View Full Version : Hiekkapuhallusta ja pulverimaalausta PK-seudulla?
Puska-suska
25.02.2011, 22:33
Onko palstalaisilla tuttuja firmoja jotka puhaltaa ja maalaa? Muutama vuosi sitten käytin yhden vannesetin Korsossa. En muista paljonko tarkalleen maksoi, mutta jotakin satasen luokaa se oli... Hinta on OK, mutta lähinnä kiinnostaa jos vaan yhtään lähempää löytyisi paikkoja...
Kehä III:n sisäpuolella on kuitenkin monen näköstä teollisuusaluetta ja pikkupajaa, mutta ei niistä päälleppäin tiedä mitä kaikkea siellä tehdään :rolleyes:
ImacInnes
25.02.2011, 22:51
Ite olen Tattarisuolla vanteita, vetokoukkua ja pyörän runkoja puhalluttanut ja maalauttanut.
Eleko Oy p.050-3772332 kysele numerosta hintoja. Puhaltavat ja pulverimaalaavat n.300 väriä!
Onko palstalaisilla tuttuja firmoja jotka puhaltaa ja maalaa? Muutama vuosi sitten käytin yhden vannesetin Korsossa. En muista paljonko tarkalleen maksoi, mutta jotakin satasen luokaa se oli... Hinta on OK, mutta lähinnä kiinnostaa jos vaan yhtään lähempää löytyisi paikkoja...
Kehä III:n sisäpuolella on kuitenkin monen näköstä teollisuusaluetta ja pikkupajaa, mutta ei niistä päälleppäin tiedä mitä kaikkea siellä tehdään :rolleyes:
Tota oon joskus käyttäny:
http://www.luettelomedia.com/rakennus-eleko-oy-helsinki-100828/
Puska-suska
25.02.2011, 22:55
Ite olen Tattarisuolla vanteita, vetokoukkua ja pyörän runkoja puhalluttanut ja maalauttanut.
Eleko Oy p.050-3772332 kysele numerosta hintoja. Puhaltavat ja pulverimaalaavat n.300 väriä!
No sieltähän tuli suositukset samaan firmaan kahteen otteeseen... Tattarisuo ainakin sopivan lähellä. Tuskin viikonloppuna ovat töissä, mutta maanantaina selvinnee.
Tattarisuo ainakin sopivan lähellä. Tuskin viikonloppuna ovat töissä, mutta maanantaina selvinnee.
Kyllä ne siellä välillä ovat viikonloppuisin töissä, puhelimeen eivät kuitenkaan varmaan vastaa.
No sieltähän tuli suositukset samaan firmaan kahteen otteeseen... Tattarisuo ainakin sopivan lähellä. Tuskin viikonloppuna ovat töissä, mutta maanantaina selvinnee.
Toisessa päässä Kytkintietä on myös Taximo. Puhaltaa ja pulverimaalaa, mutta jälki parempaa Elekossa omien kokemusten perusteella.
anteexi topicin häiriköinti mutta mitä olette 4 vanteen (vaikka 14" pelti) pulveroinnista maksanut..???
10€ vanne eli 40€ sarjasta pelkkä maalaus
10€ vanne eli 40€ sarjasta pelkkä maalaus
no sit oon päässy pienil kustannuksil...
puhallukset ollu 10-15€ srj riippuen vanteist
viimex mul pulveroitii 4kpl 15" bl-vannet ja 4kpl 14" peltivannet ni karhu mäyrän vein..:D
Puska-suska
26.02.2011, 20:41
anteexi topicin häiriköinti mutta mitä olette 4 vanteen (vaikka 14" pelti) pulveroinnista maksanut..???
Kaivoin arkistoja ja tarkistin asian, niin maksoin 85e koko vannesetin puhallus + pulverimaalaus. Vanteet oli jotku perus 15" kevytmetallirinkulat. Löysin kuvankin lopputuloksesta:
http://www.dsmclubfinland.com/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=820.0;attach=346;i mage
Puska-suska
28.02.2011, 16:29
Rakennus-Eleko olisi tehnyt homman hintaan 160e (alv 0%)
THO-group korsossa tekee saman jutun 120e, sisältäen alvit. Vein sinne, vaikka matka onkin vähän pitempi.
ImacInnes
13.03.2011, 20:48
Itse olen tuolla Elekossa vanteita maalauttanut ja ensimmäiset sain 40 eurolla kauan kauan sitten ja välillä se oli 80 euroa ja nykyjään se taitaa siellä 120 euron tienoilla pyöriä, vaan soittaa ja kysyy niin saa päivän hinnan.
t. Ismo Ämmä
Tirkmacine
14.03.2011, 14:39
En juurikaan käytä vanteita maalaamossa,mutta pelti tuotteita maalautan joka viikko
Taximoa käytettiin aikaisemmin ja hinta oli aina laskuttajan päivästä kiinni.Jos KOSSUN vei niin sai
aikatauluakin muutettua mieleisekseen helposti.
Nurmijärvellä-Lepsämässä Topio&Topio hinta suht hyvä.Jos on aikaa odotella !!
Sarjamaalaamoa käytän tällä hetkellä,jälki hyva,mut pelkkä aloitus maksu on 50-60€/Kerta
Vanha aihe mutta onko tullut uusia paikkoja? Kytkintien kiskat kyselty.
jos ei nummela liian kaukana niin tjr-pinta
-sami-