeasti - etupyörät alkoivat sutia tyhjää soralla. Samassa paikassa aiemmin ajamani nelivedot, osa-aikaisetkin, kiipesivät vaivatta ylös
Eli kaikki joukolla freelander kaupoille hip hei...
Jos ei muuta niin ainakin se näistä jutuista selviää miten paljon jonkun iltapäivälehden koeajoraporttia kannattaa ottaa tosissaan.
Eli saman verran kuin muitakin uutisiaan...
Jos joku löytää toyotan etuveto maasturi jutun jostain niin toyota miehenä kyllä voin haukkua senkin ettei jää semmoista kuvaa että autot nyt on vaan väärän merkksiä.
Tosin tuolla talvisessa harraste maailmassa on tullut huomattua se että kun citymaasturi pitää jättää keskelle jäätietä parkkiin niin etuveto carinalla vedellään pitkin umpua niin että lumi pöllyää:D:D:D
Näiden takanahan on nämä päästötavoitteet, joiden mukaan kaikkien autotehtaiden (välittämättä siitä millaisia autoja ja kuinka paljon tehdas tekee) tulee päästä tiettyyn kokonaisarvoon. Näillä höpömalleilla saadaan tuota arvoa alemmaksi, että voidaan tehdä myös oikeita malleja.
Maasto-ominaisuuksista on tingitty hyvin vähän, jos ollenkaan.
Joo, tää kerto toimittajan (maasto)autoilutaustasta aika paljon. Puuttuu vetävät takapyörät ja sehän ei vähennä maasto-ominaisuuksia juuri lainkaan. :D
Näiden takanahan on nämä päästötavoitteet, joiden mukaan kaikkien autotehtaiden (välittämättä siitä millaisia autoja ja kuinka paljon tehdas tekee) tulee päästä tiettyyn kokonaisarvoon. Näillä höpömalleilla saadaan tuota arvoa alemmaksi, että voidaan tehdä myös oikeita malleja.
Pohjois- Amerikassa ne ratkaisi asian kuitenkin yleensä niin, että tehtiin vain niin isoja autoja että menivät truck- kategoriaan jolloin ei tarvinnut välittää päästötavoitteiden toteutumisesta :D
Bänkster
22.08.2011, 20:38
Joo, tää kerto toimittajan (maasto)autoilutaustasta aika paljon. Puuttuu vetävät takapyörät ja sehän ei vähennä maasto-ominaisuuksia juuri lainkaan. :D
Ei ensinkään :D
Joo, tää kerto toimittajan (maasto)autoilutaustasta aika paljon. Puuttuu vetävät takapyörät ja sehän ei vähennä maasto-ominaisuuksia juuri lainkaan. :D
Kyllä tuon toimittajan nimmari kannattaa mieleen painaa. Useasti tullu sattumalta lueskeltua autojen koeajoraportteja, ja noin kolmanneksen luettuaan pitää tarkistaa, että onpa se taas sama sankari asialla. Kai tuonne joku asiantuntevampi toimittajakin löytys, joka osais myös kirjottaa sujuvaa suomea. Tuota tekstiä joutu paikotellen tavaamaan ihan ajatuksella, kun esim. TM/Tuulilasi artikkeleita voi lukea sujuvasti ja nopeasti. Ihan vain pari satunnaista poimintaa em. jutusta
1. "Ja huonoilla kesämökkiteillä tavanomaista jo tavallista korkeampi maavara helpottaa kulkua."
2. "Tavanomaiseen nelivetomaastoon, ei edes citymaasturin maastoon, Jeepiä ei kannata viedä."
Luulis että lehtitoimittajalla olis sujuvan tekstin ja kieliopin alkeet käytynä, taattua keltasen lehden tasoa...
Heikki L
23.08.2011, 10:24
Täähän on se sama toimittaja. Joka kitisi vikakoodien luvun kalleudesta, perjantain lehdessä.
Ihmetteli miten koodien luku voi maksaa 50e eikä tuntivelotuksen mukaan.
Ja kyseessä iltalehden "Autotoimituksen" päätoimittaja
Ei kyllä ymmärrä miksi kukaan ostaa maasturia tai citymaasturia vajaa vetoisena? Tosin onhan nissanin qasqai (vai miten se nyt kirjoitetaankin) erittäin suosittu auto ja niistä tais olla 98% etuvetoisia. On se tosi hienoa kun auto näyttää maasturilta, mutta vetää vain edestä. Ehkä nuo on sellaisia todellisia egon jatkeita?
