Kirjaudu sisään

View Full Version : VonLeka banniin

sjeeppi
12.02.2011, 18:52
No johan hokasin, nyt äänestämään aikaa 7 päivää

FinnDRZ
12.02.2011, 18:58
vakava huomautus... turha alkaa isolla banaanilla huitomaan, jos jätkä pystyisi pitämään juttunsa sitsätissä...

Skorpioni
12.02.2011, 19:03
Eiköhän ylläpito osanne päättää asiasta.

Patu925
12.02.2011, 19:07
Antaa mennä entisellään... Kannattaa olla lähdekriittinen, onko ihan pakko joka juttuun tarttua tosissaan... Kulttikamaa :D:D:D

PL
12.02.2011, 19:13
Leka saa asiasta kuin asiasta keskustelun aikaan :)

Ranee
12.02.2011, 19:33
Leka saa asiasta kuin asiasta keskustelun aikaan :)

Jopa yksinään...

NORT
12.02.2011, 19:34
Annetaan olla entisellään , täytyyhän meillä oma "tuksu" olla tääl palstalla ;-)

k.j
12.02.2011, 19:34
Hyvä vaan , että on erilaisuutta, muuten ketä se haittaa jos herra flodaaja juttelee jostain viinistä... :D

popo99
12.02.2011, 19:36
Ihan oma topic lekalle ja sen jutuille!

-MaTTi-
12.02.2011, 19:47
Täysin harmiton kaveri, välillä ihan hyviäkin juttuja nostanut pintaan. Ei muuta kuin samaa rataa jatkossakin, kyllä tänne mun mielestä sopii.

Heguli
12.02.2011, 20:04
Jotenkin Lekan touhut ovat mennyt vähän liian pitkälle, puhutaanko palstalla enään mistään muusta kuin Lekan päivän tempauksista ? Toisaalta erilaisuus ja jokaisen henkilökohtaiset mielipiteet pitää hyväksyä. Siitä huolimatta olen lyhyen bannin kannalla, ehkä sen aikana Leka voisi meditoida, miettiä elämän syvintä tarkoitusta ja kuunnella Katri Helenan koko tuotannon läpi. Ja käydä ostamassa kahvia.

Calmari
12.02.2011, 20:10
Ei haittaa kun kaikki levottomat jutut kuitenkin chitti osastolla niinkuin kuuluukin

samw
12.02.2011, 20:12
Jotenkin Lekan touhut ovat mennyt vähän liian pitkälle, puhutaanko palstalla enään mistään muusta kuin Lekan päivän tempauksista ? Toisaalta erilaisuus ja jokaisen henkilökohtaiset mielipiteet pitää hyväksyä. Siitä huolimatta olen lyhyen bannin kannalla, ehkä sen aikana Leka voisi meditoida, miettiä elämän syvintä tarkoitusta ja kuunnella Katri Helenan koko tuotannon läpi. Ja käydä ostamassa kahvia.

Olen kyllä sitä mieltä et tämä koko palsta olis turha jos tääl pelkästä lekasta puhuttas, pyörii toi leka kuitenki täs chitchatin puolella enimmäkseen. Eikä tääl ny mitään käänteistä Guantanamo meininkiä ainakaan, viittaan tuohon Kantri Helenaan

helmapelti
12.02.2011, 20:19
Antaa olla vaan, aika monen saa kuitenkin mukaan juttuihinsa

FinnDRZ
12.02.2011, 20:26
Mutta ne jutut pitäisi pitää siellä sitsätissä.. jos nyyminä alkaa trollaamaan tekniikkapuolta, niin se ei ole asiallista... Olisiko aika nostaa puheenaiheeksi kirjautumispakko? Vaikka vaan tietyille osioille, (tekniikka, myyntipalsta)?

Calmari
12.02.2011, 20:36
Mutta ne jutut pitäisi pitää siellä sitsätissä.. jos nyyminä alkaa trollaamaan tekniikkapuolta, niin se ei ole asiallista... Olisiko aika nostaa puheenaiheeksi kirjautumispakko? Vaikka vaan tietyille osioille, (tekniikka, myyntipalsta)?
No tommosesta armotta pihalle

tratok
12.02.2011, 21:09
Lepposasti kenkää, eihän työpaikallakaan saa vastaavalla tavalla riehua!

