Kirjaudu sisään

View Full Version : Öljynsiirto

Samick
24.02.2011, 21:02
Vinkkejä?

Eli itsellä on öljy/puulämmitteinen omakotitalo.
1500 litran öljysäiliö(sisäsäiliö) on ollut tyhjänä pitemmän aikaa..
Eikä ole raaskinnut öljyä tilata kun näyttäs olevan litrahinta pitkästi jo yli euron :/

Vanhemmat asuu naapurissa parinsadan metrin päässä ja heillä on öljyä jäänyt maanalle säiliöön noin 4000litraa kun siirtyivät aikoinaan turvelämmitykseen.

Miten tuota vanhempien öljyä saisi järkevästi tonne mun säiliöön siirrettyä?

Vinkkejä?

khonkonen
24.02.2011, 21:05
Mun pappa osti naapurilta öljyt ku ne siirtyivät kaukolämpöön ni jonku firman pumppu auto kävi ne imemässä ja puotti papan säiliöön. Ottivat muistaakseni 50 euroa siitä hommasta ku olivat lähialueella jollain toisellakin keikalla.

Vinkkejä?

Eikä ole raaskinnut öljyä tilata kun näyttäs olevan litrahinta pitkästi jo yli euron :/

Vanhemmat asuu naapurissa parinsadan metrin päässä ja heillä on öljyä jäänyt maanalle säiliöön noin 4000litraa kun siirtyivät aikoinaan turvelämmitykseen.

Vinkkejä?

Rytari
24.02.2011, 21:07
Vinkkejä?

Vinkkejä?

jos ei kiire ole niin tynnyri pari peräkärrylle ja 12v pa-pumppaukseen tarkoitettu pumppu mukaan...

tjl
24.02.2011, 21:17
ainaki firmat mitkä tarkastaa noit säiliöitä ni ne pystyy ton tekee.

Rekisteröimätön
24.02.2011, 21:30
joo kannattaa ottaa imuauto tontille siirto hommiin