View Full Version : Offipalstan Facebook-ryhmäläiset
IironSika
01.07.2011, 23:42
"Kiva" kuva... :D
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
mikä kuva tosta pitäis aueta??
mikä kuva tosta pitäis aueta??
Niin tosiaan,mitä ihmettä sieltä pitäis näkyä?
"Kiva" kuva... :D
Jaa mää vai? :D:D:D
Niin? Onko jotain sitten menny ohi...
Ai sääki?
Profile ID:llä olis joku heepo: Adriano Tongko (Adriano Cool Beans Tongko)
Ai sääki?
Profile ID:llä olis joku heepo: Adriano Tongko (Adriano Cool Beans Tongko)
Mikäs tuo kuuli papu on? Mulle tulee sian linkistä ihan eri heppu esille.
Emmää ny tiedä onko mulla päässä vikaa (tai noh, tiedän että on ainaki vähä vikaa :D), mutta mä kun uteliasuuttani linkin klikkasin niin kappas ku sieltä oman vaimon rofiili aukes.
Tosin en tiijä mitä Iiro-possu on meinannut mutta mulla ainakin tosiaan aukes vaimon profiili ja se kuva joka ns. "avatarena" ei ole vaimoni vaan meittiin pöljääkin tyhmempi kissanperkele joka on mennyt laatikkoon leikkimään suurta laatikon valloittajaa.
En tiijä mitä lie haettu, mutta kyllä hymyilytti :D
ja juu, ei mulla ei ole veispuukki-rofiilia ja jos itteeni tunnen niin pitä helevetin jäätyä, sakemannien raksata lappi takas ja ryssien palauttaa karjala enneku mut jostain vitun veispuukista löytää.
Mikko
En mie tiijä, linkkiä painaen aukes hlö kohtanen rofiili sivu...taasen ID:llä tuli pingo pango... :D
Tuota minä tarkoitin, oma naama tuli esille.
Ketä se sika tarkoitti, omaa itteensä, vai laittoi meidän katsomaan peiliin? :)
Tuota minä tarkoitin, oma naama tuli esille.
Ketä se sika tarkoitti, omaa itteensä, vai laittoi meidän katsomaan peiliin? :)
Hahaa! Taas ihan kansainvälinen juttu menillään... joku porsaan persereikä löydetty paskanaamakirjasta :D
Jaaaaaaa no itserakkaalle kaverille hyvä sivu ;-)
IironSika
02.07.2011, 02:02
:D :D
saakelin possu! sul on liikaa aikaa offata tääl netis, soitan koht teijän pomolle et NETTI BANNIII!!!
"Sinun on kirjauduttava sisään, jotta voit nähdä tämän sivun."
"Sinun on kirjauduttava sisään, jotta voit nähdä tämän sivun."
Jep... Aina pitäs johkin liittyä, että pääsis töllisteleen... Ei sillä, etttä sitä jatkuvasti, mutta joskus niin sit tota pitäs harkita... Onneksi en oo niin verkostunut, että sinne menisin ja istuskelisin ku on vapaata...