Turpo-Urpo
15.08.2011, 16:08
Pitänee yrittää tuostakin nyt luopua. Auto alunperin HJ60. Alla listaa osista / tehdyistä muutoksista.
Mittarissa about 462 000 kilometriä. Moottorilla about samat lukemat.
HJ61 Moottori (12H-T) Jossa Mynädieselin tekemä syöttöpumppu 8.5mm elementeillä. (160cm3 tulee sapuskaa pumpusta)
5-Vaihteinen laatikko, ei äännä, vaihteet ei hypi. 130tkm sitten laatikko laakeroitu täydellisesti.
100% Lukko-akselit, joissa SOA tehtynä ja korotus on myös rekisteriotteessa. Akseleissa kaikki toimii niinkuin pitää. Kaikki uudet pyöränlaakerit joka nurkassa.
Täydellinen jarruremontti tehty 500km sitten, sisältäen kaikki uudet jarruosat (Jarrusatulat, jarrulevyt, jarrupalat, jarrukengät, jarrusylinterit takaa, paineensäädin, pääsylinteri kunnostettu) paitsi rummut takana. Putket ja letkut pääsylinteriltä taka-akselille asti tehty siististi kaikki uusiksi (15 metriä uutta putkea). Pääsylinterissä sisällä uudet männät / tiivisteet.
Auto ei todellakaan ole mätä tai muutenkaan ruosteessa. Offikäytössä ollut, joten ei se myös mikään täydellinenkään pelleiltään ole.
Jottei aivan kehumiseksi mene, on jotain huonojakin puolia:
-Ei katsastettu
-Veroja rästissä ~500e
-Toisesta etujousipakasta yksi lehti poikki
-Turbosta (Holset HX35) akseli kierossa. Korjaaminen ~200 euroa. Edittiä, autollahan kyllä pystyy ajamaan tälläkin hetkellä, ei vaan nosta ahtoja kunnolla ja painaa aavistuksen öljyä cooleriinn
Vaihdossa kelpaa vain raha, ei mikään muu. Autosta on renkaat potkittu jo valmiiks, eli niitä ei tarvi tulla potkimaan enään.
2600 euroa kun lyö kahisevaa kouraan saa auton pihasta.
Pistetään nyt vielä pari kuvaa tänne loppuun.
EDIT. RENKAAT MYYTY
046 - 643 6996 / Juha
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86358
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86362
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86363
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86361
Mittarissa about 462 000 kilometriä. Moottorilla about samat lukemat.
HJ61 Moottori (12H-T) Jossa Mynädieselin tekemä syöttöpumppu 8.5mm elementeillä. (160cm3 tulee sapuskaa pumpusta)
5-Vaihteinen laatikko, ei äännä, vaihteet ei hypi. 130tkm sitten laatikko laakeroitu täydellisesti.
100% Lukko-akselit, joissa SOA tehtynä ja korotus on myös rekisteriotteessa. Akseleissa kaikki toimii niinkuin pitää. Kaikki uudet pyöränlaakerit joka nurkassa.
Täydellinen jarruremontti tehty 500km sitten, sisältäen kaikki uudet jarruosat (Jarrusatulat, jarrulevyt, jarrupalat, jarrukengät, jarrusylinterit takaa, paineensäädin, pääsylinteri kunnostettu) paitsi rummut takana. Putket ja letkut pääsylinteriltä taka-akselille asti tehty siististi kaikki uusiksi (15 metriä uutta putkea). Pääsylinterissä sisällä uudet männät / tiivisteet.
Auto ei todellakaan ole mätä tai muutenkaan ruosteessa. Offikäytössä ollut, joten ei se myös mikään täydellinenkään pelleiltään ole.
Jottei aivan kehumiseksi mene, on jotain huonojakin puolia:
-Ei katsastettu
-Veroja rästissä ~500e
-Toisesta etujousipakasta yksi lehti poikki
-Turbosta (Holset HX35) akseli kierossa. Korjaaminen ~200 euroa. Edittiä, autollahan kyllä pystyy ajamaan tälläkin hetkellä, ei vaan nosta ahtoja kunnolla ja painaa aavistuksen öljyä cooleriinn
Vaihdossa kelpaa vain raha, ei mikään muu. Autosta on renkaat potkittu jo valmiiks, eli niitä ei tarvi tulla potkimaan enään.
2600 euroa kun lyö kahisevaa kouraan saa auton pihasta.
Pistetään nyt vielä pari kuvaa tänne loppuun.
EDIT. RENKAAT MYYTY
046 - 643 6996 / Juha
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86358
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86362
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86363
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4181&pictureid=86361