PDA

View Full Version : VIRITTÄJÄT - MIKA SALO

VonLeka
24.03.2011, 20:12
Oletteko seuranneet tätä sarjaa, mä oon kahtonu kaikki 6 ekaa jaksoa

Rotta-Racing
24.03.2011, 20:16
Muutama tullu katottua töllöstä ja ne mitä on missanu ni kattonu netistä. ei omasta mielestäni vedä vertoja Topgearille, mutta tuskin mikään koskaan vetää vertoja aidolle ja alkuperäiselle topgearille.

Mutta ihan mukiinmenevä suomalainen sarja.

Wheelback
24.03.2011, 20:20
Juu onhan noi kaikki jaksot tullu katottuu.. Joo ei kyl mitään asiaa samalle viivalle TopGearin kanssa :) Mukavaa ajanvietettä tiistai illalle..

Rekisteröimätön
24.03.2011, 20:28
Mistä löytyy netistä?

VonLeka
24.03.2011, 20:31
Mistä löytyy netistä?

Ei kerrota! Se on laitonta ja varastamista

samw
24.03.2011, 20:38
Ei kerrota! Se on laitonta ja varastamista

Joten, voit ihan hyvin kertoa:D

sumpe
24.03.2011, 20:38
Aihe on hieno mut toteutus on aikas kehno.

VonLeka
24.03.2011, 20:52

http://www.multiupload.com/MHI1GEIDY0 // Virittajat_s01e06.avi (317.56 MB) , tässä on uusin ja paras jakso, kai tuolta löytyy sit ne vanhemmatkin, etsikää

macro
24.03.2011, 23:50

Tuollapa ne linkit on koottuna:
http://www.harrasteauto.com/index.php?threads/harrasteautoja-televisiossa.398/

Mutamies
25.03.2011, 06:51
Mika Salo on juusto.

VooDoo Jeep
26.03.2011, 08:37
Näkyy olevan mukana mun ex Ford Capri 302 HT jonka rakensin vuonna -96-97,
ja oli myös esittelyssä V8:ssa -97:D
Saas nähä miten Salo piiskaa sitä:eek:

Rotta-Racing
31.03.2011, 19:02
Tulipa tuo taas katottua töllöstä,,
Yhtä asiaa jäin vaan miettimään, että onko se Kuskin vai Auton vika ku melkein poikkeuksetta joka jaksossa jompikumpi vehje hajoo :D :D yks sylki nesteet,toinen sammu eikä startannu... ym ym

Mietimpähän vaan, kumminkin ne autot on rakennettu radalle/kadulle ja 100 varmasti on saanut radalla ennenkin piiskaa....

unclesam
31.03.2011, 19:15
Tulipa tuo taas katottua töllöstä,,
Yhtä asiaa jäin vaan miettimään, että onko se Kuskin vai Auton vika ku melkein poikkeuksetta joka jaksossa jompikumpi vehje hajoo :D :D yks sylki nesteet,toinen sammu eikä startannu... ym ym

Mietimpähän vaan, kumminkin ne autot on rakennettu radalle/kadulle ja 100 varmasti on saanut radalla ennenkin piiskaa....

ja lähes poikkeuksetta sanovat että seuraile lämpöjä ja kahen kierroksen jälkeen lämmöt tapissa. ei näillä hirveitä kisoja ajella.

VooDoo Jeep
16.04.2011, 08:37
Hyvinhän se Capri vanhus meni:D
Näky olevan samat hiipelit paikalla vielä jotka sinne joskus kauan sitten laitoin.
Väritys ja mittaristo on ajan saatossa nähtävästi muuttunut:confused:
TOI oli kyllä aikoinaa kiva lelu.

k.j
16.04.2011, 17:19
Taitaa vaan trendi olla tehdä katu-uskottava, ei radalle...

radalla vaan tuppaa noi jarrut loppumaan tavan katu vehkeistä aika äkkiä,jopa tehdastekoisista . :D

Kapria salo kehui , mutta "camaro" miehelle camaro on aina ykkönen.

Samsonite
16.04.2011, 22:16
Mite lie jos Patrollia tarjois ratalle.....tuntuu kallistuvan jo kyläkauppareissulla mukavasti. :p

t.haapala
03.09.2011, 22:50
Tää tulee subilta sunnuntaisin, olikohan klo 19.25 alkaen :)

DEUCE COUPE
04.09.2011, 07:11
Olisi kiinnostavampaa seurata jonkin maasturin valmistumista kuin katsoa esim. Street Customia,vaikka olenkin hieman enemmän suuntautunut sinne päin.Tyhjänpäivästä widduilua ja erottamista eikä näytetä kuinka työt suoritetaan todella oikein .Onneksi työllä ei ole takarajaa.Esimerkkinä AATU ,hän rakentaa deuce coupen korilla varustettua monsteria.Pitäis käydä katsomassa taas kuinka se on edistynyt.

Nuhapumppu
04.09.2011, 09:59
Olisi kiinnostavampaa seurata jonkin maasturin valmistumista kuin katsoa esim. Street Customia,vaikka olenkin hieman enemmän suuntautunut sinne päin.Tyhjänpäivästä widduilua ja erottamista eikä näytetä kuinka työt suoritetaan todella oikein .Onneksi työllä ei ole takarajaa.Esimerkkinä AATU ,hän rakentaa deuce coupen korilla varustettua monsteria.Pitäis käydä katsomassa taas kuinka se on edistynyt.
Streetcustomsissa tehdään kaikki yleensä aika jenkkityyliin,eli puolivillaisesti ja kitillä. Sehän american hotrodin Duane kävi siellä hetken ja haukkui heti että kun mitään ei tehdä kunnolla vaan suurin piirtein sinnepäin.

tdi
04.09.2011, 10:41
mä olin ihan innoissani mut tää onki 1 tuotantokausi :D millon lie 2 tulee ?

