PDA

View Full Version : nissan king cab 4x4 ongelma

mulli
31.05.2011, 20:39
mulla on vm 86 kingi tärisee kiihdyttäessä tärinä loppuu jossain 40 kieppeillä ja muutaman kilometrin ajon jälkeen alkaa kuulua vähän niinku laakerin parkuminen ku painaa kytkimen pohjaan ja anta rullata kardaanin tukilaakeri on vaihettu ei auttanu kardaanin nivelet vaikuttas hyviltä kokeilin ajaa ilman taka kardaania sillon loppu kaikki tärinät ja rääkymiset voiskohan vika olla vaikka pinionin laakereissa

PeteTurku
01.06.2011, 03:31
Voiskos olla automaattiset napalukot kun yrittävät kytkeytyä, mut ei men kokonaan pääälle.

mulli
02.06.2011, 08:51
Mulla on manuaaliset lukot

Bj Andy
02.06.2011, 08:59
Miten ne ristikot vaikutti hyvältä???

Ja onko siellä öljyä joka paikassa???

Nippan
02.06.2011, 20:39
Mie nyt lainoon tätä topiikkia sorry...
Elikkäs tuossa omassa kingssissä on keula retkahtana melekosesti lisääntyneen painon johdosta (raskaampi puskuri ja sähövinssi)!
Ja olis mukava et sen sais lähelle vaateria, eli onnistusko se vaihtamalla järeemmät vääntösauvvat pelkästään?? Tuo koko 3" korotus on pirun kallis tyhjätaskulle ni nuo viäntösauvvat ei ihan niin kalliita ole, eli miten se vaikuttaa tukivarsiin ynnä muihin??

Tyhmä kyselee jälleen :D

pezq^
02.06.2011, 20:57
Oletko kokeillut pelkästään käyttää vääntösauvoja irti ja kääntää pooreilla silleen että tulee enemmän kiri varaa ja sitten esisäätää keula ilmassa ja lopullinen hiplaus sitten renkaat maassa ja mitan avulla. Ite oon ainakin silleen tehnyt ja sitten vain säädättää auraukset niin tulee kyllä hyvä :)