Kirjaudu sisään

View Full Version : vituttaa olla lomalla

VonLeka
17.02.2011, 21:18
ei normaalin järki ihmisen polla kestä olla viikkoo joutomiehenä urbaani elämässä. ei prkele kerrostalo oo ihmisen eikä koiran paikka.
viikon oon juonu kaljaa ja ciideriä joka päivä. saattasin varmaan maallakin juoda mut siellä ois enempi järkihommia ja harraste mahdollisuuksia. baareissa en oo käyny vedän vaan himassa raikasta ja ravitsevaa alkoholia pipo päässä ja kalsarit jalassa ja kuuntelen mm. mandy smithiä, hektoria ja irviniä:

0wtcCpKLcMU

tyhjiä kalja tötteröitä kannoin äsken ison jätesäkillisen roskikseen, tuon verran oon tehny järkihommia.
kovien kirvesmiesten ei pitäisi antaa olla jouten koska ne eivät osaa olla jouten ainut järkihomma on ryypätä.
en oo kyllä pariin vuoteen ollutkaan lomalla

SauliS
17.02.2011, 21:30
Kyllä se siitä, kahden kuukauden joutenolon jälkeen alkaa tottua jo!

Mulla tulee kohta 5kk saikulla täyteen. Omakotitalossa asustelen kyllä mutta eipä siitä paljoa iloa ole näin talvella ja vasen jalka poissa pelistä. Ennemminkin haittaa, kerrostalossa pääsis helpommalla. Mutta ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu, otat pari-kolmesataa tonnia velkaa ja muutat omaan taloon. On sitten muutakin tekemistä kuin juopottelua, tosin miksi jättää hyvää harrastusta.. :D

Ei tee kyllä yhtään mieli viinaa viikolla vaikka onkin joutomiehenä. Lauantaisin ehkä vähän saunajuomaa.. :p