Kirjaudu sisään

View Full Version : TSL thornbird

carman
20.03.2011, 15:44
olisko jollain kokemuksia kyseisistä renkaista koko 33"x12.50-15,millaset maantiellä,lumipito ja maasto ominaisuudet.

jv
21.03.2011, 21:11
ei henk. koht. kokemuksia mut tutuilta kuulleena, ei erityisen häävit kaikissa noissa yllämäinituissa.
erityisen huonot ajaa tiellä jos vertaa vaikka pokkeriin vaikka kuvio antas muuta ymmärtää....

tare
21.03.2011, 21:31
ei henk. koht. kokemuksia mut tutuilta kuulleena, ei erityisen häävit kaikissa noissa yllämäinituissa.
erityisen huonot ajaa tiellä jos vertaa vaikka pokkeriin vaikka kuvio antas muuta ymmärtää....

Sama kuva jäi mulle 33" tornipöllöistä bj:ssä, ainoa positiivinen juttu oli että oli pirun komeet:D

Pauli
21.03.2011, 21:37
Sama kuva jäi mulle 33" tornipöllöistä bj:ssä, ainoa positiivinen juttu oli että oli pirun komeet:D

Ja toinen plussa, kestää piiiitkän matkaa kilometrejä.

Mutta joo, siis aivan järkyttävän pas.. rengas kaikilta ominaisuuksiltaan, märällä asfaltilla jopa hengenvaarallinen.

carman
22.03.2011, 10:31
Ja toinen plussa, kestää piiiitkän matkaa kilometrejä.

Mutta joo, siis aivan järkyttävän pas.. rengas kaikilta ominaisuuksiltaan, märällä asfaltilla jopa hengenvaarallinen.

onko liukkaat märällä asfaltilla,vai miksi hengenvaaralliset?

Rekisteröimätön
22.03.2011, 11:37
onko liukkaat märällä asfaltilla,vai miksi hengenvaaralliset?

Kysymys sisältää jo vastauksen, on liukkaat, moottoriteiden liittymistä ei pääse poistumaan kun menee aina jarrutus pitkäksi. :D

Pauli-nyybi

Palex
22.03.2011, 20:02
Onkos kukaan koittanut leikellä tämmöisiä? Tuli vaan mieleen, kun on sen verran tukkoinen kuvio tuossa, että siitä saisi veisteltyä vaikka minkä näköisen, mutta tuskin se paska leikkelemällä ainakaan merkittävästi paranee...:D

Morjenz
23.03.2011, 14:00
Onkos kukaan koittanut leikellä tämmöisiä? Tuli vaan mieleen, kun on sen verran tukkoinen kuvio tuossa, että siitä saisi veisteltyä vaikka minkä näköisen, mutta tuskin se paska leikkelemällä ainakaan merkittävästi paranee...:D

Mulla oli Hiluxissa hetken aikaa alla 38,5" tornipöllöt leikeltynä. Ei ne kyllä ainakaan kadulla mitkään häävit renkaat ollut, jopa 35/14,5/15 Boggeri beadlockkivanteella oli inhimillisempi ajaa oikealla rengaspaineella.

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=201&pictureid=7612