-Jyki-
12.02.2011, 21:29
Trollaa Leka nyyminä tai ei,siihen en ota kantaa mutta tuo pakollinen kirjautumispakko "siivoaisi" palstaa aikalailla.Monella eri foorumilla tuo toimii hyvin...

samw
12.02.2011, 21:31
No joo, vois kai se leka vähä rajottaa luovuuttaan:D, Mutta jos se leka siel trollaa niil viherpiiperö asioillaan ni ei sekään kaukana o todellisuudesta. Joku päivä tänne palstalle voi hyökätä oikeet Arhippa Joukahaiset mielipiteineen niin pidetään tätä harjotuksena;)

Rytari
12.02.2011, 21:42
mun mielestä ei kirjautumispakkoa ainakaan myynti ja tekniikkapuolelle, projektit vois olla ehkä juuri ja juuri hyväksyttävissä, mutta lekalle vois laittaa jonku ikioman oman topicin ja rajottaa uusien tekemistä/kk

-Jarkko-
12.02.2011, 23:05
Noh, pikku näpäytys ja sitten uusin eväin eteenpäin.;)

sisua45
13.02.2011, 00:23
lekalle vois laittaa jonku ikioman oman topicin ja rajottaa uusien tekemistä/kk

Olen samaa mieltä Rytarin kanssa. Chit chat on tarkoitettu epämääräisen paskan jauhamiseen, mutta ei ole mielestäni oikein että yksi tyyppi tekaisee samana iltana kuusi juttua mitä revitellä. Siinä moni ihan fiksukin asia painuu seuraavalle sivulle piiloon, kun etusivulla ihmetellä yhden hörhön hallusinaatioita.

Mielestäni vonleka saa olla palstalla, mutta topikkien määrä tulee pysyä aisoissa. Jos on asiaa niin saa kirjoittaa, mutta turha provoaminen pois.

Oma Leka-landia olisi toimiva ratkaisu, siellä hän saisi kirjoitella mitä lystää. Ne jotka tykkäävät hänen kanssa väitellä, saisivat tehdä sen siellä. Ne joita kyseinen herra ei yhtään kiinnosta, saavat edelleen lukea chit chatissä muutakin kuin hevi-hetero-viina-äijä-römpsä runoilua.

Tämä on kuitenkin Off-road palsta, ja olisi kauhian kiva jos tämä sellaisena pysyisi. Suomi24 on yleispätevä sivusto kaikkeen muuhun.

Pauli
13.02.2011, 00:43
Oma Leka-landia olisi toimiva ratkaisu, siellä hän saisi kirjoitella mitä lystää.

Leka-landia, Leka-Chat, Leka-lätinät, tjsp, siinäpä ongelmaan ratkaisu.

lintta
13.02.2011, 00:52
Leka-landia, Leka-Chat, Leka-lätinät, tjsp, siinäpä ongelmaan ratkaisu.

LEKA-la ja tämä saa kyllä pysyä täällä sittu sätin puolella

Killman
13.02.2011, 00:57
Täysin harmiton kaveri, välillä ihan hyviäkin juttuja nostanut pintaan. Ei muuta kuin samaa rataa jatkossakin, kyllä tänne mun mielestä sopii.

Täysin samaa mieltä. Jos kyrsii niin eihän niitä ole pakko lueskella.

Tractor
13.02.2011, 05:36

Täysin samaa mieltä. Jos kyrsii niin eihän niitä ole pakko lueskella.

x3

Skorpioni
13.02.2011, 08:57
Tämä on kuitenkin Off-road palsta, ja olisi kauhian kiva jos tämä sellaisena pysyisi. Suomi24 on yleispätevä sivusto kaikkeen muuhun.

Galleriassa pitäisi myös olla vähintään kuusi maasturin kuvaa. :D

ZeiZei
13.02.2011, 09:30
Olen samaa mieltä Rytarin kanssa. Chit chat on tarkoitettu epämääräisen paskan jauhamiseen, mutta ei ole mielestäni oikein että yksi tyyppi tekaisee samana iltana kuusi juttua mitä revitellä. Siinä moni ihan fiksukin asia painuu seuraavalle sivulle piiloon, kun etusivulla ihmetellä yhden hörhön hallusinaatioita.

Mielestäni vonleka saa olla palstalla, mutta topikkien määrä tulee pysyä aisoissa. Jos on asiaa niin saa kirjoittaa, mutta turha provoaminen pois.

Oma Leka-landia olisi toimiva ratkaisu, siellä hän saisi kirjoitella mitä lystää. Ne jotka tykkäävät hänen kanssa väitellä, saisivat tehdä sen siellä. Ne joita kyseinen herra ei yhtään kiinnosta, saavat edelleen lukea chit chatissä muutakin kuin hevi-hetero-viina-äijä-römpsä runoilua.

4 X 4

Eli samaa mieltä, tuo foodaaminen on kyllä liikaa.
Jos ei kukaan ole kirjoittanut topikkiin, ei Leka voisi kirjoittaa lisää, muutoin kuin editoimalla. Näin turhat jutut ei ponnahda etusivulle yhtenään. (tämä häiritsee erityisesti käytettäessä tuota "Uudet viestit" toimintoa)

Ja jos tällainen lekalandia tehdään, ei sen viestit sitten tarvi näkyä edellämainitulla "Uudet viestit" toiminnolla. (tuo suoli24.fi kyllä täyttää jo ehdot, tosi liekkö jo bannattu sieltäkin eräs...)

