tatsga
30.07.2011, 18:27
Haussa olisi jarrupaineensäädin vivustoineen. Vaatimuksena se, ettei vivuston liikkumiseen tarvita 50kg voimaa, kun on ruosteen takia niin jumissa että välitanko päättää aina irrota vivusta kun laskee auton nosturilta maahan. Säätimellä sen verran vaatimuksia, että saa olla ulkoisesti ehjä ja saa sen olla sen verta herkkä, että vivuston välijousi jaksaa sitä säädellä. Saa myös tarjota samaan pakettiin uusia työsylintereitä rumpuihin ja uusia kenkiä. Voi myös tarjota kaikkea muutakin kivaa G:hen, oon aika herkkä tekemään impulssiostoksia... =)
Nyt on elämäsi tilaisuus päästä eroon hyllyyn jääneistä osista, kun auto meni kaupaksi ja et ehtinytkään tehdä jarruremppaa autoon! =)
tatsga at sair piste as, 050-3779888, priva, nouto? Ite asun Espoossa, mutta olen kuullut Kustin polkevan ympäri Suomea fillarillaan.
Nyt on elämäsi tilaisuus päästä eroon hyllyyn jääneistä osista, kun auto meni kaupaksi ja et ehtinytkään tehdä jarruremppaa autoon! =)
tatsga at sair piste as, 050-3779888, priva, nouto? Ite asun Espoossa, mutta olen kuullut Kustin polkevan ympäri Suomea fillarillaan.