Ei kyllä ymmärrä miksi kukaan ostaa maasturia tai citymaasturia vajaa vetoisena? Tosin onhan nissanin qasqai (vai miten se nyt kirjoitetaankin) erittäin suosittu auto ja niistä tais olla 98% etuvetoisia. On se tosi hienoa kun auto näyttää maasturilta, mutta vetää vain edestä. Ehkä nuo on sellaisia todellisia egon jatkeita?
Auto on monelle todellakin sen oman egon jatke. Autotehtaat käyttää tätä kylmästi hyväkseen, otetaan vaikka tuo qashqai esimerkiksi. Ensin lanseerataan markkinoille (kalliit) nelivetomallit ja vuoden parin päästä tulee etuvetoiset halpismallit. Tavallinen pulliainen ei tunnista noita ulkonäöstä ja halpiksella ajeleva saa mahtavan töräyksen testosteronia suoniinsa.
Sama juttu vaikkapa Hyundai ix35 ja Skoda Yeti.
On se tosi hienoa kun auto näyttää maasturilta, mutta vetää vain edestä.
Näyttää maasturilta? :eek: Eipä oikeestaan
http://image.nettiauto.com/extra/carimg/4155001_4155100/nissan-qashqai-4155072_b_18521592.jpg Kai tää meijän Corollaki sitten: http://img89.imageshack.us/img89/4232/p10107092.jpg
Pitäis tosin sutasta mustalla näemmä pyöränkaaret, helmat ja puskurin alahuuli niin sitten. Taitaa pari senttiä puuttua maavarastakin. Pitäiskö tuunata tosta mattamustalla ja 2 cm korotuksella maasto-korolla. :D
Uus Patrol sentään vähän:
http://tekniikanmaailma.fi/s/f/editor/0214%20Nissan%20Patrol.jpg
Näyttää maasturilta? :eek: Eipä oikeestaan
Kai tää meijän Corollaki sitten:
Pitäis tosin sutasta mustalla näemmä pyöränkaaret, helmat ja puskurin alahuuli niin sitten. Taitaa pari senttiä puuttua maavarastakin. Pitäiskö tuunata tosta mattamustalla ja 2 cm korotuksella maasto-korolla. :D
Tässähän autotehtaat myy mielikuvia. Tavalliselle kaduntallajalle Qashqai on nelivetoauto ja korolla etuvetoinen tavisauto, vaikka erot ulkonäössä ovat aika pienet. Palstalaiset näkee tämän käsitteen "maasturi" vähän toiselta kantilta :)
Uskallan tosin väittää, että taitava kuski menee Corollalla pahempaan paikkaan kuin normikuski nelivetoisella Qashqailla.
Niihä mie äsken sanoin.:D
Sitten esim. suzuki sx4 nelikossa jota ei vissiin myydä maastoautona vaan nelivetoisena pikkuautona vaikkei se niin pieni enää olekkaan, löytyy mm."kytkettävä" neliveto millä saa jo kummasti potkua johonkin sohjossa rämpimiseen. Eli ne takapyörät saa jo mukaan ennenkuin peli on menetetty.
Mutta takaisin asiaan eli piti äkkiä googlata noita vanhoja automainoksia niin löytyi sekä mossen että saabin mainokset ja niissä kyllä tuotiin selvästi esille miten hyviä molemmat on varsinkin huonoissa olosuhteissa.
Eli onko tosiaan jo niin että autotehtaat ovat jo itsekkin huomanneet myyvänsä tavalliselle kuluttajalle sopimattomia autoja ja keksineet sitten että myydään nämä autot joilla voi ajaa myös soratiellä ja joiden 65 sarjan renkailla voi ajaa jopa kanttarin yli ilman vannevaurioita, ja jonne voi helposti pakata tenavan turvaistuimeen ilman kyyristelyä, tai johon pääsee jäykkäniskainenkin paatso helposti kyytiin, MAASTUREINA.
Eli perhana jos haluaa ostaa järkihintaisn auton joka vastaa sitä alkuperäistä konseptia eli jolla voi hoitaa kaikki viikon ajot niin pitää ostaa etuvetoinen MAASTURI.-tu sanon minä.
Seuraavaksi näihin varmaan myydään madallus sarjoja joilla nämäkin saa paskennettua jonkun perus tuningsporttifarmin tasolle...
