Kirjaudu sisään

View Full Version : Salon seudun Off Road ry:n tapahtumia

Sivua : 1 2 3 [4] 5 6 7

Pajares
13.08.2015, 21:19
Joo sivusta seuraaville tiedoksi, että me osoitamme yhteenkuuluvuutta ja välittämistä kauhialla vittuilulla:D Ollaan kuitenkin muuten suht normaaleja. Pajareskin on näköjään oppinut seuran tavoille alta aikayksikön, huulia heilutellaan taas niin levottomasti:D

OLi ne kyll oikeasti aika kaposet?Turhaan valehtelet itteles mitään muuta!

JOku hassu oli tommosta ihan posketonta tarinaa käynyt kirjottelemassa Jonkun laadukkaasen suzzuki topicciin...

LAinattu pajareksen rakentelukertomuksista:
"Näyttää kyl sen verran vaatimattomalta et täytynee tulla vanhalla kuuskymppisellä nolaamaan suzuki"

Vissiin vaan unohtu viime ajopäivillä(no näytät sit seuraavilla:D)

Jussi Heinonen
13.08.2015, 21:29
Piti olla Lepaa vahtimassa ettei Pulkkinen yllytä sitä hulluuteen asti :D Siin olis se beejii ollu vainaa! Mut olihan vanha kuuskymppinen parkissa pehmeällä hiekalla ja lähti ilman apua poiskin vielä... Voi kyl olla et sun suikkeli alkaa hiljaksii olla siinä kunnos ettei kuuskymppinen pysy peräs, mut ehkäpä beejii 2H-moottorilla...

Pajares
13.08.2015, 21:35
Bj vissiin haki omatoimisesti jo jotain offroidi muutoksia esim.kaikki turhat ulokkeet tais raapiutua huitsin nevadaan?

Siitähän on hyvä jatkaa rakentelua:).

t.haapala
14.08.2015, 09:20
Mää en taida kehata tulla koht enää ajelemaan ku kaik muut vaan työntää menemään tommosil radio-ohjattavan kokosil sussukeil.
Joku voi viel saada kuvan et toitsu ois huono menemään mettäs ku vertaa niihin :D

lepa77
14.08.2015, 09:32
ei niitä ulokkeita saa ottaa pois.:)se kiellettiin heti meinasin ne nakkaa helvettiin siittä mutta hyvä että heinonen ei käsiks käyny kun moista hommaa meinasin rueta tekee:Dsitten kun eka kerran oli puussa kiinni ja rutina kuulu lähti vaan vähän irti kysyin otetaanko nyt pois?(heinonen ei missään nimessä)sitten sen pikku kura lammikon jälkeen kysyin uudestaan kun auton uusi omistaja heinonen keräsi snorkkelin kappaleita pitkin maata,kysyin taas joko nyt otetaan pois:D:Dtosin ei kyllä jääny mitään pois otettavaa.

ihan varmaan laittaa sen takasin:)

A.I
14.08.2015, 10:02
Mää en taida kehata tulla koht enää ajelemaan ku kaik muut vaan työntää menemään tommosil radio-ohjattavan kokosil sussukeil.
Joku voi viel saada kuvan et toitsu ois huono menemään mettäs ku vertaa niihin :D

Taitaa vaan olla niin että Pajaresin radio-ohjattavas susukissa on koko porukan isoimmat fillarit mutta eikai sillä mitää merkitystä oo.. :D

pitää muuten sanoa että on vähän saakelin pieni toi tonnikalapurkki kun ei sinne meinaa kabiiniin mahtua..
ei kellään olis muuten jotain lasikuitujakkaraa myydä?
mielellään pari samanmoista niin pysyy ohjaamon feng shuit kohdallaan.

garpo
14.08.2015, 11:48
Tännehän on saatu kunnon keskustelut :D

tepa78
14.08.2015, 14:20
Mä en viitti sanoo mitään... joku vois ottaa sen vaikka vittuiluna :D:D:D

lepa77
14.08.2015, 16:39
ehkä tepa on parempi niin:)jeeppi miehet on ollu hyvin hiljaa:D:D

perkei
14.08.2015, 16:57
Vittuilu on varsinais-suomalainen kiitollisuuden osoitus ;) Aikansa kun ulkopuoliset seuraa näitä keskusteluita ni kukaan ei uskalla tulla meijän kisoihin :D:D
Joo sivusta seuraaville tiedoksi, että me osoitamme yhteenkuuluvuutta ja välittämistä kauhialla vittuilulla:D Ollaan kuitenkin muuten suht normaaleja. Pajareskin on näköjään oppinut seuran tavoille alta aikayksikön, huulia heilutellaan taas niin levottomasti:D
Just tän takia miä teistä heti tykkäsinkin. Vaikka en oo Varsinais-Suomesta, niin jotenkin teillä oli hyvä meininki siellä kun ajopäivillä kävin.
-Kaisa- ja Lepa77 selvitti ystävällisesti, että vittuilu tulee teilpäin kaupanpäälle. Ite oon Kouvostoliitosta ja ei siälläkään nyt niin saakelin normaalia porukkaa kasva. :D
Niinpä mie liityin teijän kerhoon ja yritin heti luoda lämpimiä välejä ja aloittaa hervottoman vittuilun, oli rahkeita tai ei. :D
Mut siis joo ulkopuolisille tiedoksi, että siis ööh, ei se ole niin vakavaa. :D

http://www.sherv.net/cm/emo/valentine/heart-balloon-smiley-emoticon.gif

Pajares
14.08.2015, 16:58
Samankokoiset nakit kun ernon bj:ssä?

JA siellä räpiköi suzzuki kun joku siipirikko ankanpoikanen,Kun vähän oli kuraa havaittavissa pyörän alla...

Pitäis saada rengas pyörimään vähän vinhempaa,Niin sit voi mennäkkin.

On mulla yks valttikortti vielä hihassa suzzukin päänmenoksi:D.;)

tepa78
14.08.2015, 17:48
on mullaki sentään 37 gummi...
eikai kukaan itseään kunnioittava offroaderi ny edes kehtaa ajaa pienemmillä :)
ja lepallaki taitaa olla tulossa oikeen kolmekasit vai mitkä ne ny oli... mut niitä pitää kattoo vaan sivusuunnasta ku edestäpäin ne lähes häviää näkyvistä... on vähän kaposet JA! :D

Diskokaveri
14.08.2015, 19:07
Hähhäh. Isotelkaa te vaa niitte gummienne kans.
Jeeppimiehellä on nii piänet nakit ettei ees ilma mahu sissää kun yläreunaan :)
http://i1.aijaa.com/t/00105/13933901.t.jpg (http://aijaa.com/txMvVt)

Raa-To menee nyt isoon hoitoon ja ehkä sit on jo jotaa vertailukelpoista materiaalia?

Jussi Heinonen
14.08.2015, 19:55
ja lepallaki taitaa olla tulossa oikeen kolmekasit vai mitkä ne ny oli...

38,5 :D

Diskokaveri
14.08.2015, 20:33
Juttelin kerran yhen neek, anteeksi, siis ei pohjoismaalaisen kanssa. Hän sanoi ettei se välttämättä ole isoista tuumista kii, myös käyttötaito voi olla ratkaisevassa osassa...

garpo
14.08.2015, 20:39
Ei oo koolla väliä vaan sillä miten sitä käyttää :D näinhän se meni.

garpo
14.08.2015, 20:42
ehkä tepa on parempi niin:)jeeppi miehet on ollu hyvin hiljaa:D:D
Ja ei kuulu tapoihin :D ja autokin on seissy tuol katajan alla oottamas pientä hienosäätöö et mentäis taas :D

Pajares
14.08.2015, 20:45
Hyvä sen tumman miehen on koosta puhua.

videoissa niillä on kardaania niin pitkästi että pitäis olla joku tukilaakeri hässäkkä jos meinaa ajella vähääkään kovemmin...

DIskomiehen kannattaa pitää maastossa vähän isommat paineet,Kun ei oo ees bedlockkivanteita:D

Edit:Viestiä muokattu,jos vaikka nuorempi väkikin sattuu lukemaan näitä systeemejä.Jos tosta ymmärtää viestin toisen puolenkin,Niin sit on jo kyllä ihan perillä asioista...

Diskokaveri
15.08.2015, 07:14
Ääh, mä luulen et no petilukot on enempi jotaan katu-uskottavuuspimppistä.
Ajelin Koreanpojan lärpättimillä viimisen stintin metästä kivien ja kantojen yli hetkittäin jopa täysin uutta uraa luoden. Ilmaa oli tasan nolla ja hyvin pysy vanteella. Imeläkivenä pohjalla, gummit tai alumangelssit ei ees hajonnu, pikku paikat nakkeihin ja taas rokkaa.

Japa
15.08.2015, 08:58
Täähän alkaa pikkuhiljaa kuulostaa jo ihan kilpavarustelulta :D:D

tepa78
15.08.2015, 11:16
Täähän alkaa pikkuhiljaa kuulostaa jo ihan kilpavarustelulta :D:D

meijän iskäl on isommat renkaat ku teijän iskäl :D

garpo
15.08.2015, 22:53
meijän iskäl on isommat renkaat ku teijän iskäl :D

Mut näkisipä meitin äitin renkaat :D

artsi777
15.08.2015, 23:58
Mut näkisipä meitin äitin renkaat :D

No nyy meni jo iha offtopiikiks :D:D Ja japa hei, porttaali miehet ratsastaa ihan eri ulottuvuuksilla :D:D

Pajares
16.08.2015, 09:35
KAuhee uho taas ja sit mettässä ei oo kun kourallinen autoja ajamassa?

Ei siinä onhan siellä reitillä varmaan kiva suditella kumisaappaitten kanssakin jos autot on saattohoidossa jollain "projekti verukkeella:D"...

A.I
17.08.2015, 14:56

Ei siinä onhan siellä reitillä varmaan kiva suditella kumisaappaitten kanssakin jos autot on saattohoidossa jollain "projekti verukkeella:D"...

!!! :D:D:D

perkei
17.08.2015, 20:36
Miä en oo vielä päättäny laitanko ens kerralla kumisaappat vai maiharit. :confused:

Diskokaveri
17.08.2015, 20:44
Crokseil pärjää mainiosti aina :eek:

perkei
18.08.2015, 06:27
Joo mutku mie oon näitä kumisaappaansudittajia mihin Pajares viittasi edellisellä sivulla. Tai no ensin ei ollu autoo ja nytki on vaan cityauto.
Eli jos jollekin mahtuu appariin ens ajoihin niin huutaa hep. :)

tepa78
18.08.2015, 16:32

Mää olen suditellu jo nii paljo et saappassa on reikä... ei pidä enää vettä... sukka kastuu... ikävää :D
eli pakko on tuo maailmanparasmaastoauto vähän parsii viel kasaan, jos sillä kerran tai kaks viel vähä pääsis edes rillipaikal asti ni hyvä :)
ja tää on just sellasta saattohoitoo... :D
pikkasen hoivataan vanhusta loppusijotuskodissa :)http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4381&pictureid=180200

bluevan
18.08.2015, 16:46
Crokseil pärjää mainiosti aina :eek:

Tää o taivahan tosi :)

Pajares
18.08.2015, 20:18
Mää olen suditellu jo nii paljo et saappassa on reikä... ei pidä enää vettä... sukka kastuu... ikävää :D
eli pakko on tuo maailmanparasmaastoauto vähän parsii viel kasaan, jos sillä kerran tai kaks viel vähä pääsis edes rillipaikal asti ni hyvä :)
ja tää on just sellasta saattohoitoo... :D
pikkasen hoivataan vanhusta loppusijotuskodissa :)[/IMG]

Oho,nyt on ollut reipasta toimintaa:).

