PDA

View Full Version : MOT Maahanmuuton hinta

H_Nietu
24.03.2011, 14:08
Itseltäni jäi kyseinen raina näkemättä.

Hienoo olla paalupaikalla :D

Tässä muillekkin jos se ketään kiinnostaa.
http://www.youtube.com/watch?v=3RQ6RXVtbV4&playnext=1&list=PL485BFF10DC29EB0A
MOT Maahanmuuton hinta 1-3
Tässä "Suomalaista reality sarjaa" ei tosiaan mitään Big Brotheria tai Idolsia

Heikko hermoiset älkää katsoko rainaa,koska se tosiaan kannustaa maksamaan veroja :D

Toivottavast vaalien jälkeen 17.4 asia on toisin.

H_Nietu
24.03.2011, 14:41
Somalialainen Mohamed A. paljastaa miten Suomen sosiaalihuoltoa huijataan .

http://www.viheraho.info/index.php?topic=5576.0

Heikkohermoiset älkää lukeko, voi aihetuttaa traumoja. :D

Tämäkin oravanpyörä pyörii niin kauan kuin se pysähtyy. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin.

ic hilux
24.03.2011, 15:33
alko vähän veri kiehuu

Pete
24.03.2011, 16:13
Somalialainen Mohamed A. paljastaa miten Suomen sosiaalihuoltoa huijataan .

http://www.viheraho.info/index.php?topic=5576.0

Heikkohermoiset älkää lukeko, voi aihetuttaa traumoja. :D

Tämäkin oravanpyörä pyörii niin kauan kuin se pysähtyy. Toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin.
Heh onkohan tiedonantajat vähissä kun tämäkin juttu on tehty 15 vuotta sitten.. Tosin tilanne tuskin on muuttunut noista ajoista

hj
24.03.2011, 16:17
suomi suomalaisille

HANE
24.03.2011, 16:51
Miksi minulle ei makseta hameenhankintarahoja
miksi minun työttömyyskorvaus on pienempi kuin .....
miksi minä en saa sopeutumistukia !!!(kaikki jotka tuntee tietää että en ole vielä sopeutunut elämään suomessa vaikka ikäni täällä olen ollut)

hj
24.03.2011, 23:45
http://www.youtube.com/watch?v=ADilN0erl_k&feature=related

Caddy
25.03.2011, 10:18
On se hienoa, että saavat sumuttaa valtiotakin miten tahtovat. Minä poloinen kun erehdyin töitä tekemään opiskelun ohessa, jouduin maksamaan opintotukea takaisin, tuloni oli kuulemma liian kovat. Noh menihän minulla koko vuoden tulorajat yli, jopa niinkin hurjasti kuin 60€ :D Tällä perusteella maksoinkin sitten 4kuukauden tuet takaisin, korkoineen! Kylläpä veri kiehuuu!!!

Mattius
25.03.2011, 12:26
On se hienoa, että saavat sumuttaa valtiotakin miten tahtovat. Minä poloinen kun erehdyin töitä tekemään opiskelun ohessa, jouduin maksamaan opintotukea takaisin, tuloni oli kuulemma liian kovat. Noh menihän minulla koko vuoden tulorajat yli, jopa niinkin hurjasti kuin 60€ :D Tällä perusteella maksoinkin sitten 4kuukauden tuet takaisin, korkoineen! Kylläpä veri kiehuuu!!!

Oho, jäit rysän päältä kiinni. "Työ tekee vapaaksi": on valhetta. Työstä voi tulla hiki, työstä voi vaarantua terveys, työstä voi saada (ylinopeus-) sakot jane jane. Mutta työstä itsestään voi saada sakot, vieläpä opiskelijanakin on jo melkonen byrokraattien riemuvoitto!

Jos Suomalainen Työ ei olisi rikos, niin sitä ei ainakaan laillisesti vietäisi kolmansiin maihin loppusijoitettavaksi saatikka, että köyhää rikollista opiskeliaa rangaistaisi muusta hyödystä kuin "rikoksella" hankitusta 60 eurosta.

Se nyt vaan on sillä tavalla, että on se niin jäykkää tämä byrokratia - ja kallista ylläpitää toistaitoisten lainsäätäjien kieron oikeuskäsitteen takia, sillä valitukset kaikkinen käsittelyineen ja edelleen käsittelyineen aiheuttavat lisäkuluja. Suomalainen vitutuskin on kuluerä, joka syö voimavaroja tärkeemmästä kuten, esimerkiksi työstä ja opiskelusta sekä vaikkapa rakastelusta (vrt. tulevien kotimaisten veronmaksajien määrä).

Minullakin meni KELAilu täysin poskelleen, sillä työtapaturmasta heikentyneen työllistymisen takia olin jakson työttömänä peruspaskarahoilla, eikä sekään niille riittänyt, sillä aiempien yrittäjyysvuosieni aikoina kertyneet rojaltiperusteiset korvaukset alennettiin päivärahoista -50% periaatteella. Ongelman aiheutti lama, joka vähensi olennaisesti myyntiä/rojalteja, mutta verottajalla näkyvä kahden vuoden takainen ansio oli vielä rojaltien osalta kohollaan. Elin laillisesti alle laittomien pienten tulojen. Lopuksi selvisi, että vakuutusyhtiön äitiyslomasijainen oli unohtanut maksaa minulle ansionalenemakorvaukset puoleltatoista vuodelta. Ilmoitin asiasta KELAlle kolme kertaa tiedon saatuani - vastasivat anna olla ei vaikuta kokonaisuuteen. Kunnes sitten joku KELAsi, että tämähän on saanut kahta päivärahaa (toinen ei päiväraha vakuutuskorvaus tms.)... Ja perintään meni se meni tietenkin vieläpä mukaan laskettiin 2500 verotkin kokonaissummasta, tosin veroja en ole saanut omaan käyttööni, kun maksetaan kuulemma Valtiolle. Että silleen se menee ja työnteko houkuttelee tulorahoituslähteenä seuraavan kerran kymmenen vuoden päästä, kun ja jos KELAn velat ovat menneet vanhaksi.

Kuten joku kirjoitti sivuillamme: Aika on aikaa ja raha on rahaa.

Killman
25.03.2011, 19:56
Vaikka olen tämän tiennyt niin kyllä silti on perjantai ilta pilalla. ...kele, varmaan paras pysyä täällä missä olen. Saan ainakin palkkani käyttää mihin haluan, ei mene killinkiäkään minnekkään sitä itse haluamattani.

Äänestäkää nyt niin että nuo Thorsin ja Filatovin tyyppiset kukkahattumaailmanparantajat pysyy ulkona eduskunnasta niin tulisi jotain järkeä! Puolen Pariisin kokoinen porukka haluaa auttaa koko maailmaa omilla rahoillaan! Voi jessus tätä mielettömyyden määrää!

H_Nietu
30.03.2011, 11:09
Vihreä vauhdissa. :D
http://www.vihrealanka.fi/uutiset/vaatimus-hallitusohjelmaan-suomen-torjuttava-haitalliset-tulokkaat-jo-etuk%C3%A4teen

"Haitallisten vieraslajien pääsy Suomen luontoon kannattaisi estää etukäteen. Tämän vuoksi Suomen luonnonsuojeluliitto esittää, että seuraavaan hallitusohjelmaan kirjattaisiin vieraslajilain laatiminen sekä miljoonan euron starttiraha vieraslajien torjuntaan."

Mun mielestä ylläoleva vaatimus hallitusohjelmaan sais sisältää myös 2-jalkaiset. :D

wikke
30.03.2011, 21:20
Tuo oli ihan hauska.