Kirjaudu sisään

View Full Version : Marttakerholaisia offipalstalla

Trapper
13.04.2011, 13:11
Myydään renkaita palstalla Karhu85 myy bfg mud terrain rengassettiä hintaan 500. Annoin aamulla kaverille vinkin jotta soittais ja tiedustelis koska oli renkaita vailla. Tekivät puhelimessa kaupat hintaan 430. Puolen tunnin päästä myyjä soittaa jotta en mä myykkään sulle koska joku toinen maksaa 500 !!!!!!. Hamekangas tämmösille kauppamiehille. Tommonen teko kuuluu sinne Marttakerhoon.

helmapelti
13.04.2011, 14:29
Tuo suullinen sopimus on aika löyhä,esim kaveri voi muuttaa mielensä kun näkee renkaat eikä ostakkaan. Tuskin myyjä silloin tänne kirjoittais vastaavaa, mielestäni hyvä että edes soitti.
Itse en lähtisi venkoilemaan muutaman kympin takia vaan antaisin toiselle varauksen jollei kauppoja synnykkään..

Heguli
13.04.2011, 16:12
Kyllä suullinen sopimus on mielestäni sitova, ainakin moraalisesti. Ja kyllähän suomalaisen miehen sanaan pitää voida luottaa. Eli myyjä vaan hamekangaskauppaan :)

LaaLaa
13.04.2011, 16:22
Jos jotain sovitaan, niin siinä pysytään.

Nimimerkillä:
Tälläkin hetkellä odottelen palstan käyttäjiltä 250e alumiinivanteista Hirvensalmelta ja 50e suzukin osista Peräseinäjoelta.
Toivottavasti köyhät tunnistavat itsensä!

yypy
13.04.2011, 16:34
Kyllähän suullinen sopimus on sitova, mutta vaikeahan sitä on millään todistaa.

Calmari
13.04.2011, 18:43
Mie oon marttakerholaisia, myin syksyllä rengassatsin BJAndylle mutta lahjoitinkin sen nyt keväällä Sallaan eli paskajätkä

pee
13.04.2011, 19:39
Älkää parjatko Marttoja...

Trapper
13.04.2011, 19:50
Anteeksi vaan ei ollut tarkoitus parjata oikeita Marttoja, kaikki kunnia heille. Kiehahti vain ittellä yli kun annoin kaverille vinkin niistä renkaista ja kaupoissa kävi niin kuin kävi. On vain totuttu täällä pohjoisessa ainakin vanhempien ihmisten kesken että sana pitää. Mutta nykyaika on mitä on.

Skaleton
13.04.2011, 21:31
Olen myös sitä mieltä, että suullinen sopimus pitää. Ja koska noinkin pienen rahasumman kyseessäollen ei kannata sen järeämpiin toimiin ryhtyä on tuo hamekangas hyvä juttu. Ja senhän voi vähän demonstroiden lähettää niin, että toivottaa kukkakankaiset terveiset täällä palstalla ihan nimen kanssa tuollaiselle vetäytyjälle. Niinkuin taisi jo joku toivotella tässä topikissa.

454SS
13.04.2011, 21:37
Kangaskauppias eläisi kyllä hyvin jos läheteltäis kaikille tällekin palstalle rekisteröityneille kaupoista vetäytyjille hamekangas. Tosin offipalstalla näytä vatkuleita on puolet vähemmän kuin esimerkiksi Mersuharrastajien keskuudessa. Yleensä vetäytyjät on kyllä ostajia.

kristian
13.04.2011, 22:21
[QUOTE=LaaLaa;758740]Jos jotain sovitaan, niin siinä pysytään.

Nimimerkillä:
Tälläkin hetkellä odottelen palstan käyttäjiltä 250e alumiinivanteista Hirvensalmelta ja 50e suzukin osista Peräseinäjoelta.
Toivottavasti köyhät tunnistavat itsensä![/QUO
juu ja minä odottelen 50e Hämeenlinnan rajamailta!! summat ei ole isoja mutku näitä kun kertyy ni alkaa jossain vaihees harmittaa!

Rekisteröimätön
13.04.2011, 22:58
Myydään renkaita palstalla Karhu85 myy bfg mud terrain rengassettiä hintaan 500. Annoin aamulla kaverille vinkin jotta soittais ja tiedustelis koska oli renkaita vailla. Tekivät puhelimessa kaupat hintaan 430. Puolen tunnin päästä myyjä soittaa jotta en mä myykkään sulle koska joku toinen maksaa 500 !!!!!!. Hamekangas tämmösille kauppamiehille. Tommonen teko kuuluu sinne Marttakerhoon.

Eiköhän nämä soutavat ja huopaavat ostajat & myyjät ennemminkin kuulu tonne "Martti"-kerhoon, joten eipäs solvata arvokasta vapaaehtoistyötä tekeviä Marttoja !!! Hamekangas siltikin sopiva muistutus asiattomasta toiminnasta ja sanojen syönnistä.

hpotteri
13.04.2011, 23:13
Pitääkin kysellä kaikilta tutuilta ja kavereiltä että onko niille käyny mitään samantyylistä kuprua kaupassa tai onko asiat edes menny just niinkun ne olis halunnu. Ja eikun Kankaita lähettelemään muiden puolesta ja takas tänne vinkumaan.

Trapper
14.04.2011, 14:30
Pitääkin kysellä kaikilta tutuilta ja kavereiltä että onko niille käyny mitään samantyylistä kuprua kaupassa tai onko asiat edes menny just niinkun ne olis halunnu. Ja eikun Kankaita lähettelemään muiden puolesta ja takas tänne vinkumaan.

Tarkoitus ei ollut vinkua mistään. Maalima on renkaita pullollaan. Tarkoitus oli informoida muitakin epäluotettavasta kauppakumppanista. Minun puolestani asia on loppuun käsitelty.