PAljon tommosissa civikin tolpissa on iskua?

JOs tuntuu että ei vaan millään valmistu,Niin varuiksi tollanen linkki.:D
--->
http://www.kumisaapaskauppa.fi

A.I
18.08.2015, 20:49
Joku inisi että suzuki on pieni auto niin tästä katiskasta ei oo enää jälkellä kuin kolmannes.. :D

pienet vehkeet ja isot autot vai toisinpäin hä?:p
(ps. ei oo varmaan ihan perjantaina vielä valmis.. eikä ens viikollakaan..):(:(:(

Jussi Heinonen
19.08.2015, 20:19
Kyl tää monsteri kohta taas jo katkoo vinssin sokkia:D Täytyy laittaa välillä kuvia tepasta ajamassa kun uudemmat jäsenet ei muuten tiedä et sil olis koskaa mittää maasturii ollukkaa:D Onkos toi Artsin suikka Tonin auton esiaste?:D

artsi777
19.08.2015, 20:52
Kyl tää monsteri kohta taas jo katkoo vinssin sokkia:D Täytyy laittaa välillä kuvia tepasta ajamassa kun uudemmat jäsenet ei muuten tiedä et sil olis koskaa mittää maasturii ollukkaa:D Onkos toi Artsin suikka Tonin auton esiaste?:D

Ehkä ei enää katkee kun meinaa tulla sähkövirveli ? ;)
Voi olla tonin nykyinen tai sitten toinen samanmoinen, kun niitä tuli tehtyä pari oranssia peräkanaa kun sattus oleen sellasta maalia :D

A.I
20.08.2015, 16:59
Suattaab olla että en kerkeä huomisiin rientoihin ja ensiviikkokin voi jäädä väliin mikäli Brutus ei ole valmis. =)

perkei
20.08.2015, 17:43
Miä oon tulossa mutta en oo enää tuohon aikaan päivästä sielun- enkä ruumiinvoimissa, kun tuun suoraan töistä. Joten ehkä makaan kuusen alla syömässä eväitä ja pummaan kyytiä välillä. Mut siis tulossa ollaan, tai riippuu kuin syvälle Saloon eksyn matkalla? :eek:

Pajares
20.08.2015, 18:44
Ehkä ei enää katkee kun meinaa tulla sähkövirveli ? ;)
Voi olla tonin nykyinen tai sitten toinen samanmoinen, kun niitä tuli tehtyä pari oranssia peräkanaa kun sattus oleen sellasta maalia :D

On toi varmaan sama.

TArra on ihan samassa kohtaa,samat renkaat,puskurin mutka,ledivalot ja jos oikein tarkkaan kattoo.Niin pakkilamppu on ledilampun vieressä:D.

JA takakaaren alaosa kaartuu samalla lailla.

TAi sit salmis on tehnyt liukuhihna työnä ne...

Mutta joo mää tuun huomen,suZuki EI pääse tällä kertaa.
-JAkotoosan rattaat ei kerennyt tulla.

-Kaisa-
20.08.2015, 20:53
Erno ja Tepa tulossa, BJ:llä tietty, tosin sinisellä :) jos startin uudet hiilet eivät oo lentäny täysin jäljettömiin heinikkoon, tuntuu kiroilua kuuluvan :)
Katsotaan kelin mukaan otanko pikkulikan kainaloon vai jäänkö kotiin lapiohommiin...

lepa77
21.08.2015, 06:59
tulossa.ehkä heinosen bjiillä.

t.haapala
21.08.2015, 08:05
juu ja tulos

Jussi Heinonen
21.08.2015, 08:14
Tänään töissä ja ens lauantaina loppuu yövuoro aamulla ja klo 15 ristiäiset eli seki jää väliin:( Onneks lepa edustaa team keltaista :D

tepa78
21.08.2015, 09:29
PAljon tommosissa civikin tolpissa on iskua?

ei nää mitkää hondamiehen tolpat ny sentään oo...:)
0,000164579 kansainvälistä merimailia löytyy iskua... eli ihan thuuning mittaset on, mut saapahan vehkeet tonttiin :D

Heinosjussillaki on uppeejakomee blowjobbi odottamas eikä muka kerkii...
mahtaaks heinonen muuta tehä ku töitä ja lapsii... :)
kerro ny edes kumpi on mukavampaa, lasten teko vai töitten teko... :D

garpo
21.08.2015, 10:25
Meitsi juotuu passaa kans tän päivän. Ens viikolla uusiks ehkä jopa kulkineen kera :D

lepa77
21.08.2015, 12:12
Tänään töissä ja ens lauantaina loppuu yövuoro aamulla ja klo 15 ristiäiset eli seki jää väliin:( Onneks lepa edustaa team keltaista :D
ei edusta tällä kertaa. jalka miehenä pittää tullaei huvittanu lähtee autoo hakee.:)

Pajares
21.08.2015, 13:08
TArkeneekohan siellä vai pitäiskö pukeutua lämpimästi?:D

artsi777
21.08.2015, 13:15
Ihan hyvin on siis porukkaa kuiteskin tulossa, saahaan kunnon talkoomeininki pystyyn :)

Ja jos ilmenee kysyttävää ei muuta ku luuri kouraan ja o4o5882306

tepa78
21.08.2015, 13:18
TArkeneekohan siellä vai pitäiskö pukeutua lämpimästi?:D

No ei vielä oo sellasta keliä ollut että ois voinu pitkistä kalsongeista luopua :D

laholu
21.08.2015, 15:12
Ei perhana päässy tänää matkaan mukaan...matkalla Kiteelle F-Cuppiin huoltoon....

lepa77
21.08.2015, 21:50
ja jälleen mukavat talkoot oli kiitokset mukana olleille.hyvää reittiä synty.perkein lällikin näki jo hiukan metsää:)
ja viikon päästä uusiks:)

perkei
21.08.2015, 22:48
perkein lällikin näki jo hiukan metsää:)

Juu kotimatkalla mietin, että kuinka terapeuttista se voi ollakaan, kun hinkkaa vasta ostetun auton kylkeä mäntyyn ja sitten vielä ajaa sen ojaan. Niin ja kaadoin sellaisen söpön pienen kuusenkin sillä. Kyllä työviikon aiheuttamat otsarypyt siloittui kuskilta. Lälli kyl varmaan ajatteli koko matkan siellä metässä että hohhoijaa vitun mummo anna jo happee. :D:o
Mut noin muuten niin kiitos ja anteeks Salon seudun Offroad- ja mielenterveysseura, enpä ehtinyt ajoissa paikalle kun oli "vähän" ruuhkaa Vantaalta Saloon (tunti Aviapolikselta ykköstien Kultagrillille...).
Matkalla vedin vielä mettäkahvit Rohmon kans Kultagrillillä ja Lälliki piti juottaa. Kolme tuntia kesti koko matka. :o
Ehkä ens kerralla paremmalla ajalla sitten mukaan. :)

Jussi Heinonen
21.08.2015, 23:41
Heinosjussillaki on uppeejakomee blowjobbi odottamas eikä muka kerkii...
mahtaaks heinonen muuta tehä ku töitä ja lapsii... :)
kerro ny edes kumpi on mukavampaa, lasten teko vai töitten teko... :D

No nyt pääsin töistä kotiin joten tuskin te enää siellä ootte:D Lasten teko on kivempaa ku töiden teko mut töiden teko on kivempaa ku lasten hoito:D Moon aina sanonu et rekalla ajo on parasta mitä voi tehä housut jalassa. Voi sitä tietty ajaa ilman housujaki, mut sanomista voi alkaa tulla seuraavaan vuoroon lähtevältä:D

Haapalan HJ bongattu Paimion nesteel illal kun kävin tankkaamassa, oli niin puhtaan näkönen äkkii katottuna et oliko se mettässä?

artsi777
22.08.2015, 08:13
Reittiä synty niinko pitikin, kaikille kiitos hyvästä talkoohengestä, tätä lissää luvassa taas viikonpäästä :)

Diskokaveri
22.08.2015, 09:04
Mua ei kyllä rekkamiehen ura ole koskaan kiinnostanut :D:D
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1305651959213?ts=912

lepa77
22.08.2015, 09:18
:D:D

Pajares
22.08.2015, 12:37
Vähän jotai ajelun tynkää oli.

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=7577

Hauskaa oli siihen asti kun joku alkoi hoilottamaan kari tapion ikivihreitä.

SImo päätti päätti vähän syvennellä ojaa,Kun muut meni siitä liian helposti yli.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7577&pictureid=180322

Vissiin vähän stressaava tilanne oli.:D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7577&pictureid=180307

VInssivaijjerista alkoi säikeet lentelemään.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7577&pictureid=180311

Hyvä kuoppa siihen kuitenkin syntyi lopulta.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7577&pictureid=180321

tepa78(vissiin jotain toyota taustaa on,omien juttujen mukaan) ilmestyi paikalle ja ajatteli että vittu mitä maastoautoi tommosseetkin on..

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7577&pictureid=180306

..ja karautti onnellisena luu ulkona suzukilla aurinkonlaskuun;)

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7577&pictureid=180308

jantsasxe
22.08.2015, 17:12
Hitto, multa meni ihan ohi teiän ajopäivä. Jos vaan sallitte ni meikä tulis mielellään seuraavalla kerralla ainaki kattelee! Ajamaan ei kehtaa tulla ku ei tuo Frontera etenis mihinkää :D

t.haapala
22.08.2015, 20:09
Olin mää siel mut ol nii kuivaa mettää ettei auto paskastunu yhtään :)

t.haapala
22.08.2015, 20:18
Oli kyl ihan mukavan olosta reittiä

perkei
22.08.2015, 21:12
Hitto, multa meni ihan ohi teiän ajopäivä. Jos vaan sallitte ni meikä tulis mielellään seuraavalla kerralla ainaki kattelee! Ajamaan ei kehtaa tulla ku ei tuo Frontera etenis mihinkää :D
Lähe mun ja Lällin kans, jos et omallas meinaa! :)

garpo
23.08.2015, 17:56
Piti sillee nopeesti täs ehtopäiväl pestä jeep jeep mut kuinkas ollakkaan ei startti pelittäny. Hieman oli sisuksiin vedelly jotain esim. toukokuussa kun joku reipas toiotamies sitä käski ja kurasti koko auton jonka juur pesin niistä jäljistä ja kyllä mä oon tulos oikee auton kans ens lauantaina :D

lepa77
23.08.2015, 19:29
helvetti niiden toyota miesten kanssa:)ei niitä sais jeepin rattiin päästää:D

artsi777
26.08.2015, 20:48
Jaahas jatkoa seuraa siis lauantaina, eli kokoonnutaan klo 9 paikkeilla halikon shellin pihalle ja jatketaan taas siitä letkassa eteenpäin.
Jos ilmenee kysyttävää/joku asia askarruttaa ni puhelin kouraan ja kilauttaa mulle o4o5882306

garpo
26.08.2015, 22:48
Yritän olla hereillä simpukalla :D

lepa77
27.08.2015, 07:17
hep.

