Onko kenelläkään tietoa miten paha homma on ottaa koppa pois rungolta ? Mitkä osat joutuu irroittamaan ? miten paljon joutuu purkamaan keulasta + takaa. Olisi kivempi huoltaa ja maalata runko + kopan alusta ja vaihtaa puslat
T:vette 68
Note! This message was posted anonymously!
Keulassa on pari irrotettavaa rautaa rungosta. Syyläri ja kehikko kannattaa irrottaa. Itse olen aina purkanut koko auton atomeiksi niin on vähän vaikea hahmottaa mitä tarvitaan pelkästään korin irrotukseen. Periaatteessa ovetkin voivat olla paikallaan, mutta kannattaa värkätä jonkinlainen nosto systeemi esim tallin katosta, nimittäin miesvoimalla nostamisesta on huonoja kokemuksia.
Kurkkaa myös auton alle. Perän lähellä on vaijeri korista runkoon, joka estää koria nousemasta..
Tälläisillä projekteilla on taipumusta paisua, joten varaa paljon aikaa ja rahaa. Ei ole aivan pikku homma..