View Full Version : Myyty Toyota Prado VX 2004
Tuollainen allaolevan linkin mukainen Prado olisi tyhjän panttina:
http://www.um.co.za/specifications/toyota_land_cruiser_prado_3_0dt_vx_at_(2003).aspx
Auto on Suomessa, tulli ja alv-vero maksettu, mutta Suomessa kilpiin sitä ei saa. Syynä on moottori 1KZ-TE.
Kunto on todella hyvä, km 82.000, alkuperämää Panama.
Myydään tarjousten perusteella, olisko joku 10.000€ hyvä lähtöhinta :o
Tiedustelut:
Eero Paanajärvi
050-3709072
tai
eeropaanajarvi@hotmail.com
Keksi nyt joku hinta kun siitä mainitaan tuolla säännöissä.
Ai et lukenut vai? No käyppä katsomassa... ;)
mikäs siitä 1kz-te:sta tekee sen et ei saa leimaan??päästöt??
eikös noin uudessa ole d4d motti?
Leima jäi uupumaan, kun oli tuontiauto, eikä mistään kuulemma löytynyt vastaavuustodistusta. Muuttoautona saisi leiman, kun silloin ei tarvitse tuota todistusta konttorilla näyttää.
jokos oot käynny matin juttusil tattiksen katsastus konttoril?
Oonpa miekii ton papereita pyöritelly, muihin juttuihin sais vastaavuustodistuksen mutta moottori on vain Euro2.
eikös näistä voi konetta vaihtaa ?
onks muuten ilmastoitu ?
Kiitos -MaTTi- vaivannäöstä.
Koneen vaihtaminen ei varmaan vielä riittäis, kun automaattilootasta löytyy vain 4 pykälää eteenpäin, eikä pakoputkessa ole tarvittavia antureita tms. Saatan toki olla väärässä, kuten näissä autoasioissa yleensäkin.
Ilmastointilaite löytyy ja penkinlämmittimet ainakin etupenkeille...
Ilmoituksen käännös venäjäksi, niin eikö ala kauppa sujumaan! ;)
Joku kyseli, että saisiko tuon Pradon rekisteröityä tieliikennetraktoriksi tms? Taitaa sallittu max nopeus jäädä ainakin 50 km/h silloin.
Osaako -MaTTi- tai muu antaa asiallisen vastauksen?
Joku kyseli, että saisiko tuon Pradon rekisteröityä tieliikennetraktoriksi tms? Taitaa sallittu max nopeus jäädä ainakin 50 km/h silloin.
Osaako -MaTTi- tai muu antaa asiallisen vastauksen?
Ei tuu traktoria. ;) Mut 1KD-FTV -moottori asentamalla auton saisi rekisteriin. Pakoputkessa ei oo mitään antureita, katalysaattori vain. Isoin ongelma moottorinohjaus, johtosarja ja ECU-purkki pitäisi saada moottorin mukana, mutta keskusteleeko tuo ECU loppuauton kanssa, käykö liittimet.... Ei varmaan.
Tosin tuon nykyisen 1KZ-TE -moottorin voisi saada ehkä päivitettyä Saksassa Euro 3:ksi asentamalla katalysaattorin. Täällä jotain juttua: http://forum.buschtaxi.org/euro-iii-fur-kzj9x-t12327.html
ja täältä löytyis katti hintoineen: http://autokat.de/toyota.html
En vaan tiedä miten paperipuoli asettuisi kun kyseessä on 120-sarja, mutta uskoisin että tuo olisi mahdollista.