Pajares
27.08.2015, 08:50
OKay.

t.haapala
27.08.2015, 10:38
Tuloos, ja hiluxi tulee varmaan kans..

perkei
27.08.2015, 16:14
Minkäslaista maastoa on luvassa? Kannattaako mun ees haaveilla tulla sinne Lällin kanssa vai ruinaanko joltain kyydin ihan suosiolla? Ettei kenenkään tarttis mua sitten ihan koko ajan hinatakaan... :D
Vähän vielä suunnitelmat 50/50, mutta saatan siis olla tulossa.

artsi777
27.08.2015, 17:13
Minkäslaista maastoa on luvassa? Kannattaako mun ees haaveilla tulla sinne Lällin kanssa vai ruinaanko joltain kyydin ihan suosiolla? Ettei kenenkään tarttis mua sitten ihan koko ajan hinatakaan... :D

Vähän samanlaista metsänpohjaa mitä viimeksi, pääsee varmasti lällin kanssa melko hyvin mukana matkassa :)
Eli ei hirveen pahoja paikkoja ja/tai ne pystyy kiertämään. Tervetuloa jos vain aikatauluun sopii.

A.I
27.08.2015, 19:06

Tuollahan pääsee minnevain ja mikä parasta pääsee myös poiskin.

Se se vaan on sillä tavalla että ei sellasta monttua vielä ole tullukkaan mistä ei tojotalla tulis.. jos mä joskus satun kuolemaan niin laitatte vaan tojotan samaan monttuun mun kanssa, niin tuun seuraavalla päivällä kahveelle morjestaan..:rolleyes:

Pajares
27.08.2015, 19:23
Tuollahan pääsee minnevain ja mikä parasta pääsee myös poiskin.

Se se vaan on sillä tavalla että ei sellasta monttua vielä ole tullukkaan mistä ei tojotalla tulis.. jos mä joskus satun kuolemaan niin laitatte vaan tojotan samaan monttuun mun kanssa, niin tuun seuraavalla päivällä kahveelle morjestaan..:rolleyes:

Veitsi kurkulla kirjotettua tekstiä?:D

lepa77
27.08.2015, 19:31
täällä rupee taas tulee hyvää keskustelua.:)mites toni joko susnuki menee tosi hiljaa?:)

Pajares
28.08.2015, 06:07
täällä rupee taas tulee hyvää keskustelua.:)mites toni joko susnuki menee tosi hiljaa?:)

Menee niin hiljaa ettei liiku edes eteenpäin:D.ELi ei oo rattaita näkynyt...

lepa77
28.08.2015, 09:40
päästään sitten jalka miehiks taas.

Pajares
28.08.2015, 14:40
päästään sitten jalka miehiks taas.

Kyllähän luonnon helmassa on kiva käyskennellä?

VIelä kun sataisi vettä oikein kunnolla ja olis lämmintä kaljaa mukana:).

Diskokaveri
28.08.2015, 17:35
Oi auvvoa kun kunnon suonsilmässä kastelee saappaas ja senpäälle pääsee hyttys armeijan käsiteltäväksi.

Ensviikosta pitäis Jeepin olla "ajokunnossa", 3 nahkajakkaraa on istuskella mukavanpehmeässä kyydissä. Sounditkin on kohillaan.

A.I
28.08.2015, 17:49
Oi auvvoa kun kunnon suonsilmässä kastelee saappaas ja senpäälle pääsee hyttys armeijan käsiteltäväksi.

Ensviikosta pitäis Jeepin olla "ajokunnossa", 3 nahkajakkaraa on istuskella mukavanpehmeässä kyydissä. Sounditkin on kohillaan.

oletkos saanu jo gummeihin ilmaa?:D

RJ:n työkalupakkiakin tuli taas vähän päivitettyä nyt löytyy mm. kamelinpaskasarja jos sattuu menemään vaikka gummi puhki.:D

Diskokaveri
28.08.2015, 19:29
Sewwerra puhkuttii, et joku tuuma tuli gummeihin lisää korkeuttakin. Kaluboksiakin on päivitetty n33k3rinp@ska-sarjalla. Jonniimoinen narukelakin on etupeltiin liimattu Kempillä, voip olla et toinenkin löytyy vastakkaisesta suunnasta.

Etenemisen kannalta tärkeät kohdat on suojattu, notta voi vähän kolistellakin. Nii ja se peräuloke heivataan verkonpainoksi.
En tiä sit jos lisäpainoa tuli innostuessa vähän liikaa.

Siit kompurasta pitää neuvotella, testaan jokupäivä et kuisse hönkii?

perkei
28.08.2015, 20:25
Mie oon tulossa Lällin kanssa ja myöskin mun jälkikasvu tulee mukaan jos saan sen potkittua ylös aamulla. :rolleyes:
Lällissä ei oo suojaukset kunnossa, eikä sillä ole edelleenkään vinssiä, mutta enivei Lohjan tiimi saapuu vahvuudella yks rupinen, eiku anteeks rautanen Tojota, yks alamittanen mamma ja yks alaikänen poika + 1kpl GoPro-kamera. :D
Jantsasxe:sta ei oo kuulunu mittään, mutta jos se vielä meijän kyytiin ilmottautuu tässä yön aikana niin otetaan sekin mukaan. Tai ehkä se tulee omalla autollaan tai emminä tiiä?

garpo
28.08.2015, 21:01
Tuun messiin Impolan pajan kautta ja Jeep jeepissä penkkitilaa on yllinkyllin :D

A.I
28.08.2015, 21:03
Sewwerra puhkuttii, et joku tuuma tuli gummeihin lisää korkeuttakin. Kaluboksiakin on päivitetty n33k3rinp@ska-sarjalla. Jonniimoinen narukelakin on etupeltiin liimattu Kempillä, voip olla et toinenkin löytyy vastakkaisesta suunnasta.

Etenemisen kannalta tärkeät kohdat on suojattu, notta voi vähän kolistellakin. Nii ja se peräuloke heivataan verkonpainoksi.
En tiä sit jos lisäpainoa tuli innostuessa vähän liikaa.

Siit kompurasta pitää neuvotella, testaan jokupäivä et kuisse hönkii?

katumusvinssinkin oikeen asentanu? :D
kyllähän tuo hönkii 33" menee vielä mutta 35" kummilla alkaa jo kestämään luvattoman kauan.
siltikin kevyt pieni ja pirun hyvä apu jos vaikka kumi puhkeaa kun millään siihen ei ilmaa saa lisää. =)

voin ottaa mukaankin huomenna jos haluat?:)

Diskokaveri
29.08.2015, 07:10
Joo. Eipä se siinäkohtaa nii väliä ole kauanko kestää, kun ilmaa renksuissa ole yhtään... Ja toisaalta, kun on varautunut eipä yleensä tuppaa niitä ongelmia ees tulee. Jotain muuta keksii, Mr Murphy :eek:
Oon reissussa, et en ole huomenna vielä tulossa. Yritetään ensviikonloppuun saada auto pajalta pois.

perkei
29.08.2015, 14:13
Ei sä mittä jumis ol? Vai miten se meni. :D
KIITOS taas kaikille. :)
tänään opin, että kakkonen ja happee.

A.I
29.08.2015, 18:19
Mukavaa oli kiitos kaikille.:)
Kalustokin säilyi taas ehjänä:o
kuvia odotellessa etenkin murrosten oja kiinostaa =)

t.haapala
29.08.2015, 18:42
Mukavaa oli taas, kiitoksia hlvetisti kaikil vinssaajil ja nyppijöil ketä auttoi hojon kuiville :).

Ja artsil anteeks pyyntö ettei tultu kakkuu syömään vaiks niin nätist pyysit :o

Aki tais voittaa hajonneemmanmurroksen palkinnon ku mul on malja viel yhes osas

Laittelen kuvii ja viteoi varmaan huomen

A.I
29.08.2015, 19:17
Mukavaa oli taas, kiitoksia hlvetisti kaikil vinssaajil ja nyppijöil ketä auttoi hojon kuiville :).

Ja artsil anteeks pyyntö ettei tultu kakkuu syömään vaiks niin nätist pyysit :o

Aki tais voittaa hajonneemmanmurroksen palkinnon ku mul on malja viel yhes osas

Laittelen kuvii ja viteoi varmaan huomen

Jaa kyllä mulla pikkasen enempi tais silppua tulla..:D
mites tilaanko sulle samalla long fieldit kun ittellenikin otan?
Ernolle lupasin tilata samalla 54mm hylsyn muistaakseni 28e

perkei
29.08.2015, 19:26
Hittoku Team Lällin valokuvavastaava (allekirjoittanut) unohti kameran kotiin ja elokuvavastaava (apukuski) oli kuvannut lähinnä omia sormiaan, kumisaappaitaan ja Lällin kojelautaa, välillä kuuluu mun kauhunkiljahduksia.
:D
Että ei tästä nyt kauheasti jäänyt jaettavaa, mutta tässä pari surkeeta kännykkäkuvaa Murrosten Ojalta.

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11896119_1482663152058895_6056684553659879123_n.jp g?oh=fb474b8ccbcb058e8e697913d6c63c95&oe=5661836D

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/r270/11899798_1482996032025607_5769697301566110550_n.jp g?oh=9d3fd9a00f9a03e5d5ae5fea5845eae9&oe=5679DD8D

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/11953102_1482996682025542_8242011582080307694_n.jp g?oh=d9144fca32ce654f067762dd37a58c11&oe=5668D0F8

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtl1/v/t1.0-9/11227860_1482996815358862_7243494029628021297_n.jp g?oh=6a9facc2f0ee883356abf5dda233fca7&oe=5672111C

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11218204_1482996932025517_980460850131327165_n.jpg ?oh=bd7706d5cfa280de384ae055aa44c39f&oe=566D1B11

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11900046_1482996995358844_5081681153164293961_n.jp g?oh=7d37b8a4f6d4890d0b45d57ba59cc49e&oe=56768AC8

lepa77
29.08.2015, 20:35
kiitos kanssa mukavasta puolikkaasta päivästä,oli vinssi testaukset.:)anteeksi että jouduin poistumaan.:)heinosen vika taas.:D

artsi777
29.08.2015, 22:23
Se mitä lähdettiin tekemään, tuli tehtyä, eli uutta URAA lisää :) Kiitos siitä kaikille taas tasapuolisesti.
Tänään ei oikein ollu etuakseleiden juhlapäivä, oli murros ja pyöränlaakeri talkoota sopivassa suhteessa ajometreihin :D Miika oli tökänny hoojiin takarenkaan johonkin terävään kun päästiin meiteen pihal ni oli gummi tyhjä, noo siihen tehtiin hätäapupika paikka, toivottavasti pääs kotio asti....
Aki tais kyl voittaa haapalan kun ei ärjiin maljasta tullu muuta kun kourallinen silppua, hoojiin on sentään vielä nivelen näköinen ;)

A.I
29.08.2015, 22:41
Se mitä lähdettiin tekemään, tuli tehtyä, eli uutta URAA lisää :) Kiitos siitä kaikille taas tasapuolisesti.
Tänään ei oikein ollu etuakseleiden juhlapäivä, oli murros ja pyöränlaakeri talkoota sopivassa suhteessa ajometreihin :D Miika oli tökänny hoojiin takarenkaan johonkin terävään kun päästiin meiteen pihal ni oli gummi tyhjä, noo siihen tehtiin hätäapupika paikka, toivottavasti pääs kotio asti....
Aki tais kyl voittaa haapalan kun ei ärjiin maljasta tullu muuta kun kourallinen silppua, hoojiin on sentään vielä nivelen näköinen ;)

mahtokohan vaikuttaa kun ajoin koko loppumatkan etulukko päällä niin pystyi ajamaan 3-vetoisena :D
ja onhan se silleen että jos jotain tehdään niin se tehdään kunnolla.:D

t.haapala
29.08.2015, 22:46
Luuleks sää et mää tulin pelkäl takavedol pois sielt mettäst.
Joutusin kiertää viel pidemmän kauttaki ;)

t.haapala
30.08.2015, 09:08
Kuvei

garpo
30.08.2015, 09:13
Kiitoksia päristelyistä. Sai pölyt pois vinssistäkin :D Kyllä siinä murrosten ojalla olis joku ulkopuolinen hiukan taas ihmetelly onko tuossa mitään järkeä :)

t.haapala
30.08.2015, 09:22
https://www.youtube.com/watch?v=ZxMi_P_rDRo&feature=youtu.be :D:D

Lisempää

Pajares
30.08.2015, 12:16
Jep.Menoa ja melskettä riitti:).