JJo
04.09.2011, 21:40
Hitto nää vonlekan aloittamat keskustelut pitäis laittaa lukkoon. Mä jo säikähdin että Leka on noussut haudasta kun näin nimen tuolla topic listalla:o

metsienmies
04.09.2011, 23:44
Olis yks hyvä... no maailmassa on paljonkin hyviä vekottimia mut tuossa naapuri pitäjässä lepikkälässä yks BJ minkä vois kyl viedä Salolle testiin... ja kun kysyy onko mitään mitä mun pitää tietää ennen kun lähen ajaa... vois mennä tovi... :D :D

Kääkkä
05.09.2011, 17:04
Ite katoin sillo millon niitä tuli töllöstä ja myötähäpeä kipitti selkää pitkin kun Salon veijari tepasteli ruutuun.. meinaan ne autojen rakentajat, ketä siinä esiintyy, ni ovat kyllä mielestäni paljon parempia tv esiintyjiä kuin Salo:D. Mikalla on aina samat sanat joka jaksossa. "Komea peli, pitääks minun tietää tästä jotain onks tässä mitään erikoista, ennenku meen ajamaan":o Mut sen takia sitä kattelin lähinnä, et kiinnosti ne ajoneuvot siinä:)

mudroad
05.09.2011, 17:45
mä olin ihan innoissani mut tää onki 1 tuotantokausi :D millon lie 2 tulee ?
On kuulemma kuvattu ja ens keväänä tulee ulos.. Ja pitäisi olla hiukan parempi, eikä niin "itseään toistava".

tdi
05.09.2011, 22:53
"potkuu täs on ainaki" :D:D no toivotaan että paranis! 1kausi oli parissapäivässä tehty pakettiin jos saisivat viikonki käytettyy siihen.. ja jos saatas vaikka vähän pidempiä noista jaksosta ni ei haittaa yhtään, ku koko jaksomeni siihen ku mika kehu ittiään

Nostokurki
06.09.2011, 07:51
on toi Salo vähän rasittavan oloinen tyyppi, ei oikein kuuntele ja paukuttelee jatkuvasti henkseleitä.

hazzinen
08.09.2011, 17:55
on toi Salo vähän rasittavan oloinen tyyppi, ei oikein kuuntele ja paukuttelee jatkuvasti henkseleitä.

juu täys idioottihaa se o, oikee ihmis-tulppa. "oon ajannu vähä wormulaa joten osaan ajaa mitä vaan#, silti kojeet vaan kummasti sammuilee radalle. joku vois vihdoin sille vihjata et ukko susta ei oo ku mattojen paukutus-telineeks...

Kääkkä
08.09.2011, 18:03
juu täys idioottihaa se o, oikee ihmis-tulppa. "oon ajannu vähä wormulaa joten osaan ajaa mitä vaan#, silti kojeet vaan kummasti sammuilee radalle. joku vois vihdoin sille vihjata et ukko susta ei oo ku mattojen paukutus-telineeks...
Komppaan.

Sit vielä saa hampaat irvessä katella sitä kun se paskoo niitä vehkeitä välillä radalle.. Mahtaa vähän kyrpiä kun on ensin käyttänyt kivan summan rahaa menopeliinsä ja sit tuo pölkky ajaa sen paskaks ja sanoo vain ne pari valittua sanaa "olen pahoillani" Ja lähtee kävelemään sinne pallille, missä ne autot arvostellaan. Sit vielä haukkuu ks. auton pystyyn ja antaa alimmat maholliset pisteet:rolleyes:

hazzinen
08.09.2011, 20:28
joo ja päälle kaameet hätäpaska- selitykset et "mul on ollu samanlainen mut se oli ihaa erillainen"

Tractor
11.09.2011, 19:13
Ei jumalauta tuota fiestaa mikä oli tämän päivän ohjelmassa.. :D

t.haapala
11.09.2011, 21:04
Juu ja Lancian vika ku ei pysy hanskas :D

Tractor
12.09.2011, 05:41
Juu ja Lancian vika ku ei pysy hanskas :D

Niinpä.. Äijä oli ihan hädässä ku rupes lankku lähteen lapasesta... :D

Nostokurki
12.09.2011, 06:12
Niinpä.. Äijä oli ihan hädässä ku rupes lankku lähteen lapasesta... :D

"kaasu jää päälle" hirttiköhän siinä vaijeri vai toimiko herran pää nopeammin kuin jalat... :D senhän takia se spinnasi? Kummia vehkeitä nuo lanciat, kun ei kytkimelläkään voi päästää vetoa irti jos kaasu hirttää? :D

nojoo, olisin kyllä itsekin luultavasti spinnannut ja vielä kaidetta kohti :o mut mun mielestä toi fiesta oli kyllä asenne peli... Vaatii pokkaa ajaa tuollaisella, saati rakentaa moinen! Ja jos tehoa on enemmän kuin jarruissa kapasiteettia, niin eikös se silloin ole "tehokas"? :D