Kirjaudu sisään

View Full Version : Katsastuspaikat Oulu-Ylivieska akselilla?

Dectane
16.03.2011, 19:43
Eli homman nimi on se että on alkanut pikkuhiljaa kyrsiin nämä Oulun-seudun katsastusasemien hinnat, ja olen kuullut että Oulainen-Ylivieska akselilla olis halvat hinnat ja "osaavat" katsastusmiehet. Eli missä Oulu-Ylivieska akselilla olis HALVIMMAT muutoskatsastus/katsastus hinnat ja henkilökunta sellaista jotka ymmärtäisivät maastureitten päälle. Ainakin Oulaisen lähistöllä taitaa olla melko paljo offroad-harrastajia joten konttorillakin varmaan ymmärtävät paremmin nämä muutoskatsastushommat? Omaan autoon pitäis käydä kaikki muutokset leimaamassa lähi tulevaisuudessa!

JuuPeri
16.03.2011, 20:46
No oman hj:ni kävin oulaisissa katsastaa. En sit tiiä onko halvin mut läpi meni SOA muutos:D ja tuolla kait ne muutki käyttäny ainaki kuullu niin.

macro
17.03.2011, 11:56
http://www.katsastushinnat.fi/

Blis
17.03.2011, 14:51
Alppilassa oulussa katastin vasta hojottimen, oli aivan asiallinen ja hintakaan ei kovin paha (68e ja ilmanen uusintakierros)

Nuhapumppu
17.03.2011, 16:54
Itse olen käyttänyt avainasemilla,viimeksi Äimätiellä ja palvelu oli todella hyvää ja ammattitaitoista.

MurMur
17.03.2011, 17:16
peeveli ite käytin ruiseria muutoskatsastuksessa tuolla konetien katsastusasemalla ja oli melko /c:stä toi palvelu
olen kyllä jo kymeniä vuosia katsastellut autoja tuolla ja ei mitään ongelmia ole ollut
asennekin oli jo heti haliin ajettaessa " mikäs ruosteinen romukasa sieltä tulee tuo ei kyllä tuu meneen läpi"
liekkö sama katsastusmies (suoraan -70 luvulta) mikä kiertää muiillakin asemilla saatuaan kenkää yhdestä :)
koska ei autosta löytynyt mitään vikaa rupesi vetokoukun korkeudesta nariseen "toi on kyllä liian korkeella pitäs olla se 420"
Vastasin " tää mitataan kyllä kuormattuna ja vapaata korkeutta ei ole määrätty"
Katsastusmies inti vain että 420 pitäisi olla eikä päästänyt läpi
uusintaan lastasin noin 400KG painoa ja vein katsastukseen
"setä hei etsä viitsis vilast nyt tota koukkuu onko näin hyvä" insinööri pyöriteli silmiään ja katto " on näköjään sulla tota kuormaa" ... ja joutu päästään läpi :)

suosittelen välttämään konetien katsastusasemaa tästä syystä.
kuulemma tossa kaakurin kontorilla olis asiallinen palvelu

kuraputti
17.03.2011, 17:39
Itse hoidan kaikki katsastus yms. hommat Ylivieskassa Savarin katsastusasemalla ja siitä laitoksesta ei ole voinu sanua moitteen sanaa ja olen suositellu kyllä kaikille muillekki.

Rekisteröimätön
25.03.2011, 20:48
Autolaakson Katsastus-Center Oy korinkorotus 32 euroa

macro
26.03.2011, 01:43
peeveli ite käytin ruiseria muutoskatsastuksessa tuolla konetien
suosittelen välttämään konetien katsastusasemaa tästä syystä.
kuulemma tossa kaakurin kontorilla olis asiallinen palvelu
Kolmea eri Kingcabbiä olen kaakkurissa käyttäny, ja aina on kohdalle sattunu sama herra, joka ei nuorimmasta päästä ole. Tosi asiallisissa merkeissä on katsastukset sujunu. Kuten myös Äimätiellä.

khonkonen
01.04.2011, 21:52
Pajeron käytin äimätiellä tällä viikolla katsastuksessa. Ei katsastusmies löytänyt mitään vikaa autosta vaikka hakkasi rengasraudalla kaikki palkit ja pohjat läpi, väänteli nivelet ja kaikki muut ni keksi et toinen takajarru laahaa. Sanoin että olen sen eilen kiristänyt, että voi sen takia hiukan laahata, mut sehän menee korjauskehotuksella. Ei muuten mennyt... Tuohduin hieman asiasta niin laitto sentään maksuttoman jälkitarkastuksen.

Muuten varsin asillinen katsastusmies ja selvitti vielä pyynnöstä maksimi rengaskoon gen1 pajeroon. Sain vastauksen ihan mustaa valkoisella.

Rekisteröimätön
01.04.2011, 22:45
Pajeron käytin äimätiellä tällä viikolla katsastuksessa. Ei katsastusmies löytänyt mitään vikaa autosta vaikka hakkasi rengasraudalla kaikki palkit ja pohjat läpi, väänteli nivelet ja kaikki muut ni keksi et toinen takajarru laahaa. Sanoin että olen sen eilen kiristänyt, että voi sen takia hiukan laahata, mut sehän menee korjauskehotuksella. Ei muuten mennyt... Tuohduin hieman asiasta niin laitto sentään maksuttoman jälkitarkastuksen.

Muuten varsin asillinen katsastusmies ja selvitti vielä pyynnöstä maksimi rengaskoon gen1 pajeroon. Sain vastauksen ihan mustaa valkoisella.

Mihin tulokseen se tuli siitä rengaskoosta?