Kirjaudu sisään

View Full Version : Myydään SD23 Moottori (nissan)

Lerssinen
03.04.2011, 18:55
Tarttiskohan joku ? N 200tkm ajettu lohko ja alakerta taatusti kunnossa.

Kansi koneistettu ja ajettu sen jäläkiin turbolla 2000km.. Poltti kansipahvin (sen neljännen kerran) joten irroittelin tuon koneen tarkoituksena putkittaa vesilinjat dekkitasosta kanteen..
Samalla laitin tilalle varamoottorin mutta niin se vain jäi toi kone nurkkiin pyörimään eli kansipahvin vaihdolla eto peli.. Jos epäilyttää että kansi olis halki saa avata ja tutkia tallilla ja ei oo pakko ostaa jos moinen löytyy joten skeidaa ei myydä sikaa säkissä.

Suuttimet käytin pajalla silloin 2000km sitten ja avautumispaineet hiplattiin kohdilleen ja muistaakseni kahdessa on uus kärkikin (aution auto 150€)

http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Woodoo/Mjuuttor1.jpg

http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Woodoo/Mjuuttor2.jpg

Kansihan istuu suoraan SD25:seenkin samoin kuten muutkin prujut mäntiä myöden.. Iskunpituudessa on ero SD23 ja SD25.. Vakion imarit ja pakosarjat mukaan (kaksi sarjaa molempia)..

Hintako? No tarjoa, eritoten rengas-sarjoja ja "15 vanteita joilla pysyy "31 kummit ja ET passaa kinkäppiin..!

Sijainti Oulainen mutta liikkuu Oulu-Kokkola akselille minun toimesta..

Lerssinen
03.04.2011, 19:13
Koneen takana on TD25 koneisen -90 takavetopikkarin vaihdelaatikko, 160tkm ajettu (purettu palaneesta).. Sekin on EHKÄ myynnissä jos joku tosissaan haluaa.. En ole laatikolla itse ajanut mutta pitäs olla ehjä, tunnen tuon laatikon mulle myyneen henk. koht. joten en osaa sitä epäillä.. Itelle ostettu varalaatikoksi aikoinaan..

pee
03.04.2011, 21:47
laitaps nyt kuitenkin joku hinta niin on sääntöjen mukainen ilmo...

Lerssinen
03.04.2011, 21:52
No vaikea tuollaista on hinnoitella :confused: Ennemmin mielellään vaihtaisin johonkin romuun kun romun määrä on aina vakio :rolleyes:

Mitähän hittoo tuollaisen mosan hinnaks keksis... 200€ ? Hinta ohjeellinen ja vaihtoarvona romu kivempaa ku raha..

Lerssinen
10.04.2011, 08:17
Jaa kaikilla on ehjät kannet 720-D21 pikkareissa, no hyvä homma jos on :D

Vaihtakee johonkin tai tarjokkaa jottain, en tarvii kun tuon moottorisuvun autoja ei ennää tallissa oo...

pepponen
10.04.2011, 22:31
Koneen takana on TD25 koneisen -90 takavetopikkarin vaihdelaatikko, 160tkm ajettu (purettu palaneesta).. Sekin on EHKÄ myynnissä jos joku tosissaan haluaa.. En ole laatikolla itse ajanut mutta pitäs olla ehjä, tunnen tuon laatikon mulle myyneen henk. koht. joten en osaa sitä epäillä.. Itelle ostettu varalaatikoksi aikoinaan..

mitähän laatikko maksais?

Lerssinen
11.04.2011, 12:41
Tarjotahan saa, on itelle "varalla" joten ei kovin mieluusti myynnissä :confused: Vaihtoromu olis kivaa..

pepponen
12.04.2011, 12:28
Tarjotahan saa, on itelle "varalla" joten ei kovin mieluusti myynnissä :confused: Vaihtoromu olis kivaa..

kingin 15 orkkis vanteet joissa päällä talvirenkaat? tai rahalla jos tuumaat hinnan?