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=7592

Vähän nolo sanoa mutta 11v poijjaatkin ajeli suzukilla paremmin,Kun isot pahat toiota miehet+nainen.:D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180828

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180837

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180827

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180841

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180838

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180835

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180834

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180832

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180821

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180848

perkei
30.08.2015, 13:25
Oli kyllä rattimiehiä tää nuoriso-osasto Suzukilla! :eek:
Jätkät veti homman kotiin ihan 6-0, oli hieno seurata näiden yhteistyötä; jos ei ratti kääntynyt kaksin käsin, niin apparin paikalta löytyi heti toinen pari käsiä ja ratin vääntö jatkui nelikätisenä.
Mahtavaa! Että kyllä sen ainakin meikäläinen huomasi, että on tullu vähän myöhäisellä iällä aloitettua nää hommat... http://i195.photobucket.com/albums/z225/dongoliano/granny_smiley.gif
Kiitos päivän ykköstiimille kun ajeluttivat minunkin poikaa, pääsi sekin kokeilemaan muuta offia kuin köröttelyä äitin kanssa. :)

Pajares
30.08.2015, 14:20
Lepa77 teki tollasen PELIliikkeen,Kun kaikki autot oli saatu yllytettyä sinne ojaan jumiin.

ELi otti jalat alle(vanhaksi mieheksi liikkuu yllättävän liukkaasti):D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7592&pictureid=180849

lepa77
30.08.2015, 16:40
:D:D:Darvasin että tästä saa kuulla.

artsi777
30.08.2015, 17:01
:D:D:Darvasin että tästä saa kuulla.

Vikkelästi liikkuu ton ikäseksi :D:D vanhus........

lepa77
30.08.2015, 19:29
joku kuulemma olis päässy miehen ikään myös:D

A.I
31.08.2015, 08:51
Hep. vielä ehtii tän päivän tilaamaan tavaraa ilman postikuluja cross4WD:ltä

HJ61-86
31.08.2015, 22:02
täyty näin ensimmäistä kertaa koittaa kirjottaa jotain tähän palstalle jos se vaikka sattuis onnistumaan. Oli oikein mukavat ajot viimeks ja kiitokset Haapalalle et pääsin ensimmäistä kertaa oikein kunnon hoojiin kyytiin ja maastoon ajelulle kun oma auto ei vielä ainakaan oikein pärjää samassa seurassa ja Haapalan hoojiin tyyli on omaa luokkaansa kun alusta asti olen sen menoa seurannu ja katellu joka videon ja kuvan mitä on uutta taas tullu et tuli varmaan selväks mikä automalli ja merkki on mun suosikki. Ja toinen suosikki kun palaa vielä maastoon nimittäin tepan bj niin sit on hyvä. Itte ajoin 30 metriä mettäpuolelle ihan vaan sen matkaa et pääsen kattomaan kun muut alkaa ajelemaan niin rikoin heti takarenkaan johonkin et se kertoo vähän omasta ajotaidosta jotain et parempi katella muita vaan kun ajavat. vararenkaan heitin kyllä jo auton taakse jos kumminkin tulee joskus taas mieli ajaa 30 metriä mettän puolelle kattomaan kun muut lähtee oikein ajelemaan. Pääsin hyvin sentään kotio lauantai iltana kun arto teki pikakorjauksen hoojiin renkaaseen.

perkei
31.08.2015, 22:23
Itte ajoin 30 metriä mettäpuolelle ihan vaan sen matkaa et pääsen kattomaan kun muut alkaa ajelemaan niin rikoin heti takarenkaan johonkin et se kertoo vähän omasta ajotaidosta jotain et parempi katella muita vaan kun ajavat. vararenkaan heitin kyllä jo auton taakse jos kumminkin tulee joskus taas mieli ajaa 30 metriä mettän puolelle kattomaan kun muut lähtee oikein ajelemaan. Pääsin hyvin sentään kotio lauantai iltana kun arto teki pikakorjauksen hoojiin renkaaseen.
No kyllä tulet ensi kerrallakin metsän puolelle! Hyvin se siellä kulkee. Ja jos tuntuu, ettei tiedä miten kannattais ajaa, niin kyllä aina joku neuvoo. :)
Tosin Lepan neuvoja kannattaa varoa, se on kova ajattamaan porukkaa ojiin... ;)
On muutes tosi hienon värinen se sun HJ! :)

HJ61-86
31.08.2015, 23:41
pitkään sitä ajattelin mikä väritys siihen sopeis ja toi oli sit lopputulos mikä miellytti mua eniten mut kaikki kunnia kuuluu tietysti artolle kun toteutti sen maalauksen ja vähän paikkaamistakin kopassa oli siellä täällä. Ja neljä vuotta arto on jo joutunu kestämään tota mun auton laittelua mitä olen keksiny millonkin et siihen taas haluisin lisätä jotain pientä uutta niin arto on sit taas tehny ne hommat siihen. harmi vaan kun ei o jääny mitään kuvaa millanen se oli sillon kun sen ostin kun on se vähän muuttunu.

artsi777
01.09.2015, 05:59
pitkään sitä ajattelin mikä väritys siihen sopeis ja toi oli sit lopputulos mikä miellytti mua eniten mut kaikki kunnia kuuluu tietysti artolle kun toteutti sen maalauksen ja vähän paikkaamistakin kopassa oli siellä täällä. Ja neljä vuotta arto on jo joutunu kestämään tota mun auton laittelua mitä olen keksiny millonkin et siihen taas haluisin lisätä jotain pientä uutta niin arto on sit taas tehny ne hommat siihen. harmi vaan kun ei o jääny mitään kuvaa millanen se oli sillon kun sen ostin kun on se vähän muuttunu.

Tervetuloa palstalle.
Metsässä ootkin jo käyny vuosikaudet osallistumassa ajopäivään, milloin kyydissä ja milloin jalkamiehenä, joten voi jo puhua et
sut on monessa sopassa keitetty ;) :D Hyvä siis saada sinutkin kommentoimaan tänne meijän huumoripitoseen sakkiin...
Mun pitää penkoa kuva arkistoja jos löytyis joku vanha otos sun hoojiista orggis kunnossa. On se vähän tainnu muuttuu vuosien varrella.

lepa77
01.09.2015, 07:08
mullakin saattaa olla miikan hoojiista joku kuva.tosin kaksoset oli tikulta kuvia katsellu niin hups nyt ne on hävinny.ne kaks kun on paikalla niin sattuu ja tapahtuu uskomattomia asioita:)

A.I
04.09.2015, 14:32
Arvoisat herrat lepa ja erno. 54mm napahylsynne ovat sapuneet.
hylsy ovat noudettavista joko hallilta tai seuraavilta ajopäiviltä.

lepa77
05.09.2015, 04:58
asia selvä kiitos.

A.I
07.09.2015, 18:02
Mikäs Haapalalla oli viimereissun kokonaissaldo?
multa hajos tämmöset:
1kpl murroksia
2kpl kääntöpään laakereita
1kpl vetarin stefa
1kpl pronssiholkki

t.haapala
07.09.2015, 19:36
Eipä mulla menny ku 1kpl murros ja 1kpl stefa.
Tikkuun ol tullu stefan kohal aika ikävän tuntuset naarmut, mut kait se siel menee.
Täytyy kattoo jos saa leiman tohon ja pääsee rahoihis ni sijottais lonkkarin 30split vetareihin ja murroksiin :rolleyes:

artsi777
07.09.2015, 20:30
Eli on oletettavaa että haapalan ja akin pelit on iskussa taas kun on uutta osaa laitettu ihan syli tolkulla ;):D

Siispä perjantaina mennään taas reitin teko/suunnittelu hommiin. Tämä alue on harvapuustoista, joten ei ole mitään hirmu savottaa tiedossa :)
Kokoontuminen shellille noin klo 17.00 ja jatketaan taas siitä sitten letkana. Tuleva reitti tulee olemaan melkoisilla ojilla höystettyä aluetta joten toimiva vinssi on ihan suotavaa ;) Aika pitkälle tämä menee varmasti ihan suunnitteluun jalkaisin, joten kumisaappaat on kans ihan kiva olla matkassa....

Jos ilmenee asiaa niin saapi kilauttaa o4o5882306

Arto

Pajares
07.09.2015, 20:41
PItää varmaan suzukikin tuoda paikalle,Tommosen oikean offroad auton läsnäolo saa jo toiotan moottorit tukehtumaan....

JA loppuun kun laittaa nauruhymiön,Niin ketään ei voi ottaa liian tosissaan!
:D

Jos tepa kirjoittaa jotain nasevaa,Niin linkitän tän sinne teidän pyhien miesten landcruiser palstalle!

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7577&pictureid=180308

t.haapala
07.09.2015, 20:56
PItää varmaan suzukikin tuoda paikalle,Tommosen oikean offroad auton läsnäolo saa jo toiotan moottorit tukehtumaan....

Nyt alko pelottaan niin pal et taijan skipata tän reissun :D

Ei vaiskaan, muuta menoo ni en pääse tulemaan :(

lepa77
08.09.2015, 07:07
minä ja pojat tullaan.täällä on uhkailua ilmassa:)pikku pyöräiset alkaa nokittelee:D:D

HJ61-86
08.09.2015, 09:56
Kovat on jutut kyllä:D:D

A.I
08.09.2015, 17:16
Meijän äitillä onki isommat pyörät ku teiän äitillä..
katotaa jos kerkee klo 16 alkaa duunipäivä päättymää ja klo 18 alkais pikkukakkonen..

Diskokaveri
08.09.2015, 18:11
http://i5.aijaa.com/b/00485/13959363.jpg (http://aijaa.com/mAKAbq)

Pajotus pahasti kesken. Keulaa on jo muotoiltu uuteen uskoon.

Jussi Heinonen
08.09.2015, 18:48
Töissä taas vaihteeks.

perkei
08.09.2015, 21:07
En pääse miekään tällä kertaa tulemaan.

jantsasxe
10.09.2015, 13:59
Jantsasxe:sta ei oo kuulunu mittään, mutta jos se vielä meijän kyytiin ilmottautuu tässä yön aikana niin otetaan sekin mukaan. Tai ehkä se tulee omalla autollaan tai emminä tiiä?
Sorry meillä synty tuo esikoinen tässä 23.8 ni meni vähän ohi nää ajot! Onko nyt vkloppuna mitä ja missä? Voisin tulla pällistelee. Jos joku tarvii kyytiä Lohjan suunnalta ni pistää viestiä! :)

A.I
10.09.2015, 21:55
Kyllä mää skippaan nää ajot. ei nää arki-illat oikee sovi mulle.
peräsuoli pitkänä töissä ja sitte kotio. pitäis huomenna vielä parsia "uutta" maasturia kokoon (vm88 ford bronco 5.0l V8) ei tarvii diskokaverinkaan huudella enään tonnikalapurkeista kun ajelee itsekkin vajaapyttysillä:D

(ennenku joku ehtii kysymään niin vetoautoks ostin ja sussukista tulee vielä offiauto vuonna 201X)
traileri on muuten hakusessa jos jollakin ois myydä..

