View Full Version : Pajeroon iskaria
Näytti katsastuksessa olevan iskarit ihan loppu. Millaisia "korottavia" iskareita on markkinoilla tuollaiseen -89 tdic 1gen Pajeroon? Vai hakeako mätänetin tiskiltä..? Hakeakin yritin huonolla menestyksellä..
varmaan aikaslailla samat iskarit menee gen2:seen, joten mullaki kiinnostais mistä sais pitempiä :P
No ei ne ole sitten sinne päinkään samanlaisia nuo ykkösen ja kakkosen iskarit.
aijjaa, ite kuvittelin että kierrejousialustaisen ykkösen ja kakkosen iskarit ois aika samaa pataa..
Edessä onpi kiinnitykset erilaiset, kakkosessa on tappi-lenkki ja ykkösessä tappi ja tommonen lenkki-hahlot hässäkkä. Ja taakse antaa eri numerot kataloogista olipa sitten kierteillä tai lehdillä.
MUTTA! Ainahan ne voi mittailla, jos vaikka sattuisi sopimaan. Taitaa olla pajerossa sama mitkä pumput siellä on, kunhan pysyy kyydissä.:D
Eteen en oikeestaan pitempiä kaipaa, mutta taakse ei varmaan ois pahitteeksi kunhan nuo pitemmät jouset saisin sinne väsättyä
khonkonen
12.08.2011, 21:43
GYB:in kaasuiskarit itelle satsasin pätkäpajeroon ja muuttu maantiellä ajo mukavammaksi. Ei hae niin paljon ajolinjaa, eikä tömähdä töyssyissä niin paljon. Verrattuna edessä vanhat-mitkä-lie ja takana bilteman halvimmat neste iskarit.
Muuten ei kokemusta, ainakaan pitemmistä.
Pitemmistä iskareista ei ole hajua, mutta orkkiksillakin saisi varmaan pelaamaan kun modaisi kiinnityksiä vähän eri paikkaan. Etenkin alapään kiinnikkeet on semmoset kivi/kanto tutkatkin että aina ovat solmussa. Hitsais vaikka panjoon uudet paikat. Kysymyksessä siis lehtijousellinen, kierrejousellista en sitten tiijä.
Pitemmistä iskareista ei ole hajua, mutta orkkiksillakin saisi varmaan pelaamaan kun modaisi kiinnityksiä vähän eri paikkaan. Etenkin alapään kiinnikkeet on semmoset kivi/kanto tutkatkin että aina ovat solmussa. Hitsais vaikka panjoon uudet paikat. Kysymyksessä siis lehtijousellinen, kierrejousellista en sitten tiijä.
Tässähän on ideaa...
Samallahan siihen näppää soan kun iskarinkiinnitykset uudistaa.