View Full Version : Vinssi Patrolliin?
Paljonko pitäis vähintää olla vinssin vetokyky lyhyeen patrolliin,paino n.2000kg?
Note! This message was posted anonymously!
tojon mekaaninen...
Laita 1.5 kertaa kokonaispaino, niin luulis riittävän. Pahassa paikassa pylpyrällä apuvoimaa..
Eli joku Warnin 9000 riittää hyvin??
Mulla on pitkäs patukas WARN 9,5 XP. Se pitäs ainakin riittää siihen hyvin.Varmaankin pätkään riitäis ABT 8000 tollasen meinasin ostaa ensin mut WARN:iin päädyin.
PatrolAss
12.02.2005, 22:27
Perkele kun en muistanut kirjautua,olin siis toi anusnyybi joka kyselee tyhmiä!
PatrolAss
12.02.2005, 22:30
Itekin varmaan tilaan jenkeistä tollasen WARNIN XD9000I,sais alle tonniin suomeen!
alle tonnilla saa myös 9000 WARN ia Suomesta !
-pee-
ei se satu...
PatrolAss
12.02.2005, 22:46
Mistä?Vai tarkoitatko K9 magnumia!
Kyllä - pätevä keksintö
-pee-
ei se satu...
PatrolAss
13.02.2005, 08:54
Onko laatu/kestävyys eroja kuinka paljon:WARNIN XD9000I vs. WARNIN K9,kumman itse ostaisit jos saisit samalla rahalla vai ostaisitko Warnin 9.5ti joka maksaa 150e enemmän!
Enpä tiiä, itellä xp 9000 toisessa ja nyt toi tabor toisessa - kyllä luotan molempiin - ja takuu jutut pilun paljon ketterämpiä esim KooPeen puodissa jos on Suomest ostetut vermeet
-pee-
ei se satu...
PatrolAss
14.02.2005, 11:13
Suomi Firmasta noikin tulis,en kyllä tiiä takuista miten pelaa,pitää kysellä!Ois vaan noi hinnat aika kilpailu kykyisiä tohon Koopeen Firmaan nähden!
Taborilla varustettu LJ nyki Rankkua eksytyksessä vittumaista mäkeä ylös, hyvin siirtyi...
Ja toi mun lahna ei ole mikään kevyt...
quote:
Enpä tiiä, itellä xp 9000 toisessa ja nyt toi tabor toisessa - kyllä luotan molempiin - ja takuu jutut pilun paljon ketterämpiä esim KooPeen puodissa jos on Suomest ostetut vermeet
-pee-
ei se satu...
-J-