Diskokaveri
11.09.2015, 06:43
Åj pärskeles, pitääkin alkaa kattelee Jeeppiin 454:sta. Muuten ei v1ttuilu lopu varmaan ikinä.

lepa77
11.09.2015, 07:42
Kyllä mää skippaan nää ajot. ei nää arki-illat oikee sovi mulle.
peräsuoli pitkänä töissä ja sitte kotio. pitäis huomenna vielä parsia "uutta" maasturia kokoon (vm88 ford bronco 5.0l V8) ei tarvii diskokaverinkaan huudella enään tonnikalapurkeista kun ajelee itsekkin vajaapyttysillä:D

(ennenku joku ehtii kysymään niin vetoautoks ostin ja sussukista tulee vielä offiauto vuonna 201X)
traileri on muuten hakusessa jos jollakin ois myydä..

otan osaa uudesta hankinnasta.

HJ61-86
11.09.2015, 10:34

Pajares
11.09.2015, 11:39
Tää onkin tällä kertaa joku +50v pappas kokoontuminen näköjään:D?

Saako ees sudittaa reitillä?

tepa78
11.09.2015, 12:27
Saako ees sudittaa reitillä?

Ai niinku tälleen:http://youtu.be/U3G3S4359qg
tottakai saa :D

Mä en saanu lupaa tulla... eli ohjattua ohjelmaa tiedossa :D

Pajares
11.09.2015, 13:34

Ihan pintakaasulla näyttää pyörivän:D.

Vetäydyt sinne talliin ja kasaat sen sun hirmusen toiotan,Niin päästään ihmettelemään meneeks se mihinkään?

jantsasxe
11.09.2015, 23:29
Kiitoksia porukalle älyttömän hauskasta päivästä! Varmasti tullaan uudelleenkin. Tossa olis parit parhaat palat päivän ajoista;
http://youtu.be/POlz7FR-MBA
http://youtu.be/x_gY51P9LG4

artsi777
12.09.2015, 07:44
Tiimi toimii ja laitteet liikkuu :D:D Juu kiitos taas kaikille osallistujille, niin uusille kuin vanhoillekin. Ojat oli paikoin hieman pehmeäreunaisia, mutta kyllähän ne sitä pikkuhiljaa muotoutuu. Reitit tuli tähänkin alueeseen merkattua noin pääpiirteittäin, joten alkaa näyttää hyvältä :)

lepa77
12.09.2015, 08:13
kyllä hyvää reittiä tuli taas.vanhuksella meinas vaan loppua puhti kesken:D

artsi777
12.09.2015, 08:28

Mitäs piilee linkin alla? Ei ainakaan mulle suostunu näyttämää...

lepa77
12.09.2015, 08:31
eikä mulle näyttäny.ettei olis ainoastaan tepalle terveisiä tonilta:D

t.haapala
12.09.2015, 08:40
Mitkäs toimintasavut suitsast tuli pihal? :eek::D

A.I
12.09.2015, 09:23
otan osaa uudesta hankinnasta.

Joo kiitos. semmonen paskakasa on että oksat pois!
takakardaanissa kaikki ristikot väljät, kaikki pyöränlaakerit ihan valmiit, edessä raidetangon nivelet myös moro..
pari stefaa vuotaa virtalukko + penkki irti..

plussana pitää sanoa että V8 laulaa kivasti. tankkasin 42l ja yli 30km ajettu eikä bensavalo vielä pala. :D

Pajares
12.09.2015, 11:41
Mitkäs toimintasavut suitsast tuli pihal? :eek::D

Ohjaustehostimen ohjausvirta oli vaan nirhautunut ja otti vähän kontakstia runkoon.

Pakko se on varmaan ite myöntää että puukotin itteäni sormeen sitä korjaillessa,Niin ei pääse ketään leukailemaan.Kiitos ja anteeksi:D.

Onneks salmirannalla oli jotain sairaanhoitaja pohjaa ja tarpeeksi isoja laastareita:).

Pajares
12.09.2015, 11:50
Pari kuvaakin kerkes ottaan.

Ihan mehevää reittiä syntys tälläkin kertaa:).

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7610&pictureid=181536

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7610&pictureid=181537

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7610&pictureid=181538

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7610&pictureid=181539

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7610&pictureid=181540

garpo
12.09.2015, 21:45
Oikee pesu kuntoon :D

khager
13.09.2015, 08:28
Ilta meni leppoisasti, kiitos siitä kaikille. Tässä yksi video päivän tapahtumista.

https://youtu.be/CDIBMrAOIck

t.haapala
16.09.2015, 20:19
Ooonks niist sikahuppareist mittä tietoo? :)

-Kaisa-
17.09.2015, 15:55
Kävin tosiaan tänään noutamassa hupparit kotiin ja täällä ne odottavat kovaa käyttöä 😀

Käytännön asiat:

Maksu tilille, hinta on 32,00€/kpl ja merkiksi huppari
Salon Seudun Offroad ry
OP FI46 5196 0820 0065 52

Noutaa saa täältä meiltä ja sovittaessa tietty kulkevat johonkin mukanakin.
Tiedustella voi numerosta 040-7242359 / Kaisa

artsi777
20.09.2015, 21:27
Osa seuran porukasta lähtee retroilemaan ja ne jotka eivät lähde ovat tervetulleita ensi lauantaina ajelemaan!
Pari aluetta vielä käymättä läpi, eli jos niihin tutustutaan tulevaa kilpailua silmällä pitäen ja sitten voidaan ajella jo tehtyjä reittejä läpi. Mukaan reipasta mieltä ja evästä ni sillä pääsee pitkälle :)

Kokoonnutaan taas totuttuun tapaan Halikon Shellin pihalle klo 10.00 ja edetään siitä taas letkassa eteenpäin.

Mikäli mieltä vaivaa jokin asia ni eikun kilauttamaan mulle o4o5882306

Arto

Jussi Heinonen
20.09.2015, 22:56
Tulossa! Vielä tarvis vaan keksiä kärry jostain jotta saadaan beejiikin pelipaikalle. Taitaa olla kärryt aika kortilla kun on tuo retrokin, mutta onhan täs viel viikko aikaa suunnitella.

laholu
21.09.2015, 07:46
Tulossa! :)

jantsasxe
21.09.2015, 08:34
Voisin tulla taas pällistelemään :) Nyt on kyllä manuaaliset napalukot ja vinssi kiinni kotterossa, ehkä uskaltautuis ajamaankin :)

t.haapala
21.09.2015, 08:44
Kai maar määki tuun sillai vähän varovast koittaan vaik en mittä vinssii oo viel saanu hommattuu :rolleyes:

lepa77
21.09.2015, 08:59
Tulossa! Vielä tarvis vaan keksiä kärry jostain jotta saadaan beejiikin pelipaikalle. Taitaa olla kärryt aika kortilla kun on tuo retrokin, mutta onhan täs viel viikko aikaa suunnitella.
mikset jussi hae siirto lappuja?

mekin tullaan poikien kanssa

Jussi Heinonen
21.09.2015, 09:38
Tulee saatanan pitkä matka kun ajaa 20km/h Aijalasta Halikkoon..:D

garpo
21.09.2015, 09:59
Artolta kärryt :D

Pajares
21.09.2015, 10:16
Älä itke jussi,suzukilla +80km suuntaansa:D.

Sillon kerran ajoin 30km/h takas karkkilaan kun välikardaani hakkas nivelet sököksi leima reissulla...

lepa77
21.09.2015, 11:12
Tulee saatanan pitkä matka kun ajaa 20km/h Aijalasta Halikkoon..:D
eksä vieläkään muka ole sitä huoltanu ajo kuntoon??parin tunnin homma:D nyt äkkiä tekemään.

artsi777
21.09.2015, 12:35
Hei hyvin on porukka heränny tähänkin, se on hyvä :)

Eix sil heinosel ol kattokin jo beejiin päällä? Lepa painoi kuiteskin kaatosatees 80km ilman ovii ja kattoja :D:D
Tarrat vaa konttorilta ja menoks, tai sitten käyt hakkee leiman siihen, onhan tässä kokoviikko aikaa ;)

Jussi Heinonen
21.09.2015, 15:19
Tuleeks joku muu ajaa rekkaa siks aikaa kun "pari tuntia" eli pari vuorokautta ilman lepoa beejiin sais leimakuntoon?:D

perkei
22.09.2015, 04:36
Mie toivon eniten, että pääsisin pajalle viikonloppuna. Siinä tapauksessa jää kyllä ajot sitten väliin. Eikä mullakaan mittä vinssii ol.
Tai on mulla vinssi mutta se sijaitsee ihan eri paikkakunnallakin kuin moottorinsa, joten seKIN homma on vielä vähän vaiheessa...:o
Jos menee pajoitussuunnitelmat pieleen niin sitten tullaan mettään möyrimään.

Eli Team Lälli 50/60.

jantsasxe
23.09.2015, 11:31
Perkei unohtaa pajailut ja kahvinjuonnin ja lähtee ajamaan, en haluu olla ainut joka jää joka paikkaan jumiin :D Viimeks meni ihan hyvin kyllä, mut tällä kertaa en oo varma lähteekö mulla appari mukaan näyttämään ajolinjoja niin saattaa olla vähän haastetta :D

perkei
23.09.2015, 17:23
Perkei unohtaa pajailut ja kahvinjuonnin ja lähtee ajamaan, en haluu olla ainut joka jää joka paikkaan jumiin :D Viimeks meni ihan hyvin kyllä, mut tällä kertaa en oo varma lähteekö mulla appari mukaan näyttämään ajolinjoja niin saattaa olla vähän haastetta :D
Jahas!!! :D
Täytyy nyt arpoa vielä sen ajopäivän kanssa, kun pitäis noita mittarinvalojakin ehtiä tutkimaan Lällistä. Meinaa aamuisin moottoritiellä olla pimeää, joutuu kännykän näytön valossa kattelemaan mittareita... :o
Toisaalta metsämylläys kyllä kiinnostaisi. Apparia koitin houkutella, mutta joutuisin taaskin lähteä yksin matkaan.

Pajares
23.09.2015, 18:08
Jahas!!! :D
Täytyy nyt arpoa vielä sen ajopäivän kanssa, kun pitäis noita mittarinvalojakin ehtiä tutkimaan Lällistä. Meinaa aamuisin moottoritiellä olla pimeää, joutuu kännykän näytön valossa kattelemaan mittareita... :o
Toisaalta metsämylläys kyllä kiinnostaisi. Apparia koitin houkutella, mutta joutuisin taaskin lähteä yksin matkaan.

Jos noi mittarivalot on joku lisävaruste ton ikä luokan toiotassa?

Mutta ihan ymmärrettävä syy tietenkin jäädä pois:D!

perkei
23.09.2015, 18:59
Jos noi mittarivalot on joku lisävaruste ton ikä luokan toiotassa?

