View Full Version : EGR:n kytkentä hiluskiin...
Tollukka
13.07.2011, 16:52
Pitäsi saada vm99 koneessa oleva pakokauhun kierrätys pelittämään vm97 olevassa käkättimessä, mikähän tuota järjestelmää lopuksi ohjaa, sähkö, alipaine, vai jokumuumikä?
sähkö ohjaa alipainetta ja alipaine ite egr:ää..
Muista sitten tehdä sokea tiiviste sinne pakosarjan päähän:cool::cool:
Tollukka
13.07.2011, 21:27
Onko joku boksi jossain mistä se sähkö tulee? Pitäs kuulostaa konttorilla vakuuttavalta...
On moottorinohjauspoksi, kierroksia haistelee ja tarpeen mukaan aukoo egr:ää
Tollukka
14.07.2011, 19:41
Kahtelin päiväysvanhasta kytkentäkaaviosta niin joku rasiahan siellä näkyy olevan, liekkö sama törppö missä on hehkun systeemit, muita ei ainakaan ole silmään sattunut.
Kahtelin päiväysvanhasta kytkentäkaaviosta niin joku rasiahan siellä näkyy olevan, liekkö sama törppö missä on hehkun systeemit, muita ei ainakaan ole silmään sattunut.
Jossain hanskalokeron takana on ECU.
tonnisata
15.07.2011, 00:07
Mulla oisi noi vermeet irrallaan, eli boksi johtosarja ja imusarjaa jossa on paljon niitä alipaine yms letkuja + venttiileitä. Tarviiks, tarjooks?
Niin jos se on tuo ecu joka ohjaa egr ää myös, kun en mä ainakaan muita bokseja ole hoksinu, mut jos on niin tuu irrottaan tuolta.
Pitäsi saada vm99 koneessa oleva pakokauhun kierrätys pelittämään vm97 olevassa käkättimessä
Niin muuten, takaisin alkuun. Miks nää pitäis saaha pelaamaan? Paat osat vaan kiinni, parempi kaikille kun ne ei pelaa. ;)
Tollukka
15.07.2011, 16:28
Pitäs osata selittää konttorilla, olis uskottavampaa...koneen mukana tulleet rojut on tallessa, eli tarvis vaan sen ohjauspoksin, tai sen näköisen...
Pitäs osata selittää konttorilla, olis uskottavampaa...koneen mukana tulleet rojut on tallessa, eli tarvis vaan sen ohjauspoksin, tai sen näköisen...
Höpöjä... Vedät johdonipun tulipellin läpi ja sanot että boxi on kojelaudan sisällä...
Mitä silä on virkaa, kun EI täällä siitä oo iloa kellekkään... EI täällä dsl:ssä mitata mitään Lammda-arvojakaan, vaikka niis on Katti... Silläkin voi heittää vesilintua, jos ei kierrätä... Eli turhaa se EGR siellä on näillä leveyksillä vielä. Kartottaa moottoria vaan, kun toimii...
Ei ehkä kannata sitä Kattia, tai sen kuoria viskata pois vähäpäästöisessä (tyhjä se voi kuitenkin olla), vaikkei EGR oliskaan aktivinen, eikä sen tarvii olla
Oon joskus saanu aiheesta konttorilla huutia... Eli tyhjä Katti putkessa riittää kun / jos savutesti menee muuten ok
Siis voihan sen katinputken jättää tai laittaa vastaavan näkösen putken tilalle... ja eipä sitä kattia herkasti saa puhkastua (testattu d4d Avensiksen kaa)...
ite mitä dsl:tä käyttänyt konttorilla, niin osaa polkevat useemmin ku kerran... Nissanin TD25 moottorista Kingiä muutamia kertoja... Käyttis Avensist en oo ite käyttänyt... Pajeroa polkas kerran (-89). Velin Turbollista Bluebirdiä kerran polki n. 15 ajan, ja anto silti leiman ekassa katastukseesa, seuraavana vuonna kerta riitti...
Mut ei sitä kaikkee tarvi kirjaimellisesti ottaa...
Juu EGR rojut paikalleen ja röörit tukkoon.
Katista kukkahattu päässä suora putki läpi...
Tollukka
28.07.2011, 18:13
Juu...pikkuhiljaa se hässäkkä alkaa asettua konehuoneeseen, kiitokset Tonnisata:lle osista. Vielä on pari pikkujuttua ennenkuin voi konttorille kurvata...