View Full Version : Dopinsons iskarit hj
Hannes123
14.02.2011, 18:28
Puoli vuotta kesti Dopinsonsin alustasarjan iskarit edessä! Molemmille tuli tuomio katsastuksessa, öljyt karannu.
Olisikaan joku ome sitten parempi vaihtoehto vai jotku motonet halppikset? auton hj61 dopinsonsin alustalla, käyttöautona..
Hessu888
14.02.2011, 18:34
Eikös ne kannata laittaa takuuseen, jos on kuitti tallella?
Hannes123
14.02.2011, 18:41
Joo, pitää vaan alottaa kuitin metsästys..
Asensin kaverin hj 61 samaisen dopinsonin satsin iskarit ja jouset,kolmisen vuotta sitten. Pari vuotta sitten ku se sitten myi sen hoijakan ni oli jouset hyvässä ryhdissä mut kaikista neljästä iskarista kaikki öljyt pihalla.
hilux 4x4 tdic
15.02.2011, 11:03
minä olen jo 2iskarit saanut takuseen eteen ja 3iskarit taakse ja taas toinen keppi takana sökö. kesän pelaavat mut pakkasessa ei kestä ku 1-2kk. siis yli -25'C. autona ln170 hilux. että semmoset iskarit.
Ite ostin aikanaan hojoon Monroen 4x4 Adventure iskarit, ~90e/kpl, kahden vuoden "no-questions-asked" -täystakuulla.
Ne kesti paisteen ja pakkaset...
http://www.gmbtuning.nl/userfiles/Image/monroe_adventure.jpg
Dobinsonilla on ollut muutamassa iskarierässä ongelmia öljyn ja tiivisteiden laadun kanssa mutta nyt asia on jo korjattu. Ne joilla on iskarit hajonneet niin ottakaa yhteyttä niin ne vaihdetaan takuuseen. Kuitista ei ole väliä jos vain nimensä muistaa:=)
Timo/Offroadtarvike 050-592 4340
PS. Ja takuu ei lopu siihen päivälleen yhteen vuoteen vaan sitä voidaan säädellä jos se on mennyt muutaman kuukauden yli.
Hannes123
15.02.2011, 18:29
Kyllä oli hienoa palvelua, kuitin olen hukannut mutta heti luvattiin lähetää uudet takuuseen, :)
Reilu peli.
tikkukuski
16.02.2011, 04:46
kyllä tuolla homma toimii niinkuin pitää.. itse myös yhen iskarin vaihdoin takuuseen..
Ite ostin aikanaan hojoon Monroen 4x4 Adventure iskarit, ~90e/kpl, kahden vuoden "no-questions-asked" -täystakuulla.
Ne kesti paisteen ja pakkaset...
http://www.gmbtuning.nl/userfiles/Image/monroe_adventure.jpg
Onkohan mulla hilussa tuollaiset,samanväriset ainakin...Merkistä ei pysty sanomaan kun on suojaputketkin jo lahonneet olemattomiin mutta iskarit ovat edelleenkin täydessä iskussa.
Samsonite
17.02.2011, 16:43
Miten asennetaan Dopinsson ohjausiskari kun siinä on nuoli kylessä ja teksti "TOP" ? Pystyyn ? :D
Miten asennetaan Dopinsson ohjausiskari kun siinä on nuoli kylessä ja teksti "TOP" ? Pystyyn ? :D
Se tulee tietenkin pystyyn toinen pää rattiin ja toinen jarrupolkimeen kiinni:D !
alticity
17.02.2011, 18:54
aika erikoista. tuommosesta en ole kyllä kuullutkaan.