Punanenä
06.07.2011, 19:35
Eli käytännössä miten tapahtuu?
Löysin jo ohjeen missä kerrotaan että vanhat poskilaakerit säilytetään ja niistä hiotaan pois sisäpinnalta sen verran että laakeri liikkuu ilman lekaa lukon laakerikauloilla ,
Sen jälkeen kasataan koko laitos jonka jälkeen se taas puretaan kappaleiksi ja mitataan minkälainen rako jää shimmilevyille ja mittausten mukaan asennetaan shimmilevyt ja pannaan akseli kasaan???????
Kuinkas tuo hammaskosketus, Miten säädetään tai tarkastetaan niin että on siveellisissä arvoissa?
Entä jos säätäessä täytyy monesti irrottaa laakeri+shimmilevypakka niin miten sen se olisi paras tehdä että kaikki säilyy ehjänä?
Nyt on tilanne se että uudet laakerit on jumissa lukon kaulalla ,shimmilevyt päreinä, juopottelu aloitettu :mad:
Radiosta soi biisi http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg
Löysin jo ohjeen missä kerrotaan että vanhat poskilaakerit säilytetään ja niistä hiotaan pois sisäpinnalta sen verran että laakeri liikkuu ilman lekaa lukon laakerikauloilla ,
Sen jälkeen kasataan koko laitos jonka jälkeen se taas puretaan kappaleiksi ja mitataan minkälainen rako jää shimmilevyille ja mittausten mukaan asennetaan shimmilevyt ja pannaan akseli kasaan???????
Kuinkas tuo hammaskosketus, Miten säädetään tai tarkastetaan niin että on siveellisissä arvoissa?
Entä jos säätäessä täytyy monesti irrottaa laakeri+shimmilevypakka niin miten sen se olisi paras tehdä että kaikki säilyy ehjänä?
Nyt on tilanne se että uudet laakerit on jumissa lukon kaulalla ,shimmilevyt päreinä, juopottelu aloitettu :mad:
Radiosta soi biisi http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg