View Full Version : Mistä n. 70cm tappi-lenkki iskarit?
Olisko kellään vinkkiä mistä saisi n. 70cm pitkät iskarit missä olisi tappi yläpää ja lenkki alapää? Olis hyvä olla kierrejousivehkeestä, olis tulossa G-Mersuun taakse..
Olisko kellään vinkkiä mistä saisi n. 70cm pitkät iskarit missä olisi tappi yläpää ja lenkki alapää? Olis hyvä olla kierrejousivehkeestä, olis tulossa G-Mersuun taakse..
Mulla muistaakseni on yhet, tarttee tarkistaa.
Katsos 4x4spartsilta http://www.4x4parts.fi/
Onko kellään tietoa Juukasta saatavien Geen takaiskareiden mitoista? Nyt kaikki kauppiaat herätys, saa tarjota mittojen kera :D
Edelleen 4x4parts Tuusula.. Mulla oli tollaset tappi>lenkki pamput ja oli pituus n.75cm.. Passeli mazkua ja ok hintaan..
Edelleen 4x4parts Tuusula.. Mulla oli tollaset tappi>lenkki pamput ja oli pituus n.75cm.. Passeli mazkua ja ok hintaan..
Ok.. Muistatko oliko ne nuo 9116? Täytynee zoomailla mitkä sopii eteen ja uusia nekin samalla..
Juu kuulostaa nro. sarja tutulta.. Kyllä se heppu sanoo suoraa sieltä mikä se on.. Etu pamppujen saatavuutta en muista kuinka saa/saiko tappi alapäällä mutta otin itte lenkki>lenkki ja muutan sen ala korvakkeen niin saa kuin pitkiä pamppuja vaan haluaa.. :D
Teillä on varmaan kardaani tuplaristikkomallia kun meidän mittauksilla ristikosta loppuu varat noin 65cm pituudella... Eli tarkoitus on laittaa
8136 numeroinen iskari taakse...
Teillä on varmaan kardaani tuplaristikkomallia kun meidän mittauksilla ristikosta loppuu varat noin 65cm pituudella... Eli tarkoitus on laittaa
8136 numeroinen iskari taakse...
hyvä pointti, täytyy tutkailla tuotakin asiaa vielä. Pikaisella tunkkailulla ja mittailulla sain tuon 70cm tuloksen, tais loppua puslista vara siinä vaiheessa. Siis ristijoustossa. Tukivarren korviahan vois samalla kääntää rungosta, mutta jos ristikosta loppuu varat niin eihän se juuri mitään hyödytä. Minkähän pituinen se orkkis takaiskari olikaan? Niitä ei ole enää meillä tallessa, tuohon viritettiin viimeksi GR Patrolin etuiskarit edellisen omistajan laittamien Bemarin iskarien tilalle
Täällä mitattiin max. ulosjousto eli taka-akseli oli pukkien varassa renkaat pikkuisen ilmassa ja runkoo nosteltiin moottorinosturilla. Oli helppo todeta milloin ristikosta loppui vara. Ja varat loppui ensin jakoaskin puolelta... Kävi kyllä hetken mielessä että lisätilaa ristikkoon syntyisi porkkanalla, ei tartteisi isoja koloja kaivaa sinne laipan puoleisen haarukan pohjalle...
Orggis-iskari oli jotain min. 40cm max. 60cm luokkaa
Mulla on tulossa liukuportaan kardaanin tuplaristikot.. :eek::D