Kirjaudu sisään

View Full Version : Hämeenkyrössä olevasta hallista tietoa?

Jeeper
27.02.2011, 09:17
Kuulemma jossain sillä suunnalla olisi halli jossa enemmän ja vähemmän purkuosia "sota-Gmc:stä", Onko paikkakuntalaisilla tietoa kyseisestä paikasta?

Pitäisi sijaita melkolailla vastapäätä Tampereentien varressa olevaa autojobbaria?
Yks tuttu käynyt siellä varmaan 10v sitten, Ei muistanut enää tarkemmin että missä se sijaitsi.
Kiinnostaisi tietää että onko kyseistä paikkaa ja osia enää olemassa.

farmari
27.02.2011, 14:58
Kysäses suoraan Sisua45:deltä tai MouhijärvenMieheltä. Niillä varmaan ammattilaisina tieto löytyy.

sisua45
27.02.2011, 16:45
Tiedän kyseisen jobbarin, mutta tuota kemsu-kätköä en osaa hahmottaa. Jobbaria vastapäätä on ok-talo, mutta en usko siellä sellaisia osia olevan. Siitä vajaa kilometri tampereelle päin on kalalahden teollisuus alue. Sieltä voisi kyseinen halli löytyä.

Mouhujärven Mies voisi tosiaan tietää paremmin.

sisua45
27.02.2011, 18:51
Tuota kun paremmin miettii, niin tässä saattaa olla kyseessä toinen jobbari. Kalalahdessa kirpputorin takana oli/on autoja myynnissä. Kirpputoria vastapäätä olevan hallin pihassa on tälläkin hetkellä ZIL-131. Oliskohan se oikea paikka? Hallin omistajasta/vuokralaisesta ei ole minulla tietoa.

Rompe1
27.02.2011, 19:30
Mää luulen tietäväni kyseisen heebon, on ostellu kuulemma vuosikymmeniä intin romuja paljonkin, paloautoja ainaskin. Mulla on hänen yhteystiedot, jos vaan on sama heebo.

Jeeper
27.02.2011, 22:00
Mää luulen tietäväni kyseisen heebon, on ostellu kuulemma vuosikymmeniä intin romuja paljonkin, paloautoja ainaskin. Mulla on hänen yhteystiedot, jos vaan on sama heebo.

Häneltä vois varmaan kysästä että löytyykö noita osia?
Laita nro mulle vaikka privana