Joukka
20.02.2005, 03:58
Eikös normaalisti oo aurausta.
Nii mullakin oli, mut nyt kun kori nousi liikaa(lue: riittävästi), niin paras kontrolli löytyy harituksen puolelta.
Oon sen käytännössä testannu, että 5mm haritus on paras.
Ei vetele kun ajaa pöppöseen toisen renkaan jne.
Kori tietty huojahtelee, kun ei oo mitään vakaajia enään kiinni, mut kun ei käännä rattii, niin suoraan mennöö.
Kuis muilla?, paljons on aurausta tai haritusta?
EDIT: mittaus tehty renkaan pintakuviosta, elikkäs täsä tappaukses etupuolelle tulee 5mm lisää mittaa.
Sehän nyt ei oo sit sama kuin 5mm haritusta, vissiinkään, mut helpoin metrimitalla saatava tulos.
EDIT2: Poistettu turhat tekstit...
- Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
- Finnish Jeep Driver's Club www.fjdc.org (Nimestään huolimatta ei ole merkkikerho)
- Päijät-Hämeen Maastoautoilijat www.PaHaMa.com (http://www.pahama.com)
Edited by - Joukka on 20/02/2005 11:55:09
Edited by - Joukka on 20/02/2005 11:58:07
Nii mullakin oli, mut nyt kun kori nousi liikaa(lue: riittävästi), niin paras kontrolli löytyy harituksen puolelta.
Oon sen käytännössä testannu, että 5mm haritus on paras.
Ei vetele kun ajaa pöppöseen toisen renkaan jne.
Kori tietty huojahtelee, kun ei oo mitään vakaajia enään kiinni, mut kun ei käännä rattii, niin suoraan mennöö.
Kuis muilla?, paljons on aurausta tai haritusta?
EDIT: mittaus tehty renkaan pintakuviosta, elikkäs täsä tappaukses etupuolelle tulee 5mm lisää mittaa.
Sehän nyt ei oo sit sama kuin 5mm haritusta, vissiinkään, mut helpoin metrimitalla saatava tulos.
EDIT2: Poistettu turhat tekstit...
- Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
- Finnish Jeep Driver's Club www.fjdc.org (Nimestään huolimatta ei ole merkkikerho)
- Päijät-Hämeen Maastoautoilijat www.PaHaMa.com (http://www.pahama.com)
Edited by - Joukka on 20/02/2005 11:55:09
Edited by - Joukka on 20/02/2005 11:58:07