View Full Version : Lottositko?
7,5 miljoonaa pelimerkkiä jaossa.
Edit: 2 riviä pelasin ja 1 oikein. :(
kyllä...vakiot 4 riviä tuli laitettuu
ImacInnes
02.04.2011, 19:32
Netti lottosin säännöllisesti, vaan kun sössivät mun nimimerkin käyttökelvottomaan kuntoon niin lotoominen loppui, noin 4 vuotta sitten.
Paljonkos ootte voitolla ny?;)
t. Ismo Ämmä
Pakko sitä on köyhän yrittää, voitolla ei olla mutta harvemmin offiautoillakaan tienaa..
Jos natsaa niin aika selvät on kumminkin suunnitelmat.. hehheh..
Lotto tulee jätettyä joka viikko potin koosta riippumatta...
Juup
melkein osu, 2 + 1 :eek:
Jeps, 3 oikein... Hyvin hoiti taas "viralliset lahjotut valvojat" homman ... Pelitilin saldo taas zero :)
Rekisteröimätön
02.04.2011, 22:10
Joku vaurastui 7,5 miljoonaa € Espoon Mankkaalla pelatulla kupongilla.
Yes, nyt se osui!
En tosin ole Espoosta päinkään, Mankkaasta puhumattakaan, mutta eipä ole minun murheenani selvittää myöskään se, että kuinka "rikas pääsee Taivaaseen", sillä ainakin minulle se olisi mahdotonta (vaikka Jumalalle mahdollista järjestää se olisikin).
JK. Lotto on laillinen petos: Sillä kuinka sillä olisi muutoin mahdollista järjestää TV-arvonta? Ei sekään toki ilmaista ole.
Netti lottosin säännöllisesti, vaan kun sössivät mun nimimerkin käyttökelvottomaan kuntoon niin lotoominen loppui, noin 4 vuotta sitten.
Kaikkien nimimerkit sotkettiin silloin. Ensimmäinen numero/kirjain tais vain jäädä nimimerkistä pois..
Pitkästä aikaa lottosin.
15 rivissä oli yksi rivi missä oli 3+1 eli 1 euro kilahti tilille. :)
moggirange
03.04.2011, 07:24
Ei yhtään oikein! Yks rivi kestona. Saldo vuoden ajalta 2 eur- ei mee vahvasti lotossa?
minä ;)
Voin lainata rahaa jos joku tarvii
Aika paljo ratkasee toi viimenen numero, 6 oikein tuloksellakaan (1661 €) ei kovin kauaa olis jaksanu tuuletella.
jukjamse
03.04.2011, 09:24
Meinas sydän pompata rinnasta, kun luin että Mankkaalla tehdyllä kupongilla napsahti, äkkiä tarkastamaan kuponki, ei tärpänny.
minä ;)
Voin lainata rahaa jos joku tarvii
Pistä mulle tuleen yksi milli, maksan sitten joskus kun saan oman päävoiton. Ehkä......
16 oikein, mitä sillä saa?
Offipiru
03.04.2011, 12:59
Taas maagilliset 2 sanaa kuponkikone anto mulle, eikä ne ollu "protesti aika". 22,30€ voittanu 13v aikana, eli ei kovin vahvasti mee...
olipas sit muuten 5 lapsen yksinhuoltaja SOMALI nainen ketä kuulemma voitti... ei toimi enää veikkauksen slougani"suomalainen voittaa aina" vaan SOMALI voittaa aina.. 100% varma ei ole mutta 95%http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon10.gif
Land Cruiser
16.04.2011, 06:42
olipas sit muuten 5 lapsen yksinhuoltaja SOMALI nainen ketä kuulemma voitti... ei toimi enää veikkauksen slougani"suomalainen voittaa aina" vaan SOMALI voittaa aina.. 100% varma ei ole mutta 95%http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon10.gif
http://i281.photobucket.com/albums/kk222/Nietzsche_photo/view-2.jpg