Seuraavaksi näihin varmaan myydään madallus sarjoja joilla nämäkin saa paskennettua jonkun perus tuningsporttifarmin tasolle...
On myyty jo useita vuosia.
Tällasta siitä sit tulee (-30 mm) http://www.autofoorumi.fi/forum/images/smilies/facepalm.gif:
http://www.tunner.org/wp-content/uploads/2011/06/Dacia-Duster-SUV-by-Eibach-and-Giacuzzo-Side-View-575x382.jpg
Ainiin, ajetaanhan näillä rataakin:
http://otorider.com/wp-content/uploads/2011/07/2011-Dacia-Duster-No-Limit-Side-588x326.jpg
Siinä on jälkipolville maasturin mallia. :D
Tavanomaiseen nelivetomaastoon, ei edes citymaasturin maastoon, Jeepiä ei kannata viedä. Jeep nostaa kyllä notkelmissa komeasti takapyöränsä ilmaan, ja nousee notkelmasta, jos etupyörille on pitoa. Jos ei, niin meno hytyy. Kokeilu laskettelurinteen huoltotien nousussa tyrehtyi nopeasti - etupyörät alkoivat sutia tyhjää soralla. Samassa paikassa aiemmin ajamani nelivedot, osa-aikaisetkin, kiipesivät vaivatta ylös
Jotenkin toi pisti silmään, osa-aikainen nelikko kun lienee yleensä se etenevin. Vai meinattiinko tällä niitä nelikoita joissa takapyörät vetää sen verran että saavat kaivettua itselleen kuopat kun ollaan jumissa?
Jotenkin toi pisti silmään, osa-aikainen nelikko kun lienee yleensä se etenevin. Vai meinattiinko tällä niitä nelikoita joissa takapyörät vetää sen verran että saavat kaivettua itselleen kuopat kun ollaan jumissa?
Sanomattakin selvää ettei noiden kirjoitusten pohjalta tätä kannata pohtia kovinkaan syvällisesti...
Oisko toimittaja nyt muistellu jeepin jakista, jossa on kepissä se "part time" ja "full time" -asento.
Kaverin emäntä oli meinannu olla Cherokeellä talvella jumissa ja nykässy "part time"-asentoon jakiksen ja ihmetteli, miten se eteni niinkin hyvin "jo sillä asennolla" saati sitten miten liikkuskaan jos laitta "full timelle"
Koita siinä sitten kertoa, et full time-asennossa sillä on yksi vetävä rengas, part time -asennossa kaksi...
Tuosta uudesta Patrollista tulee mieleen ensimmäisenä Nissan Cube.
http://files.autokomeetta.webnode.com/200000018-1599d1693a/2009_nissan_cube_press_image_009.jpg
Tuollainen Cube muuten tuli tässä viikonloppuna vastaan vanhalla hämeenlinnantiellä nurmijärven jälkeen. Oli oikeen tuunattu versio.
Voiko tuosta enää auto rumemmaksi muuttua? Mistähän suljetulta osastolta noi nissanin suunnittelijat on haettu? Minä kun luulin, jotta se Juke vai mikä se olikaan vetäis jo rumimman auton tittelin...
Bänkster
24.08.2011, 10:31
Kyllä tuon toimittajan nimmari kannattaa mieleen painaa. Useasti tullu sattumalta lueskeltua autojen koeajoraportteja, ja noin kolmanneksen luettuaan pitää tarkistaa, että onpa se taas sama sankari asialla. Kai tuonne joku asiantuntevampi toimittajakin löytys, joka osais myös kirjottaa sujuvaa suomea. Tuota tekstiä joutu paikotellen tavaamaan ihan ajatuksella, kun esim. TM/Tuulilasi artikkeleita voi lukea sujuvasti ja nopeasti. Ihan vain pari satunnaista poimintaa em. jutusta
1. "Ja huonoilla kesämökkiteillä tavanomaista jo tavallista korkeampi maavara helpottaa kulkua."
2. "Tavanomaiseen nelivetomaastoon, ei edes citymaasturin maastoon, Jeepiä ei kannata viedä."
Luulis että lehtitoimittajalla olis sujuvan tekstin ja kieliopin alkeet käytynä, taattua keltasen lehden tasoa...
Tullut jutuilla kiire,eikä lehti ehtinyt enää oikolukuun...
Voiko tuosta enää auto rumemmaksi muuttua? Mistähän suljetulta osastolta noi nissanin suunnittelijat on haettu? Minä kun luulin, jotta se Juke vai mikä se olikaan vetäis jo rumimman auton tittelin...