Mutta ihan ymmärrettävä syy tietenkin jäädä pois:D!
No perkei kun alkaa harmittaa kun mie en ole parissa kuukaudessa saanut tehtyä kerrassaan yhtään mitään tolle autolle. Tulee syysmasennus kohta kun ei edes mittarista enää loista valoa. :(
Toisaalta ajopäivä tunnetusti poistaa masennusta. Eli 50/60 edelleen! :D

jantsasxe
24.09.2015, 13:15
Mä en pääsekään paikalle lauantaina, nakitettiin päivystysvuoro duunissa :mad: Voishan sitä tietty mettässäkin päivystyksen hoitaa, mut saattais tulla turhan kiire päästä pois sieltä sit kun häly tulee :D

Edit: Tuun jokatapauksessa, sain duunit järkättyä :D

HaKu
26.09.2015, 20:29
Kiitos mukavasta ajopäivästä! Mukavaa porukkaa ja ajettavaa riitti

t.haapala
26.09.2015, 21:13
Kiitokset Paimionpoppoonkin puolest, mukavaa reittii ol taas ja pari jumitilannettakin :)

artsi777
26.09.2015, 21:18
Juu kiitos kaikille osallistujille, tuli kahlattua melkoisesti reittejä läpi ja sitähän riittää. Ei pitäis loppua kisoissa ajettava kesken ;)

t.haapala
26.09.2015, 21:24
Mettän puolel ei mittään kalusto vaurioo tullu meitin porukal,
mut juur ku päästiin motarilt pois ja saatiin autot parkkiin Nesteen pihal ni eräs hiluksi antoi toimintasavut ulos kojelaudan sisältä :D.
Meinas tulla vähän kiire irrottamaan akunkenkiä ja savun hälvennettyä alko johtojen karsiminen :D

Pajares
26.09.2015, 21:34
KArkkilan kollit kiittää kanssa menosta:).

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7633&pictureid=182190

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7633&pictureid=182192

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7633&pictureid=182195

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7633&pictureid=182194

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7633&pictureid=182191

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=7633&pictureid=182197

lepa77
27.09.2015, 07:25
kiitos hienosta päivästä.kyllä oli tankki tyhjä kun illalla kotiin pääsi.:)

t.haapala
27.09.2015, 10:01
Ryhmäjumi :D

https://www.youtube.com/watch?v=CE5T7VsXGl8&feature=youtu.be

HJ61-86
27.09.2015, 11:02
Kiitokset täältäkin mukavasta päivästä ja hienoa reittiä tuli lisää taas. grillailujen jälkeen tuli jonkun matkaa semmostakin pätkää mihin vois seuraavaks mennä vaikka hiukan ajamaankin kun ei oma auto o mikään huippu kulkine tai enemmän se riippuu kuskista tietysti mihin se menee ja ittellä ei o mitään taitoa tohon autolla maastossa ajamiseen. Mut se reitti näytti siltä et siellä vois sopivasti piilossa vähän mennä omalla autolla vähän matkaa kun toiset on menny jo edeltä ja pääsee kumminkin hiukan ajamaan sit.

A.I
29.09.2015, 11:58
Ei juma nyt se on tapahtunut pojilla oli ylimäärästä aikaa niin päättivät alkaa rakentaa Toyotaa..
kuinka monella muulla offarilla on 2-kilpamekaanikkoa?:D:D:D

Alla kuva todisteena tapahtuneesta.:p

tepa78
29.09.2015, 13:25
Mihis kisoihin A.I on lähdössä? ku oikeen kilpamekatsut on...
täytyy tulla si kannustamaan :)

mut kattokaas poijjaat ja tytöt mikä lepal on pientä viimeistelyy vailla valmis :)http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4381&pictureid=182367
hirmu monsteri blowjobbi :D
toihan syö sukisukeja aamupalaks :D
ja huomaahan kaikki ny varmasti et siellä on 38 ja PUOLI rengas alla :)
onneks ei oo edestäpäin kuva ku sit niit lehtosen renkait ei taas näkyis... on meinaan hiukkaverran kaposet ja...
ne on vissiin joku erikoistilaus ollu kun emmää ainakaan oo ikinä edes kuullut huhua että NOIN kapeita renkaita edes valmistettais :D

artsi777
29.09.2015, 18:50
Hirmu laite tulee...onnex pääsee karkuun vattan alta pikkusuzukilla :D

On tosiaan ISO pyörä, taitaa Tepan beejiikin jäädä jo pikkupyöräisten kastiin :D:D Vaan kummankohan laitteet on ensin metässä?

Pajares
29.09.2015, 19:14
Hirmu laite tulee...onnex pääsee karkuun vattan alta pikkusuzukilla :D

On tosiaan ISO pyörä, taitaa Tepan beejiikin jäädä jo pikkupyöräisten kastiin :D:D Vaan kummankohan laitteet on ensin metässä?

Voi olla että high rooffilla jos koittaa,Niin tommonen bj voi jäädä vahingossa suzzukin reppuselkä kyytiin:D.
-No siinä sais kokea toiotalla vauhdin/etenemisen juhlaa kerrankin...

lepa77
29.09.2015, 20:16
Mihis kisoihin A.I on lähdössä? ku oikeen kilpamekatsut on...
täytyy tulla si kannustamaan :)

mut kattokaas poijjaat ja tytöt mikä lepal on pientä viimeistelyy vailla valmis :)http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4381&pictureid=182367
hirmu monsteri blowjobbi :D
toihan syö sukisukeja aamupalaks :D
ja huomaahan kaikki ny varmasti et siellä on 38 ja PUOLI rengas alla :)
onneks ei oo edestäpäin kuva ku sit niit lehtosen renkait ei taas näkyis... on meinaan hiukkaverran kaposet ja...
ne on vissiin joku erikoistilaus ollu kun emmää ainakaan oo ikinä edes kuullut huhua että NOIN kapeita renkaita edes valmistettais :D
tulee niin helvetin hyvä että raaskiiko sitä tulla kun notski paikalle.:D

artsi777
29.09.2015, 20:35
Voi olla että high rooffilla jos koittaa,Niin tommonen bj voi jäädä vahingossa suzzukin reppuselkä kyytiin:D.
-No siinä sais kokea toiotalla vauhdin/etenemisen juhlaa kerrankin...

:D:D:D

HJ61-86
30.09.2015, 12:42
Kattelin et rj on konepellistään aika tarkkaan paloteltu ja ajattelin vaan et onks tossa joku muukin tarkotus sentään kun et saa hiukan painoa pois vaan ihan noin mielenkiinnosta ajattelin kysyä. Ja kun joutuu sen kans kumminkin hiukan vaivaa näkemään et saa sen kohtuu umpinaiseks takasin ja pysymään koossa jotenkin kun aika tarkkaan on paloteltu ylimääräset palat pois eikä se varmaan sentään ihan noin avonaiseks jää mitä kuvassa oli.

A.I
30.09.2015, 17:31
Kattelin et rj on konepellistään aika tarkkaan paloteltu ja ajattelin vaan et onks tossa joku muukin tarkotus sentään kun et saa hiukan painoa pois vaan ihan noin mielenkiinnosta ajattelin kysyä. Ja kun joutuu sen kans kumminkin hiukan vaivaa näkemään et saa sen kohtuu umpinaiseks takasin ja pysymään koossa jotenkin kun aika tarkkaan on paloteltu ylimääräset palat pois eikä se varmaan sentään ihan noin avonaiseks jää mitä kuvassa oli.

Tohon hommaan menee n.4-5h

Onhan tuossa hyötyjä. koitapa tökätä täysinäistä kolapulloa niin kaatuu heti. sitten juot siitä 70% pois ja koitat uudestaa niin eipä enään kaadukkaan helposti.
konepelti on suht ylhäällä joten tässä käy sama ilmiö.
lisäksi akselit kestää paremmin kun painoa on vähempi.

Keulasta on lähteny n.65kg
akku, sisälokarit ja konepellin pintapelti ja jos lifti laskettais konepelliltä vielä niin joku 85kg ainakin.
ja tämä on vasta alkua sillä ostin rasiaporan :D

HJ61-86
30.09.2015, 17:47
Ihan vaan kysyinkin mielenkiinnosta ei mun tarkotus ollu mitenkään arvostella mitä siihen on tehty mut kyl aina kysyä saa kun en o tota nähny pahemmin muualla tehtävän et ihan vaan mielenkiinnosta kyselin. Ja akkujen siirtämistä sun muuta en ajatellukkaan sen paremmin kun nokkapellin muuttamista vaan kattelin kuvasta.

artsi777
30.09.2015, 17:50
Rälläkkä soimaan ja katto ja lasit vex + kaikki ovet, niissä se suurin paino piilee ;)

A.I
30.09.2015, 19:12
Ihan vaan kysyinkin mielenkiinnosta ei mun tarkotus ollu mitenkään arvostella mitä siihen on tehty mut kyl aina kysyä saa kun en o tota nähny pahemmin muualla tehtävän et ihan vaan mielenkiinnosta kyselin. Ja akkujen siirtämistä sun muuta en ajatellukkaan sen paremmin kun nokkapellin muuttamista vaan kattelin kuvasta.
Kysyä saa aina. ajattelin selventää samalla saavutettuja hyötyjä.:)

Rälläkkä soimaan ja katto ja lasit vex + kaikki ovet, niissä se suurin paino piilee ;)

On tullu nähtyä noita köyhiä värjöttelemässä märissä ja savisissa vaatteissa puolikkaassa autossa. -Sen verran rahamies vielä olen että minulla on varaa pitää autossani ovia ja kattoa sekä lämmitystä.:D

Vielä kun tuo touhu menee vähän enempi persaukisesksi niin herrat varmaan kohta seisovatkin jo siellä.

artsi777
30.09.2015, 19:18
Se on vaan ihan asenne kysymys miten kevyellä autolla haluaa ajaa :D:D:D

A.I
30.09.2015, 19:25
Se on vaan ihan asenne kysymys miten kevyellä autolla haluaa ajaa :D:D:D

Tuskin asenteella mitään tekemistä asian kanssa on, sillä epäilen eräiltäkin herroilta rahojen loppuneen niin pahasti kesken 38,5" renkaiden oston yhteydessä että renkaiden saamiseksi autosta on pitänyt myydä ovet ja katto.:D

artsi777
30.09.2015, 20:36
Tuskin asenteella mitään tekemistä asian kanssa on, sillä epäilen eräiltäkin herroilta rahojen loppuneen niin pahasti kesken 38,5" renkaiden oston yhteydessä että renkaiden saamiseksi autosta on pitänyt myydä ovet ja katto.:D

Japa
30.09.2015, 21:59
Piruvie ei ookkaan tullu aikasemmin mieleen toi keveys juttu. Ois pitäny vaan alunperinkin hommata vaikka joku Aixami ja istuttaa siihen suzukin tekniikka.:rolleyes: Ois tullu niin kevyt että...
Perkele paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!!!:D:D:D

t.haapala
01.10.2015, 05:58
Perkele paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!!!:D:D:D

Mää komppaan tota :D

lepa77
01.10.2015, 07:22
kyllä mulla ovet ja katto löytyy.muistaakseni kaikkia tais olla pari kierrosta niinku tupla setti:Dtaidan olla aika raha mies:D

tepa78
06.10.2015, 17:44
Määki tein kevennysreikii ku se on vissiin muotii ;)http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4381&pictureid=182617
tuli ainaki 30 grammaa köykäsempi...
eli blowjobbi on nyt lähes sukisukin painonen :D

Pajares
11.10.2015, 12:31
Määki tein kevennysreikii ku se on vissiin muotii ;)http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4381&pictureid=182617
tuli ainaki 30 grammaa köykäsempi...
eli blowjobbi on nyt lähes sukisukin painonen :D

Näyttää ihan höyhenen kevyeltä,Otitko punnitukseen poralastut mukaan?:D

A.I
13.10.2015, 19:19
Näyttää ihan höyhenen kevyeltä,Otitko punnitukseen poralastut mukaan?:D

Muista porata jokasesta pultinkannasta pikkasen keskeltä pois. tulee "äkkiä" 100grammaa kun tarpeeksi kairaa.. :D

sikke
24.10.2015, 11:48
Oisko jollain toimivaa ja hemmetin halpaa la puhelinta täsä huudeil ylimääräsenä:D

tepa78
24.10.2015, 14:53
Ladies and gentlemen!!!
its alive!! :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4381&pictureid=183463

garpo
24.10.2015, 14:55
Ladies and gentlemen!!!
its alive!! :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4381&pictureid=183463

Onko tämä totta? :D

artsi777
24.10.2015, 15:35
Ihmeiden aika ei ole hyvä, hyvähyvä :D

Jussi Heinonen
24.10.2015, 15:56
Vihdoinkin! TOYOTAAAAAAAAA!!:D Saas nähä kuin kauan kestää.

