PDA

View Full Version : Ostetaan HJ-61 snorkkeli

mjoona
01.08.2011, 14:39
Ehjä, kaikkine hilppeineen, Safari Snorkel tms.

Tarjoa yv:llä tai mjoona@gmail.com.

mjoona
07.08.2011, 19:40
Nämä taitaa kaikki olla käytössä, ootellaan nyt rauhassa, tilataan uusi Safari sit jos ei löydy...

Arska
07.08.2011, 20:28
http://www.offroadtarvike.fi/verkkokauppa/parts/client_view/70570/139

mjoona
17.08.2011, 20:28
http://www.offroadtarvike.fi/verkkokauppa/parts/client_view/70570/139

Onko noista kokemuksia? Hintahan on halpa kuin saippua Safariin verrattuna...

Glutton
17.08.2011, 21:55
Itese olen tässä kytistelly kans snorkkelia mutta ei niitä jouten taida olla.

Suunnittelin itsekkin ensin tuota halvempaa mutta sitten mulle kerrottiin että ovat koristeita ja ovat kamelin lannasta ja bambusta tehtyä paperia mikä ei kestä miinus lukuja ainakaan lämpö mittarissa...

Mutta vain kuulemma. eli ei omakohtaista kokemusta. Yleensä tuo viidakko rumpu ja tietää kun hyvä mainos leviää rahalla ja huono maine kuin rutto

Nyt tietysti odotan että väittämäni todistetaan vääräksi ja me molemmat joudumme ostamaan tuon halvan snorkkelin kun se on parempi ku safari...

mjoona
17.08.2011, 22:23
Itese olen tässä kytistelly kans snorkkelia mutta ei niitä jouten taida olla.

Suunnittelin itsekkin ensin tuota halvempaa mutta sitten mulle kerrottiin että ovat koristeita ja ovat kamelin lannasta ja bambusta tehtyä paperia mikä ei kestä miinus lukuja ainakaan lämpö mittarissa...

Mutta vain kuulemma. eli ei omakohtaista kokemusta. Yleensä tuo viidakko rumpu ja tietää kun hyvä mainos leviää rahalla ja huono maine kuin rutto

Nyt tietysti odotan että väittämäni todistetaan vääräksi ja me molemmat joudumme ostamaan tuon halvan snorkkelin kun se on parempi ku safari...

Taidan pistää vaan Safarin tilaukseen, josko se sitten on niin hyvä kuin valmistajan teettämät testit aukottomasti osoittavat! ;)

Glutton
17.08.2011, 22:25
Äläs nyt vielä luovuta kyllä joku vielä rohkenee puolustaa ja puhua asian puolesta...

Glutton
19.08.2011, 14:57
Eikö kukaan ole kokeillu noita halpoja snorkkeleita???

JuuPeri
19.08.2011, 15:06
Itsellänihän on juurikin tuo halpamallin snorkkeli. ei ainakaan vielä oo hajonnu vaikka meleko risukossa päästelty. saa nähä hajooko sit talvella:rolleyes:

Glutton
19.08.2011, 15:13
minkä laista se on se muovi siinä... olekko hypistelly tai kopistellu. onko se paksua..

mjoona
19.08.2011, 15:21
Itsellänihän on juurikin tuo halpamallin snorkkeli. ei ainakaan vielä oo hajonnu vaikka meleko risukossa päästelty. saa nähä hajooko sit talvella:rolleyes:

Itse pelkään noita pakkasia, muovi kun on tunnetusti muuten hyvä materiaali... Tietty jos tekis vaan sittenkin rosterista naputellen tuon... ;)

Näitä parinsadan hups-rahanmenoja on tässä harrastuksessa muutenkin riittämiin. :D

Glutton
19.08.2011, 15:30
ainakin safari snorkkeli kesti hyvin talvella kun kaadoin auton lumihankeen snorkkelin puolelle... ei se tiennyt mitään... olin töistä tulossa kotiin kun vähän lipsahti ojaan...

JuuPeri
19.08.2011, 16:50
oisko jotain 2-3mm paksuus. itekki meinasin ensin rosteriputkesta tehä tuon mut iski laiskuus:D