View Full Version : Palautetta Camskilliin
Onko kellää tietoa minkälainen runkotakuu noilla on!?
Pariviikkoa vanhat Insat repes eilen nappulan juuresta. Meneekö mihinkää takuusee, vai mennäänkö vaa omavastuulla?
Onko muille käyny vastaavaa?
Eikö kellekkää oo käyny vastaavaa?
Arska-tehtaalta
28.02.2011, 09:48
Niitten sivullahan lukee että reklamaatio esim. puhelimella tai e-mailina
Terms & conditions linkin alta...
Racingrabbit
28.02.2011, 10:48
Minä ottaisin kuvan vauriosta ja pistäisin e-mailia Camskillille.
Tarkat yhteystiedot ja tilausvahvistus (tai joku muu lähetykseen liittyvä) mukaan,niin uskoisin että tuon kokoinen firma hoitaa takuuasiat kunnolla.
Mutta pistäkkö tietoa tänne miten homma etenee.
Vilpertti
28.02.2011, 13:43
Kuvat on tääläki kivoja!
No sepä siin just on, ku sitä ei juurikaan silmällä näe. Mut ilma kyllä karkaa pois.
Ei se repeämä ole ku parin sentin mittanen, et kyl sen sais paikattuaki...
On vaa perseestä jos eka joutuu lähettämää ton renkaan sinne, ja sit odotta et ne vastaa...
Saattaa olla vaa itelle helpoin, et käy vaa paikkaamassa ton renkaan, ja laittaa viestiä kui on käyny...
Racingrabbit
01.03.2011, 19:59
Pistä nuo samat kuvat sähköpostilla Camskillille ja kokeile mitä ne vastaa?
Tuskinpa ne mitään risan renkaan palautus-rahtia haluaa Englantiin maksaa,voi olla että tulee sulle suoraan uusi rengas tilalle ;)
Ja sit jäis sopivasti oikeen kokonen vararengas... ;)
Oliko paljon vauhtia kun repes? Ei toi varmaan mettässä mennyt. Joskus kuullut että kovassa vauhdissa on lähtenyt samalla lailla. Ei kyllä vuotanut, mutta nappulat oli irronnut.
Niin ja oli kesä kun irtos..
solihull
02.03.2011, 00:06
Mulla oli joskus Special Trackin pinnalla jotkut 31" renkaat, joista lähti pintaa ihan simona irti. Ei pelkät nappulat vaan myös pintaa kokonaan. Mukavasti läpsytti ajaessa. No, ne ei olleet Insat vaan jotku muut - en muista. Tulivat auton mukana alla Euroopasta ja olivat jo aika tavalla ajetut.
TT
Joo, laitoin postia kuvien kera menee. Katotaa mitä tulee... En kyl pistä vastaa jos sattuis tulemaa se varapyörä. :rolleyes:
No itseasias toi poksahti mettäs. Jäi mäkee jumii... Ehkä parempi niin, ku et olis maantiellä menny.
Racingrabbit
02.03.2011, 07:57
Nythän tässä olisi hyvä tilaisuus kotimaisilla rengaskauppiailla kehua,miten tälläinen reklamaatio heidän kanssa hoituisi? ;)
Nythän tässä olisi hyvä tilaisuus kotimaisilla rengaskauppiailla kehua,miten tälläinen reklamaatio heidän kanssa hoituisi? ;)
:D:D:D
Mulla on käytetyissä maastokuorma-auon renkaissa "Perävalo-plus" takuu. Normaali perävalo takuu päättyy kun autoa ei enää näy, mutta plus-takuulla mä vielä hetken tuijottelen auton perään kun valot häipyy.
Semmoinen takuu niillä kummeilla oikeasti on, että toisen saa tilalle, jos heti vuotaa tai patti irvistää. Ei ole kyllä kukaan perään soitellut...
Njoo, oli tullu postia...
Halus joko lähetettävän sen renkaan, tai sit vietävä jollekki jälleenmyyjälle nähtäväks.
Kukas täs on lähin, ipefix? Siis jos Vääksystä lähetää.