PDA

View Full Version : L200:seen pajeron perä


kaikkeli
19.02.2011, 13:32
Morot kaikille!

uusi täälä ja offikuume senkun nousee foorumia lueskellessa.(nyt 38 astetta):D

No asiaan. Mulla on 93 2.0 bensa l200:nen ja miettiny että voisko jollain konstilla laittaa pajeron perän jossa on kytkettävä lukko tohon vanhan kitkalukon tilalle. Olen katellu noita paineilmalukkoja/palalukkojakin mutta ovat melko tyyritä. Onko noissa l200 bensa ja diesel vehkeessä kovinki erillainen voimansiirto järjestelmä?

Black Bear
20.02.2011, 00:44
Hommaa jostakin uudemman L200:sen koko taka-akseli lukolla.Täältäkin niitä löytyy,mutta ovat toki vielä hinnoissaan:

http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=4938553

sisua45
20.02.2011, 00:53
Niin onko sulla taka vai neliveto L200?

kaikkeli
20.02.2011, 12:06
Niin onko sulla taka vai neliveto L200?

jees neliveto on. Unohtu tosiaan laittaa tohon alkuun.

kaikkeli
20.02.2011, 12:17
Hommaa jostakin uudemman L200:sen koko taka-akseli lukolla.Täältäkin niitä löytyy,mutta ovat toki vielä hinnoissaan:

http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=4938553

Joo hintaahan tuolla vielä on. sama vaikka tilaa paineilmalukon..toki tätyy hommata kompurat sun muut tarvikkeet eli kyllä tuolla uudella perällä hiukan säästäis rahaa. Jos nyt suoraan käy tuo asennus.
Muuten onkohan tuohon perään olemassa jotain palalukkoa esim: lokka,detroit locker. Ei ole vielä ainakaan silmään sattunut.?

RIPAX
20.02.2011, 12:49
Tai jos mentäs ultimaatti muutoksiin ni laittas pajerost koko taka akselin ni tulis lukko ja kierrejouset ja tiuhemmat välityxet yhes koos. Jossai vaihees kuitenki laitat isommat pyörät ni tiuhennus olis tarpeen,eikä olis kovin iso homma ku ei tarvis tehä muuta ku korvakot runkoon ja kartaanin laippaa sovittaa,etuperäst en sit tiijä miten se istuu. Ja perustuu mun hataraan mitsu tietämykseen siitä et pajeros yli päätään on tiuhemmat perät ja kantavuuden riittävyyski kannattaa tarkistaa.