Amen to that!
young n dum
24.08.2011, 16:26
Voiko tuosta enää auto rumemmaksi muuttua? Mistähän suljetulta osastolta noi nissanin suunnittelijat on haettu? Minä kun luulin, jotta se Juke vai mikä se olikaan vetäis jo rumimman auton tittelin...
jostai luin et ne on ottanu autoihin muotoja jostaki perkeleen manga sarjakuvista.. selittää jo paljon
toyota4x4
24.08.2011, 20:48
näin tollasen uuden nissan patrollin venäjän kilpisena viime viikolla, muistutti lähinna etuvetoista tila pendoliinoa ja on RUMAauto kuten kaikki uudet nissanit . en kyllä tiedä onko uudet patrollit jo pelkästään etuvetoisia vai saako erikoistilauksesta siihen nelivedon..
en kyllä tiedä onko uudet patrollit jo pelkästään etuvetoisia vai saako erikoistilauksesta siihen nelivedon..
Kyllä niis nelikko on. Edessä tosin erillisjousitus nykyään. 5.6-litranen 400-heppanen V8 keulilla.
Sisältäkin vähän siistiytyny:
http://farm5.static.flickr.com/4038/4363590415_06404139dc.jpg...verrattuna 160-sarjalaiseen:http://img851.imageshack.us/img851/8992/nyttkuva20110824kohtees.png
Mut jotain samaa on tosiaan ulkonäössä tuon Cubion kanssa.
http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/B7F7F9EDAC623178CA2577C20004EE06/$file/Nissan_Patrol_large.jpg?OpenElement
Miltäköhä noi uudet maasturit näyttää 25. vuoden päästä ku seuraava sukupolvi vie ne oikeesti mettään???
Miltäköhä noi uudet maasturit näyttää 25. vuoden päästä ku seuraava sukupolvi vie ne oikeesti mettään??? Ei ne toimi enää silloin kun ne on niin täynnä kaikenmoista sähköhärpäkettä, että halvemmaksi tulee paalaa ne kuin korjaa ne. Ne sähköhärpäkkeet kun pitää varmaan leimassa kaikkien toimia.
alfred_j_kwak
25.08.2011, 08:53
Kohta muotoilussa päästään ohi tuosta ensimmäisen sukuplven Fiat Multipla:stakin...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fiat_Multipla
-Jussi-
tunturiurho
25.08.2011, 10:48
Onko kukaan vielä tyypittänyt Dacia Dusteria maastossa. Kävin koeajolla mutta tuntemattomalla seudulla ei löytynyt edes soramottua missä olisi voinut vähän kallistaa ja testata kulkevuutta. Alusta on jäykkä, takarenkaan saa ilmaan melkein katukivetyksellä, mutta olisiko tässä ainesta tulevaisuuden Nivaksi. Hinta ei ole este vähäruosteisen yksilön löytämiselle 5 vuoden kuluttua.
Onko kukaan vielä tyypittänyt Dacia Dusteria maastossa. Saiskohan tuollaista tulla kokeileen kulmaan? Ei taida löytyä yhtään reittiä tuollaiselle citymaasturille.
Onko kukaan vielä tyypittänyt Dacia Dusteria maastossa. Youtubessa on monta videoo, esmes: http://www.youtube.com/watch?v=DIB3lwVVKSs Appiukko osti tollasen justikään, pitää käydä joskus kokeilemassa. Jakolaatikkoohan noissa ei oo, mut ykkönen on melko tihee citymaasturiks (5.79 km/h /1000 r/min).Alusta on jäykkä, takarenkaan saa ilmaan melkein katukivetyksellä
Niinpä näyttää. :)
Jotku hörhöthän oli tämmösellä Transylvania Trophyssäkin: http://www.youtube.com/watch?v=SmWkQ6md5Bs&feature=player_embedded#!
Ja jossain muuallakin: http://www.youtube.com/watch?v=26JGnvQ5WNU&NR=1
http://www.youtube.com/user/razvan01#p/search/6/_BJiSpk4AoE
On vinssiä ja Siroccoo alla :D
http://laurentiu.elenaworld.net/wp-content/uploads/2011/07/Duster-Transilvaniaadventuretrophy1.jpg
Reipasta kävelyvauhtia tyhjäkäynnillä? Miusta se on melko kovasti jopa etuvetoiselle henkilöautolle :/
Mut mikäs siinä, jos kytkin kestää mutaspoorissa tai suossa.
