View Full Version : Kouvolalaismiehellä oli oikeus taltuttaa taloonsa tunkeutunut ampumalla
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2011/03/17/Kouvolalaismiehell%C3%A4+oli+oikeus+taltuttaa+talo onsa+tunkeutunut+ampumalla/2011210820960/4
Nyt on oikee meininki!
mies kertoi tähdänneensä eteisen portailta alaviistoon ampumansa laukauksen murtautujan jalkoihin.
Näin minäkin oisin kertonu.
Juu ihan oikein meni. Jos oli luvallinen ase, niin menettiköhän aselupansa?
Tässä mennää jo oikeaan suuntaan, minä itse olisin jo ehkä saattanut sellaisen henkilön joka meille tulee väkivaltaisessa mielessä... ehkäpä hän saataisi olla hengissäkin hyvällä tuurilla
Mitä? Eihän aprillipäivä vielä ole!
kingkuppi
18.03.2011, 07:40
Oikeaan suuntaan ollaan menossa. Kotirauhan rikkojaa sai tietääkseni aikoinaan kohdella
kaltoin eikä ollut pelkoa seurauksista, mutta kirottujen EU:n direktiivien myötä (JOTKA OHITTAVAT SUOMEN LAIT) on lakia kotirauhan rikkomisesta lälläröitetty. Että näin meillä.
Kun kuulen sanan kulttuuri, vedän liikkuvat taakse!
Mutamies
18.03.2011, 08:10
Kyllä pitäisi omaa kotiaan ja perhettään voida puolustaa, vaikka aseellisesti jos tarve. Ihan hyvä jos tästä tulisi ennakkotapaus, se olisi positiivista.
Nuhapumppu
18.03.2011, 12:53
Aivan oikea tuomio minun mielestä,kyllä omaa kotiaan ja perhettään pitää saada puolustaa. Ja jos ei halua luodista niin pysyy perkele poissa muiden taloista.