View Full Version : Pohjois Venäjälle syyskuun alussa
onko menijöitä Kantalahti,Hiipinä, Murmanski suuntaan?
alticity
02.08.2011, 16:25
kyllä kävi mielessä lähteä;)
eiköhän sinnepäin olla menossa.toivottavasti!!
Tollukka
04.08.2011, 17:30
Oranssin seikkailuauton kyytiin, toivottavasti, siellä on niin mukavaa!
Pääsisköhän jonkun kyytiin?
alticity
05.08.2011, 09:24
Muilla taitaa olla penkit varattu, mutta Teemun apparista oliko jo varmuus lähteekö vai ei? Kuulin huhuja että itä-suomesta olis joku porukka kans lähdössä hiipinän suuntaan syyskuussa. Meillä ajottuu tuo retki 3-11 syyskuuta eli Arctic Trophyn kans samaan aikaan.
Tepolle on varaus appariksi jos on tulossa ja kelpaa ?
Killer-Wo
07.08.2011, 11:11
Teppo ei vissin lähde ja Muokku rangessakin on apparin paikka tyhjillään... Eli eiköhän halukkaille istumapaikka löydy.
hpotteri
07.08.2011, 11:34
Etelästä lähössä sekalainen 3autoo seurakunta. Juna muistaakseni 30pvä aamulla kemijärvellä ja siitä kantalahden kautta hiipina ja murmanski.
Teppo ei vissin lähde ja Muokku rangessakin on apparin paikka tyhjillään... Eli eiköhän halukkaille istumapaikka löydy.
Juu, eli yks deadline oli tuossa perjantaina ja siihen mennessä en saanut lyötyä lukkoon vielä
lähtöä. Tod.Näk. jää väliin kyllä, jos ei nyt jotain kummia tapahdu ja johonkin jää väkisin penkki
tyhjäksi. Teemun kyytinki ois lähteny erittäin mielellään.
-teppo
Juu, eli yks deadline oli tuossa perjantaina ja siihen mennessä en saanut lyötyä lukkoon vielä
lähtöä. Tod.Näk. jää väliin kyllä, jos ei nyt jotain kummia tapahdu ja johonkin jää väkisin penkki
tyhjäksi. Teemun kyytinki ois lähteny erittäin mielellään.
-teppo
No niin, tää varmistui sitten siihen suuntaan, että pääsen lähtemään varauksella että lomat menee läpi, eli 98% varmuudella matkassa, jos vain jonnekin mahtuu...!!!
alticity
09.08.2011, 09:59
Hyvä hyvä. Alkaa olla sitte rytmiryhmä taas kasassa. Mites Tollukka, pääseekö lähteen?
Tollukka
11.08.2011, 20:40
Lomaa olisi varattuna, ja VR:n aikatauluja tutkailtu...
Olemme lähdössä tuonne Arctic Trophyyn juuri samaan aikaan kuin näköjään täällä suunnitellaan safaria. Neillä olisi tarve 1-2 halukkaalle joka voisi ajaa huoltojoukon mukana yhtä autoistamme elikkä Landcruiseria tai Hiluxia. Elikkä jos ketä kiinnostaa niin nopeasti soittoa minulle 050-592 4340 Timo
No niin, tää varmistui sitten siihen suuntaan, että pääsen lähtemään varauksella että lomat menee läpi, eli 98% varmuudella matkassa, jos vain jonnekin mahtuu...!!!
No se on vielä sulle tuossa paikka sitten !
otakko jonku oziläppärin mukaan ? Mä en omaan läppäriin luota kun flekti jumii..
tämäkin lähestyy.ei enää montaa päivää lähtöön.
mun profiilissa on muutamia kuvia retkeltä
On kyllä ollu todella mahtavia maisemia teidän reitillä. Ei voi kuin kateellisena katsella kuvia.
:(
oojiikoo
30.09.2011, 14:32
ja lisää kuvia reissusta varmaan tulee tuonne psory.kuvat.fi galleriaan kun saatin vihdoin tunnarit pelaamaan oikein ja poijjat ehtii niitä sinne lataileen. Ja näkyyhän siellä edellisiltäkin reissuilta jotain kuvia.
PeteTurku
01.10.2011, 20:35
mun profiilissa on muutamia kuvia retkeltä
Komeita maisemia on ollut retkellänne.
oojiikoo
02.10.2011, 20:49
Nyt näkyy olevan kuvia reissusta "vähän" enemmän tuolla osoitteessa psory.kuvat.fi
Ei helevata, olin jo unohtanu miten huippu jukeboksisauna siel olikaa :D
Parasta illanviettoa safarilla ikinä ;) Vielki tippus tuolilta ku sattus masuun..
http://psory.kuvat.fi/kuvat/North+Russia+syyskuu+2011/Antin+Kuvat/P9060579.AVI