PDA

View Full Version : Jääkiekot

Rekisteröimätön
07.03.2011, 12:25
Olen kuullut puhuttavan että jääkiekkoja käytetään/on käytetty korotuspaloina.
Murenevatko ne ajan saatossa?

Repro
07.03.2011, 14:41
Jääkiekot kuuluu sinne nuuskahuulien pelikentälle, kaupasta saa ihan asiaan kuuluvaa tankoakin jonka voi leikata halutun mittaiseksi ja tietty se pitää myös holkittaa eli putki sisälle.

Hek0
07.03.2011, 16:45
Ei varmaan täyspitkällä holkilla, kun eikait sillä nylonilla olisi kuin pienoinen tukipalan rooli, jos holkki kantaisi? Vai?

Rekisteröimätön
07.03.2011, 17:07
Kiekkoja tarkoitus käyttää aivan toiseen tarkoitukseen kuin korottamiseen.

Ajattelin että täällä olisi tietoa niiden kestävyydestä pitkäaikaisen rasituksen alla, kuten korutuksessa jossa niitä kuuluu käytettäneen.

Kiitos.

lepoantti
07.03.2011, 17:31
pikkupoikana käytetty kiekkoja suunniteltuun käyttötarkoitukseen, tosin ilman nuuskaa huulessa...ja sit isompana pikkupoikana käyttänyt jääkiekkoja monenlaisiin käyttötarkoituksiin offroad ajopeleissä ja muissakin keksinnöissä.

aivan loistavaa tavaraa, esim. kestää korinkorotuksissa, sopivan kokoisia ja mittatarkkoja ( 1"x3" ), edullisia, helppo työstää. en oikein ymmärrä että mikä tekee esim. nylon-tangosta paremman vaikkapa korinkorotuksissa?

pecu
07.03.2011, 17:51
jääkiekkohan on tunnetusti kulutusta kestävää,enkä ole kyllä koskaan nähny kiekkoa joka olis täysin murentunu!

Mutis
07.03.2011, 18:07
jääkiekkohan on tunnetusti kulutusta kestävää,enkä ole kyllä koskaan nähny kiekkoa joka olis täysin murentunu!

Kerran olen halkaissut maalitolppaan! :D

VonLeka
07.03.2011, 18:54
Minä pelaan jääkiekkoa niin ainakin köyhäinkaupoista saatavat halvimmat kiekot räjähtää pakkasella aika herkästi paskaksi ku ampuu lämiskän laitaan tai maalitolppaan, mut laatukiekot kestää mitä saa alan kaupoista.

voi olla että ne kestää autossa mut pelihommissa ei kestä nuo euron kiekot, ne tais olla maximakasiinin kiekkoja mitkä makso 1€/kpl ja muistaakseni venäjällä tehtyjä, kerran yhessä ulko ilma pelissä oli pakkasta n.15 astetta niin ammuin 2 kiekkoo ihan paskaksi ku osu maalitolppaan

Mika R
09.03.2011, 05:15
kyllä ne vuosia kestää autossa mutta kyl ne jossain vaihees murenee/halkee, halpoja kyllä sit taas vaihtaa uusiin :)

T4KE
17.03.2011, 17:42
Mulla on ratsunissa joka kulmassa 5:en kiekon nippu ja on kyllä aika maukkaasti kestänyt röykytystä pari vuotta.
Tarpeeksi isot pultit vaan läpi ja jos oikeen herkuttelee niin holkki läpi ja mustalla ilmastointi teipillä kietasee ympäri niin on viimisenpäälle.
Katsastusmiehellekin kelpasi kun kyljessä lukee "Official Czech Republic"
niin notta viralliset on! :D

Timo_L
17.03.2011, 19:48
Kiekkoja tarkoitus käyttää aivan toiseen tarkoitukseen kuin korottamiseen.

Ajattelin että täällä olisi tietoa niiden kestävyydestä pitkäaikaisen rasituksen alla, kuten korutuksessa jossa niitä kuuluu käytettäneen.

Kiitos.

En tiedä korotuksesta mitään että niitä käytettäisi, enkä itse käyttäisikään sen enempää korin korotukseen kuin (varsinkaan) alustan korotukseen.

Mutta sisäänjouston rajoituksessa on oikein näppäriä ainakin Jeepin vietereiden sisällä, ovat juuri sopivan kokoiset ja toimii siinä oikein mainiona lisänä vakio pohjaanlyöntikumien kaverina.