PDA

View Full Version : topic ei toimi ?

Heguli
31.05.2011, 12:50
Tämä ei näy kunnolla ?

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=77255

offroadjouni
31.05.2011, 13:09
Juu ei toimi. Topicin siirtäminen tekniikkapuolelta projekteihin epäonnistui jostain syystä, joten tätä joudutaan parsimaan kasaan manuaalisesti.

Lars
01.06.2011, 09:49
Tämä on minulla työn alla. Modet älkää koskeko tähän topicciin "ostin lj:n, LOS PROJEKTOS"

Lars
01.06.2011, 13:12
Tämä on minulla työn alla. Modet älkää koskeko tähän topicciin "ostin lj:n, LOS PROJEKTOS"

Tämän kanssa täytyy nyt ikävä kyllä todeta, että noita postauksia ei löydy backupeista, ei löydy tietokannasta eikä löydy mistään..

Topicin siirtämisessä oli ollut vähän jotain häslinkiä ja softa on jossain vaiheessa kadottanut kaikki threadin muut viestit paitsi aloitusviestin.

Todella suuret pahoittelut topicin omistajalle ja siihen vastanneille. Otimme tästä opiksi ja tihensimme backuppien ottoväliä huomattavasti. Lisäksi viritän jonkun erillisen systeemin ottamaan erityyppisiä varmuuskopioita postauksista ja threadeista tällaisia tilanteita varten.

offroadjouni
01.06.2011, 13:21
Tämän kanssa täytyy nyt ikävä kyllä todeta, että noita postauksia ei löydy backupeista, ei löydy tietokannasta eikä löydy mistään..

Topicin siirtämisessä oli ollut vähän jotain häslinkiä ja softa on jossain vaiheessa kadottanut kaikki threadin muut viestit paitsi aloitusviestin.

Todella suuret pahoittelut topicin omistajalle ja siihen vastanneille. Otimme tästä opiksi ja tihensimme backuppien ottoväliä huomattavasti. Lisäksi viritän jonkun erillisen systeemin ottamaan erityyppisiä varmuuskopioita postauksista ja threadeista tällaisia tilanteita varten.Minulla on kyllä topicin sivut tallessa Googlen cachesta, eli asia saadaan kyllä näkyviin. Estiysmuoto jää kyllä vähän sekavammaksi mutta sillä täytyy nyt selvitä. Virittelen topicin kunhan palaan Ladogasta ensi viikolla.

BryGgi
01.06.2011, 13:47
Ei ongelmia, tiivistyipä topikki kerrasta..
ilmeisesti voidaan päivittää sitä vaikka temppuileekin sivu?

offroadjouni
01.06.2011, 13:50
Ei ongelmia, tiivistyipä topikki kerrasta..
ilmeisesti voidaan päivittää sitä vaikka temppuileekin sivu?Juu, uusien replyjen kirjoittaminen on ihan ok. Älä kuitenkaan muokkaa ensimmäistä viestiä ennen kuin saadaan topic hursittua ehjäksi.

Lars
01.06.2011, 13:55
Minulla on kyllä topicin sivut tallessa Googlen cachesta, eli asia saadaan kyllä näkyviin. Estiysmuoto jää kyllä vähän sekavammaksi mutta sillä täytyy nyt selvitä. Virittelen topicin kunhan palaan Ladogasta ensi viikolla.
Ota ne sieltä googlen cachesta talteen nyt heti! Ne meinaan päivittyy pois hyvin äkkiä!

offroadjouni
01.06.2011, 14:26
Ota ne sieltä googlen cachesta talteen nyt heti! Ne meinaan päivittyy pois hyvin äkkiä!Kyllä äiti. ;) Ne on jo tuossa kovalevyn kulmalla.

Lars
01.06.2011, 17:25
Kyllä äiti. ;) Ne on jo tuossa kovalevyn kulmalla.
Kiitos :)