View Full Version : Myyty soutuvene/pikku korjausta
rihu merkkinen soutuvene. muistaakseni yli 4metrinen pientä laittoa. laidassa halkeama ja kyljessä ylhäällä reikä. kantoi kyllä 2henkeä näinkin viime kesänä. tapinreikä kuidutettu umpeen monta kesää sitten. käy katsomassa itse niin ei tule sanomista, ei airoja, tai no lisä hinnasta voisin myydäkin... vene 200e ja enemmänkin saa maksaa jos haluaa :) O5O-5349998 sijaitsee pielavedellä 400metriä rannasta, ja ON minun , ei naapurin.
EDITT: tyyppi kilpi 470 3hengelle 3hv moottorille... eli isompi kun muistelin...
kokeillaas kerran vielä- saatan korjata itsekin kun jään lomalle ensi viikon alusta- sitten hinta pompsahtaa tai saatampa souvella itekki kalalle
vielä, kun en ole "kerennyt" korjata...
hittolainen . kova on uho korjata mutta enpä taia saaha aikaseksi... uuskäytetty on jo hommattu.. laiskuuttani ostin, ennemmin olisi kyllä kannattanu tämä korjata..
tuohon minä sen viime syksynä massikalla ja heinähännällä hajin lammesta, siinä kokokesän siirrelly ruohonleikkurin edessä, kun ei se ylikään mee, kokeilin kyllä, lopputuloksena löysin painepesurin sen alta. iteppähän sen sinne sateen alta edellisviikolla lykkäsin, ettei mee pilalle.
ostakaapa joku tästä vene niin pääsen painepesuri ostoksille... kele!!!
vielä. vaihossa voisi käydä astianpesukone HYVÄ ja kosteantilan levyä- luja ko se oli? ja sisäseiniin runko puuta 1vessa pitää tehä uusiksi...
vielä. vaihossakin uuteen veneeseen lupasivat 250e ... tosin ostin jo käytetyn.
taitaapa jäähä laittamatta tältä kesältä.. nyt tästä sorsastukseen!