Pajares
24.10.2015, 16:03
KAikkea sitä näkee kun oikein vanhaks elää..:D

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5840&pictureid=183464

Diskokaveri
31.10.2015, 20:12
Vihdoinkin Raa-To on "valmis"

http://i9.aijaa.com/t/00962/14012757.t.jpg (http://aijaa.com/MrYaFq)

Nyt tarvii vaan päästä testaillee. Parkkipaikkaa pahempaan ei varmaan uskalla kuitenkaan mennä? Vielä puuttuu portaalit, kunnolliset isot maastorenkaat, lukot, turvakaaret noinniinku alkuun... Mut kait tolla hiekkatietä uskaltaa ajaa :eek:

A.I
01.11.2015, 14:27
Vihdoinkin Raa-To on "valmis"

http://i9.aijaa.com/t/00962/14012757.t.jpg (http://aijaa.com/MrYaFq)

Nyt tarvii vaan päästä testaillee. Parkkipaikkaa pahempaan ei varmaan uskalla kuitenkaan mennä? Vielä puuttuu portaalit, kunnolliset isot maastorenkaat, lukot, turvakaaret noinniinku alkuun... Mut kait tolla hiekkatietä uskaltaa ajaa :eek:

Katoha. ensiviikonlopulla voitaisiin mun puolesta keräillä rasteja. polttelis vähän kokeilemaan hommaa.. ;)
RJ:n tekniikkaan tullu hieman muutoksia niin pääsee samalla testaamaan huomaako mitään eroa.. :)

Diskokaveri
01.11.2015, 15:59
En kuitenkaan aatellu ihan ekaksi kokeilla jäiskö lisää murtuneita murroksia murrosten ojaan...

Mutta joo ensvkonloppuna voisi hyvin käydä ajamassa, antaa peurojen kasvaa vielä :D:D

A.I
01.11.2015, 21:20
En kuitenkaan aatellu ihan ekaksi kokeilla jäiskö lisää murtuneita murroksia murrosten ojaan...

Mutta joo ensvkonloppuna voisi hyvin käydä ajamassa, antaa peurojen kasvaa vielä :D:D

Jaa no mää voin käydä siellä koeajamassa noi longfieldit..
kehuvat että ikunen takuu..

Heguli
02.11.2015, 06:11
Miten liitytään klubin jäseneksi ?

t.haapala
02.11.2015, 06:43
Tuolla ohjeet :)

http://www.salonseudunoffroad.fi/9

Jussi Heinonen
02.11.2015, 09:55
Oli Japan kanssa lauantaina juttua et josko teetettäis seuran talvitakit, olisko tällaseen kiinnostuneita?

tepa78
02.11.2015, 11:10
Oli Japan kanssa lauantaina juttua et josko teetettäis seuran talvitakit, olisko tällaseen kiinnostuneita?

No kerro toki lisää... mitäs te suunnittelitte :)
sulle tietysti sellanen rahtarimalli... eihän muuten saa oltuu :D

Jussi Heinonen
02.11.2015, 14:17
Ei me kehdattu kaikkee päättää valmiiks, mutta sellanen et sillä tarkenee viel pikkupakkasil, seuran logo selkään, musta ols kiva, heijastinnauha ympäri ni on edes hiukan rekkapekkameininkiä:D

ika
02.11.2015, 15:46
Kiva katsella vielä näin kisan jälkeen teidän syksyn mittaan laittamianne kuvia. Osa paikoista näyttää nyt ihan tutuilta. :)

perkei
02.11.2015, 16:29
Olen kiinnostunut hankkimaan takin. :)

lepa77
02.11.2015, 16:59
takki olis jees.just hajos vanha.

A.I
03.11.2015, 16:57
:p:p:pLasikuitua lasikuitua!!!!:p:p:p

Tähän mennessä keulasta laihdutettu -71kg
alkaisko lonkkarit kestämään?

(ps. takki vois kanssa kiinostaa.)

willwf
04.11.2015, 10:19
:):):):)

artsi777
04.11.2015, 17:46
Eli kisat oli ja meni. Märyssä olisi kilpailun jälkimaininkeja eli kerätään metsistä pois rastit ja lippusiimoja.

Tänne ovat tervetulleet kaikki kynnelle kykenevät niin seuran oma porukka kuin muutkin. Jos porukkaa tulee hyvin niin tehdään vaikka pari letkaa :)

Kokoonnutaan lauantaina 14.11 klo 10.00 Halikon shellille ja edetään siitä sitten etiäpäin.

Jos ilmenee kysyttävää niin soittoa mulle o4o5882306

Arto

Diskokaveri
04.11.2015, 18:34
Eiks vois mennä keräilemään jo ens la? Mä olen 14.11. Norjassa...

lepa77
04.11.2015, 19:30
samalla kun rasteja kerätään niin ajeletutetaan 6pikku juniori.elikkä santun ja miksun kaveri synttärit hoituu samalla..
Toivon kaikilta mukana olioilta kärsivällisyyttä.:) eteenkin artsi toni ja tepa
Minä tarjoan kahvit jonkun käntyn kera.katsotaan mitä rakas tyttöystäväni saa loihdittua

Pajares
04.11.2015, 20:05
samalla kun rasteja kerätään niin ajeletutetaan 6pikku juniori.elikkä santun ja miksun kaveri synttärit hoituu samalla..
Minä tarjoan kahvit jonkun käntyn kera.katsotaan mitä rakas tyttöystäväni saa loihdittua

1-2 ukon pätkää mahtuu suzzukiin.

Toi 14.11 sopii paremmin kun hyvin:).

artsi777
04.11.2015, 20:07
Eiks vois mennä keräilemään jo ens la? Mä olen 14.11. Norjassa...

Tämä 14 päivä on maanomistajan toivomuksesta, ensiviikonloppuna on noita isänpäivä meininkejä.

Valitettavaa, mutta onhan meillä näitä ajoja melko tiuhaan, että kyllähän sitä mukaan taas sitten ehtii :)

artsi777
04.11.2015, 20:11

Juu kyyditään junnuja samalla :) Ja kyllähän kaffe aina maistuu......

Diskokaveri
04.11.2015, 20:22
Nou hätä, vaikka isäinpäivä lienee sunnuntaina 8.11.
Vaan kulmassa näyttäis olevan ilta-aktiviteettia ja möyrintää 7.11. Sinne!
:eek:

t.haapala
04.11.2015, 20:39
Kait määki voisin tulla pariks tuntii ajeluttaa itteeni omien synttärein kunniaks :D

A.I
04.11.2015, 21:47
Kait määki voisin tulla pariks tuntii ajeluttaa itteeni omien synttärein kunniaks :D

Jos haluat niin voin mäkin sua ajeluttaa synttäreittes kunniaks. :D

HJ61-86
05.11.2015, 01:08
Kyllä hoojii olis mukava taas nähdä liikkeellä maastonkin puolella kun viimeks oli kisat niin oli vähän eri homma ettei kerinny niin paljon autoja katteleen maaston puolella itte sillon. Ja jos synttärisankarin autosta tilaa jossain vaiheessa löytyy niin varaan paikan jos kyytiin ajelemaan pääsee vähäks aikaa sit?:).

Jussi Heinonen
05.11.2015, 10:27
Yritetään tulla paikalle kun multa on toi Märyn alue kokonaan näkemättäkin!

artsi777
05.11.2015, 17:06
Yritetään tulla paikalle kun multa on toi Märyn alue kokonaan näkemättäkin!

No pikkuhiljaa alkaa olla jo aikakin :D Tervetuloa

lepa77
06.11.2015, 08:08
Tuletko oikeen jussi bertalla?

Jussi Heinonen
06.11.2015, 09:06
Tulen tulen! Ei passaa aloittaa mitää remppaa nyt ennen niin on bertsa ajokunnossa. Lupasin Pulkkiselle et sil voi lähtee venäjänsafaril vaik heti, mut siin oli vahvaa liioittelun makua...:D

kesis
08.11.2015, 13:42
Löydettiin perniön mettistä Ollille leikkikenttä,itse asiassa ihan hänen vierestä.
Pieni noin 1-2 hehtaaria vanha pelto joka aikoinaan tehty suosta ja nykyään metsittyny
eli taas suota.
Omistajan mukaan saatte ajaa niin paljo ku jaksatte ja repikää ja sutikaa niin paljo ku voitte et tulee koko alue käännettyä ympäri.
Alueelta on tarkotus kaataa puut mut on niin pehmeetä et ei sinne koneella mennä mut
meinas et me tallottais ruohot ja myllättäin alue niin jäätyis paremmin talvella.
Eli jos joku haluaa leikkiä kuraleikkejä niin siel olis.
Kävin jeepillä varovasti koittamassa,kestää ajaa kuivimmissa paikoissa mut sit ku menee
läpi niin menee syvälle.
Pari kuvaa ku pojat löysi märän nurkan.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=61&pictureid=184206
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=61&pictureid=184207
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=61&pictureid=184208
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=61&pictureid=184209

t.haapala
09.11.2015, 13:30
Kyllä hoojii olis mukava taas nähdä liikkeellä maastonkin puolella kun viimeks oli kisat niin oli vähän eri homma ettei kerinny niin paljon autoja katteleen maaston puolella itte sillon. Ja jos synttärisankarin autosta tilaa jossain vaiheessa löytyy niin varaan paikan jos kyytiin ajelemaan pääsee vähäks aikaa sit?:).

