View Full Version : TSL thornbird
olisko jollain kokemuksia kyseisistä renkaista koko 33"x12.50-15,millaset maantiellä,lumipito ja maasto ominaisuudet.
ei henk. koht. kokemuksia mut tutuilta kuulleena, ei erityisen häävit kaikissa noissa yllämäinituissa.
erityisen huonot ajaa tiellä jos vertaa vaikka pokkeriin vaikka kuvio antas muuta ymmärtää....
ei henk. koht. kokemuksia mut tutuilta kuulleena, ei erityisen häävit kaikissa noissa yllämäinituissa.
erityisen huonot ajaa tiellä jos vertaa vaikka pokkeriin vaikka kuvio antas muuta ymmärtää....
Sama kuva jäi mulle 33" tornipöllöistä bj:ssä, ainoa positiivinen juttu oli että oli pirun komeet:D
Sama kuva jäi mulle 33" tornipöllöistä bj:ssä, ainoa positiivinen juttu oli että oli pirun komeet:D
Ja toinen plussa, kestää piiiitkän matkaa kilometrejä.
Mutta joo, siis aivan järkyttävän pas.. rengas kaikilta ominaisuuksiltaan, märällä asfaltilla jopa hengenvaarallinen.
Ja toinen plussa, kestää piiiitkän matkaa kilometrejä.
Mutta joo, siis aivan järkyttävän pas.. rengas kaikilta ominaisuuksiltaan, märällä asfaltilla jopa hengenvaarallinen.
onko liukkaat märällä asfaltilla,vai miksi hengenvaaralliset?
Rekisteröimätön
22.03.2011, 11:37
onko liukkaat märällä asfaltilla,vai miksi hengenvaaralliset?
Kysymys sisältää jo vastauksen, on liukkaat, moottoriteiden liittymistä ei pääse poistumaan kun menee aina jarrutus pitkäksi. :D
Pauli-nyybi
Onkos kukaan koittanut leikellä tämmöisiä? Tuli vaan mieleen, kun on sen verran tukkoinen kuvio tuossa, että siitä saisi veisteltyä vaikka minkä näköisen, mutta tuskin se paska leikkelemällä ainakaan merkittävästi paranee...:D
Onkos kukaan koittanut leikellä tämmöisiä? Tuli vaan mieleen, kun on sen verran tukkoinen kuvio tuossa, että siitä saisi veisteltyä vaikka minkä näköisen, mutta tuskin se paska leikkelemällä ainakaan merkittävästi paranee...:D
Mulla oli Hiluxissa hetken aikaa alla 38,5" tornipöllöt leikeltynä. Ei ne kyllä ainakaan kadulla mitkään häävit renkaat ollut, jopa 35/14,5/15 Boggeri beadlockkivanteella oli inhimillisempi ajaa oikealla rengaspaineella.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=201&pictureid=7612