Ei kehu Jeep-Daimler-Chrysler-bingo-bango enää kaikkien malliensa selvinneen jostain ameriikan ihmereitistä ansaitakseen nuo seitsemän lovea maskissaan, kuten vielä taannoin. Voivoivoi.
Tsiisös! Tuleekohan niistä molemmista G-wagen Professional-malleista, mitkä on myyty tähän saakka, kovakin tappelu, kun ne tulevat nettiautoon 10 vuoden jälkeen. :D
Saiskohan tuollaista tulla kokeileen kulmaan? Ei taida löytyä yhtään reittiä tuollaiselle citymaasturille.
ei sitä taida kukaan kieltää että tuommoisella tulisi ajopäiville:D
Työkaveri kyseli jolla oli juuri tuommoinen dacia että missä käyn ajamassa vastasin että kulmakovervessa, sanoin että ei muutakun ajaan sinne :D
Dacia Duster
22.12.2013, 09:26
Kiinnostaisi kyllä omalla tuollaisella Dusterilla Kulmaan tulla kokeilemaan, no vakiorengastuksella varmaan hyvä jos pääsisi edes nuotiopaikalle? Ja vetoakselit takana kyllä sen olosia ja esillä, että sinne jäätäisiin...
No, anyway mukava peli maantiellä ja mökille mennessä ja kyllä tuolla etelän lumisessa talvessa pärjää paremmin kuin jollakin "Etuveto-CRV":llä jota pidetään maasturina...:eek:
Kun vaan nyt saataisiin tänne Pääkalloseudullekin se kunnon talvi ...kele...:D
[QUOTE=Dacia Duster;1081549]Kiinnostaisi kyllä omalla tuollaisella Dusterilla Kulmaan tulla kokeilemaan, no vakiorengastuksella varmaan hyvä jos pääsisi edes nuotiopaikalle? Ja vetoakselit takana kyllä sen olosia ja esillä, että sinne jäätäisiin...
Ens lauantaina on Kulmassa ajopäivä, et sinne vaan kokeilemaan.
Dacia Duster
22.12.2013, 10:23
Ens lauantaina on Kulmassa ajopäivä, et sinne vaan kokeilemaan.
Katsellaanpa miten tuosta Joulusta selvitään, kiinnostusta kyllä olisi.
helmapelti
22.12.2013, 15:58
Mikä se mazdan henkilöauto oli jonka markkinakuvat oli otettu jollain kalansilmälinssillä ja auto näytti joltain rata-autolta?
Se oli ensimmäinen näkemäni törkeä mielikuvamarkkinointi.
http://www.carsbase.com/photo/photo_full.php?id=32561
Ei se tämä ollut vaan paljon pahempi.
http://picevolution.net/hdwallpapers/mazda-sports-car-wallpapers.html
Tähän tyyliin mutta oikeasti joku pappamalli.
Byrocrat
22.12.2013, 19:43
Kiinnostaisi kyllä omalla tuollaisella Dusterilla Kulmaan tulla kokeilemaan, no vakiorengastuksella varmaan hyvä jos pääsisi edes nuotiopaikalle? Ja vetoakselit takana kyllä sen olosia ja esillä, että sinne jäätäisiin...
Kyllä sinne nuotiopaikalle hyvin on päässyt vajaavetosella, korottamattomalla, Mondeollakin, tosin joutu katsomaan hiukka tarkemmin ajolinjoja ettei tullu pohjakosketuksia, mutta aina sieltä notskilta takaisinkin päästiin ilman apuja :) joten eiköhän sinne makkaratulille neliveto Dusterillakin pääse ja vielä poiskin :rolleyes: Pidemmälle en ainakaan suosittele vakiokuntoisella ajelemaan :)
Jaa että etuvetonen Jeeppi, no eihän siinä vielä kaikki.
Tästä lisää vettä kiukaaseen Jeeppien ystäville :D:D
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=636763066366593&set=a.315895268453376.69378.309580522418184&type=1&relevant_count=1
Jaa että etuvetonen Jeeppi, no eihän siinä vielä kaikki.
Tästä lisää vettä kiukaaseen Jeeppien ystäville :D:D
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=636763066366593&set=a.315895268453376.69378.309580522418184&type=1&relevant_count=1
Tosimiesten Nissan Micra :D:D:D:D