Eiköhän tuost apparinpaikka josain kohti vapaudu, ja kyl mää Aki ajelen mieluummin ihan itte vaan :)

jantsasxe
09.11.2015, 14:33
Jos ei perjantaina mee kovin myöhään töissä niin voisin tulla jeesaamaan, nappaan ehkä yhen juniorin samalla mukaan kattelemaan meininkejä. :)

artsi777
09.11.2015, 17:58
Jos ei perjantaina mee kovin myöhään töissä niin voisin tulla jeesaamaan, nappaan ehkä yhen juniorin samalla mukaan kattelemaan meininkejä. :)

Juu tervetuloa jos vaan pääsette :)

perkei
09.11.2015, 18:08
Mie taidan olla Lällin kanssa edelleen pajalla... :(

garpo
10.11.2015, 23:35
Jos on sateista saatan tullakki hämmästelee :)

artsi777
10.11.2015, 23:44
Jos on sateista saatan tullakki hämmästelee :)

Tules vaa oikke :)

tepa78
13.11.2015, 18:42
Kai määki sit tuun ku lepa lupas laittaa pöydän koreeks :)
mites japan ja heinosjussin takkirojekti edistyy? joko on malleja mistä saa valita?

A.I
13.11.2015, 19:10
Kai määki sit tuun ku lepa lupas laittaa pöydän koreeks :)
mites japan ja heinosjussin takkirojekti edistyy? joko on malleja mistä saa valita?

Sama kysymys täälläkin. alkaa tulemaan kylmä kesätakissa..

perkei
14.11.2015, 06:15
Joo miekin kuljeskelen vapaa-ajalla 4 numeroa liian isossa huomiokeltaisessa työtakissa, jossa on hitsauskipinöitä heijastimissa. Mutta kas kun se sattuu olemaan talvimalli... :o

Jussi Heinonen
14.11.2015, 13:12
Mä heräsin nyt vasta niin enää jaksa mihinkää lähteä....

Mut siis takit. Saitteko sähköpostia Kaisalta? Olen odotellu joskos siihen olis tullut jotain kommentteja miten haluatte puuhata. Eli hommaako kaikki takin itekseen ja sitten brodeerataan vai otetaanko takkia vaan yhtä mallia ja kukin sitten vaan ilmottaa kokonsa?

perkei
14.11.2015, 15:02
Jaa joo se sähköposti. Noh, mie oon niin surkea vaateostaja, että en kyllä varmaan saa ikinä takkia ostettua. Jos joku sen sijaan osoittaa kuvastosta mallin/mallit, että valitse noista ja/tai ilmoita kokosi, niin saattaisin pystyä tähän vaateshoppailuun. En tiiä oonko vanha- vai uusavuton, mutta siis. Noh. Jos jollain ois jotain malleja heittää niin se auttais. :D
Eiks jotkut paikat missä noita painatuksiakin tehdään, myy myös blankoja vaatteita mihin voi painatukset tilata? Olisko se hyvä ratkaisu etsiä mallit jostain sellaisesta, tai muuten näköjään ainakaan mie ja A.I. ei saada mitään aikaiseksi ja palellutaan kuoliaaksi.
Tai no mulla on kyllä Lällissä iskän vanha punainen pilkkihaalari, että jos kuulette joskus Teletapin nähdyn LJ70:n ratissa, niin tiedätte heti ketä voi epäillä. :D
Eli näillä mennään, tällä hetkellä vaatevalikoimassa on huomiotakki ja pilkkihaalari. Ymmärrätte siis varmaan miksi innostuin seuran takista valtavasti. Terveisin Muotimisu-77.

Diskokaveri
14.11.2015, 15:14
Salon mainosbrodeerauksessa (Halikossa vanhan 1-tien varressa, Teboilin naapurissa) on hyvä valikoima työvaatteita, on järkihintasia ja kestäviä. Saa painatuksella tai brodeerauksella.
Varmaan saa mallikappaleetkin sovitukseen, tai käy sielä koittamassa.

Onko logoa rasteroituna tikulle jossain/jollain?

Mä voisin ottaa takkiin pelkän painatuksen, kun tää on vielä hyvässä iskussa vaikkon ollut kolme talvea käytössä...

lepa77
14.11.2015, 16:53
Kiitos suuresti tästä päivästä mukavaa niinku aina.pojat tykkäs kovasti.haluavat uudestaankin tulla.:-)kiitos artsi ja toni kun pojat sai olla kyydissä.jospa jo ehkä tänä vuonna sais oman auton valmiiksi niin ei tulis tätä liikuntaa liikaa:-):-)kivasti oli porukkaa

A.I
14.11.2015, 17:00
Salon mainosbrodeerauksessa (Halikossa vanhan 1-tien varressa, Teboilin naapurissa) on hyvä valikoima työvaatteita, on järkihintasia ja kestäviä. Saa painatuksella tai brodeerauksella.
Varmaan saa mallikappaleetkin sovitukseen, tai käy sielä koittamassa.

Onko logoa rasteroituna tikulle jossain/jollain?

Mä voisin ottaa takkiin pelkän painatuksen, kun tää on vielä hyvässä iskussa vaikkon ollut kolme talvea käytössä...

ääni salon mainosbrodeeraukselle. mulle teki työhaalareihin brodeeraukset. oli järkihintanen ja laatu hyvää.
Mulla alkaa olemaan bokseritkin loppu. Heinonen voisi niitäkin tilailla seuran logolla...:D

Kiitos ajopäivästä. pikkasen jäi kaivelemaan kun en päässyt murrostenojaan revanssikierrokselle.. ehkä enskerralla sitten jos en parempaa tekosyytä keksi. :D

artsi777
14.11.2015, 18:14
Meidän tuotteet on painettu mainosbrodeerauksessa koko ajan. Eli niin kuin sähköpostissa oli niin on helpoin/ selkein että kaikki jotka takin haluaa niin hommaa sellaisen itseään miellyttävän ja sitten kun kaikilla halukkailla on takki/työhuppari, niin otetaan niihin kimppabrodeeraus jonka seura kustantaa.

artsi777
14.11.2015, 18:17
Kiitos suuresti tästä päivästä mukavaa niinku aina.pojat tykkäs kovasti.haluavat uudestaankin tulla.:-)kiitos artsi ja toni kun pojat sai olla kyydissä.jospa jo ehkä tänä vuonna sais oman auton valmiiksi niin ei tulis tätä liikuntaa liikaa:-):-)kivasti oli porukkaa

Hyvä että pojat tykkää :) Liikunta on hyväksi ikäihmiselle :D;) Älä nyt enää hosu sen auton kanssa, alkaa olla jo tämä vuosi pulkassa ;)

Kiitos kaikille osallistujille, saatiin kaikki rastit ja lippusiimat pois metsästä niin kuin pitikin. Vettä oli paikoin ihan mukavasti, jotain pieniä kalustovaurioitakin tuntui olevan, mutta kaikki saatiin kuitenkin pois metsästä :)

artsi777
14.11.2015, 18:19
ääni salon mainosbrodeeraukselle. mulle teki työhaalareihin brodeeraukset. oli järkihintanen ja laatu hyvää.
Mulla alkaa olemaan bokseritkin loppu. Heinonen voisi niitäkin tilailla seuran logolla...:D

Kiitos ajopäivästä. pikkasen jäi kaivelemaan kun en päässyt murrostenojaan revanssikierrokselle.. ehkä enskerralla sitten jos en parempaa tekosyytä keksi. :D

Nyt kyllä tais aki vähän jänistää ;) Murros oja oli melkein kuiva, ihan turhaan keksiä tekosyitä :D

tepa78
14.11.2015, 20:45
internetis ois kuvii http://www.salonseudunoffroad.fi/albumi/rastienpoistoamaryssa14.11.-15/?p=2

Pajares
14.11.2015, 22:11
Rapaa oli ilmassa ja mukavaa riitti.:)

JOKu hassu räpsytteli valoja perässä kun lähdin mister salmirannalta someron tien kylkeen.

Vissiin kun pohjapanssarin päällä oli pienet makkaravalkeat ja rumasti lenteli kekäleitä tielle,Niin häiritsi kanssa autoilijaa:D.
(mua ei häirinnyt)

Akin haravointi-oja oli niin helppo että suzzuki miestä nauratti kun pintakaasulla pyyhkäs läpi;):D.

Japa
17.11.2015, 19:12
Joo eli mites näitten kans nyt sit edetään, eli tarkoitan et hommaako jokainen sen oman mieleisen mallin??
Tää on vaan mun mielipide, mut eikö se nyt kuitenki olis komiaa jos ne olis samaa mallia kaikilla tai sit vaikka pari vaihtoehtoa mistä valita?

Varmasti on paljon muitakin malleja, mutta tossa nyt muutama linkki esimerkkinä minkä tyylinen se takki vois olla? Noi olis kuitenki sellaisia et kestävät käyttöä ja tarkenee pakkasellakin.
Laittakaa nyt toki muutkin ehdotuksia!

http://www.kestotuote.fi/tyotakit/talvitakit/dimex-talvitakki-6691-p-279.html

http://www.kestotuote.fi/tyotakit/talvitakit/leijona-talvipusero-teremalli-p-265.html

http://www.kestotuote.fi/tyotakit/talvitakit/leijona-talvipusero-pro-x-harmaamusta-p-11.html

http://www.netrauta.fi/tuotemerkki/snickers-workwear/tyovaatteet/tyoasut/talvitakki-winter-power-eri-vareja

sikke
18.11.2015, 17:04
Musta snickers vaikuttais mun silmään asialliselta takilt eli viimisen linkin takana oleva

sikke
18.11.2015, 22:04
Tai mites tämä? Olis huput ja kaik ;)
http://www.netrauta.fi/rakentaminen/tyovaatteet/tyoasut/takit/takki-functional-musta-harmaa?utm_source=Criteo&utm_medium=Retargeting&utm_campaign=Lowerfunnel

perkei
19.11.2015, 05:07
Mie tykkäisin hupullisesta, mutta tuo ei vissiin ollut talvimalli, tai ainakin keväästä ja syksystä siinä puhuttiin tälleen klo 05:00 ymmärryksen mukaan. :confused:

sikke
19.11.2015, 06:09
No perskeles niin puhutaan, tuli taas katottu pelkät kuvat ;D

A.I
22.11.2015, 22:15
Joo ei muakaan oikeen mitkään työtakit innosta. pitäisi olla sellanen siisti talvitakki jota kehtaa käyttää myös viikonloppunakin..:D

Japa
23.11.2015, 09:22
Joo ei muakaan oikeen mitkään työtakit innosta. pitäisi olla sellanen siisti talvitakki jota kehtaa käyttää myös viikonloppunakin..:D

Sitä vaaditaan heti vähä "parempaa Seppälää" ylle... :D:D
Ei vaiskaan, luulisin että tulevana lauantaina tuohon löytyy joku ratkaisu minkälainen se takki tulee olemaan. Joten suosittelisin olemaan paikalla...

Tollanen löyty sieltä mainostekstiilien sivuilta. Toi olis talvimalli, on huput ja kaikki :)

http://www.mainostekstiilit.com/tuotteet/preview/id/hh76201-berg-talvitakki/

sikke
23.11.2015, 21:12
No toi näyttää hyvältä. Onko hinnast hajuu vai olinko sokee ku en löytäny?

perkei
26.11.2015, 18:25
Onkos kukaan muu tulossa lauantain palaveriin Lohjan suunnasta?
Meinaan jotta tarvisin palaverin jälkeen kyydin kotiin, kun jätän Lällin matkasta.

puskajussi
27.11.2015, 18:23
Jos joku haluaa ajelemaan tulla niin alue kyllä vapaasti jäsenten käytössä.
Ja palaveerata saa halukkaat, mutta mitään "virallista" palaveri/ajelutusta ei ole.

A.I
09.12.2015, 19:28
Olisko mitään pikkujouluajeluita tiedossa?
-:confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused::confused::confused: :confused:-