BryGgi
27.10.2010, 20:40
Noniin tuli tänään taas noudettua helmipeli kotiin ihmeteltäväksi. elikkä vuoden 86 lj johon vaihdettu 2l kone. ruostetta ja kukkaa löytyy mutta kone lähtee käyntiin ja ajoaikaa vielä joulukuuhun asti.
Ongelma 1
-albbiventtiili ilmeisesti antoi periksi kun lähdettiin ostoksella kotia kohti valumaan. sieltä takapästä sen kumin sisästä vuotaa nestettä. rekisteriotteessa ei lue mitään albista niin voiko periaatteessa heittää kuikkaa koko kapistuksella? vai onko jollaina tarjota kyseistä vempelettä.
Ongelma 2
-250 ongelmattoman kilometrin jälkeen huomasin pysöhtyessä että on ihan perkeleen iso öljylammikko keulan alla. ja valuu kunnolla- auto hinaukseen ja tallille 100km päähän.
Öljyä alkaa vuotamaan sieltä jakopänkopan alta kun öljyt lämmenneet tarpeeksi. öljyt vaihdettu kesällä liikkeessä jonka jälkeen 200km ajettu. olisiko mahdolllista että olisi huohotin meny tukkoon kun oli tämä aamu -4 ja +2 välissä kokoajan kun ajettiin.
kopan aukaisin ja hihna oli aivan kuiva ja puhdas, mutta seinämä ihan öljyssä ylhäältä asti. uudet stefat hommasin että huomenna ne vaihtelen kun pääsen takas pajalle. hyvin alkoi siis tämän maasturin uusi elämä
ongelma 3
-syöttöpumpun päästä. siellä on semmoinen musta muovinen jööti minkä alta vuotaa dieseliä. mikähän lie osa?
välijäähykin ja muuta tilpehööriä lähti liikkeestä mukaan siltä varalta jos tuntuu että kone ei liku tarppeeksi hyvin. ja eihän se liiku:)
Ongelma 1
-albbiventtiili ilmeisesti antoi periksi kun lähdettiin ostoksella kotia kohti valumaan. sieltä takapästä sen kumin sisästä vuotaa nestettä. rekisteriotteessa ei lue mitään albista niin voiko periaatteessa heittää kuikkaa koko kapistuksella? vai onko jollaina tarjota kyseistä vempelettä.
Ongelma 2
-250 ongelmattoman kilometrin jälkeen huomasin pysöhtyessä että on ihan perkeleen iso öljylammikko keulan alla. ja valuu kunnolla- auto hinaukseen ja tallille 100km päähän.
Öljyä alkaa vuotamaan sieltä jakopänkopan alta kun öljyt lämmenneet tarpeeksi. öljyt vaihdettu kesällä liikkeessä jonka jälkeen 200km ajettu. olisiko mahdolllista että olisi huohotin meny tukkoon kun oli tämä aamu -4 ja +2 välissä kokoajan kun ajettiin.
kopan aukaisin ja hihna oli aivan kuiva ja puhdas, mutta seinämä ihan öljyssä ylhäältä asti. uudet stefat hommasin että huomenna ne vaihtelen kun pääsen takas pajalle. hyvin alkoi siis tämän maasturin uusi elämä
ongelma 3
-syöttöpumpun päästä. siellä on semmoinen musta muovinen jööti minkä alta vuotaa dieseliä. mikähän lie osa?
välijäähykin ja muuta tilpehööriä lähti liikkeestä mukaan siltä varalta jos tuntuu että kone ei liku tarppeeksi hyvin. ja eihän se liiku:)