Jos katsotaan tähänastisia äänestyksen tuloksia, Jotain on tehtävä / annetaan olla , Niin selvä enemmistö näyttäisi olevan tekojen kannalla. (oma ääneni lipsahti 1/2 vuoden banniin, lopullisen sijasta, ei voine siirtää...)

Rekisteröimätön
13.02.2011, 09:52
Paras lääke: ei lueta eikä kommentoida!

Rekisteröimätön
13.02.2011, 10:00
Paras lääke: ei lueta eikä kommentoida!

Johan täällä monilla on piiitkät ingonere-listat. Käyttäkää tuota ominaisuutta, jos oikein alkaa ahistamaan.

Näköjään tämä valon lisääntyminen aiheuttaa taudin nimeltä: "Banniin ehdotus jollekin". Ilmeisesti kyseessä on keskustelupalstojen hyvien keskustelijoiden ja parhaat mielipiteet omaavien tauti.

Skorpioni

nöfnöf
13.02.2011, 10:45
Jopas jotakin, vai että bannia lekalle? Voi veikkonen, ei missään nimessä, pitäähän täällä olla edes vähän aivojumppaa tarjolla ettei porukka ihan dementoidu.
Päivän pähkinä on kun miettii mitähän von leka taas on haudannutkaan tähän kirjoitukseensa.
Toisaalta kirjoitukset joskus hipovat "hyvän maun" rajoja.

Ja lisäksi vielä, jotta joku nauttisi hernekeiton raakana poskionteloita hipoen, kirjoitus taito ja tarinan kerronta kunniaan, mikä onkaan mukavampaa kuin löytää palstalta jokin hyvin kirjoitettu tarina.

sjeeppi
13.02.2011, 11:13
43,7% äänestäjistä on sitä mieltä tällä hetkellä, että ei tehdä mitään. Mutta 56,3% on sitä mieltä tarttis tehdä jotain.
Jostakihan tämäkin tulos kertoo.

Ryhdistäytyä pitäisi, sen vuoksi tässä äänestyksessä on noin paljon vaihtoehtoja.
Miksiköhän VonLeka on saanut bannit toisilta foorumeilta (en tiedä moneltako)

sitsätti on paras paikka, mutta tekniikkaan ja rakenteluosioon ei saisi sekaantua, itsensä kanssa keskusteluun.

samw
13.02.2011, 12:11
43,7% äänestäjistä on sitä mieltä tällä hetkellä, että ei tehdä mitään. Mutta 56,3% on sitä mieltä tarttis tehdä jotain.
Jostakihan tämäkin tulos kertoo.

Ryhdistäytyä pitäisi, sen vuoksi tässä äänestyksessä on noin paljon vaihtoehtoja.
Miksiköhän VonLeka on saanut bannit toisilta foorumeilta (en tiedä moneltako)

sitsätti on paras paikka, mutta tekniikkaan ja rakenteluosioon ei saisi sekaantua, itsensä kanssa keskusteluun.

No tuossa pitäis kyllä olla vaan KAKSI vaihtoehtoa jos se äänestystulos noin lasketaan:mad: Kyllähän ton saa käännettyä tolla tavalla just mieleisekseen ton tuloksen, kele,tana...tu

Skorpioni
13.02.2011, 12:13
Eikö tällaiset banniäänestykset ole avaajalta epäluottamuksenosoitus palstan moderaattoreita kohtaan? Niin kauan kuin moderaattorit sallivat kyseiset jutut, pitäisi meidän rivikirjoittajien tyytyä tähän, eikä ryhtyä korottamaan itseään moderaattorien yläpuolelle.

Chit-Chat lienee perustettukin näille ei-ammatillisille aiheille.

Hups
13.02.2011, 12:19
-muutos vain rekistöröityneet voi kirjoittaa viestejä
-viestii sais upittaa vain myydään palstalla peräkkäisillä viesteillä *tätä leka tekee kokoajan*
-lekan tasoset trollaajat pitäis bannaa heti *toimii muilla foorumeilla*
-tietysti jos tekniikka pelaa en tunne tän foorumin säätöjä esim *shitchat* jutut vois laittaa niin et ne ei uppaa ollenkaan

siinä vain muuta ehdotus

sjeeppi
13.02.2011, 12:20
No tuossa pitäis kyllä olla vaan KAKSI vaihtoehtoa jos se äänestystulos noin lasketaan:mad: Kyllähän ton saa käännettyä tolla tavalla just mieleisekseen ton tuloksen, kele,tana...tu

Jotain tarttis tehdä kumminkin, luki tuota tulosta mitenpäin tahansa ja vielähän on aikaa muidenkin äänetykselle. Eihän tässä haeta muutakuin asialliselle pohjalle perutuvaa keskustelua tiettyihin palstan osioihin. Ei tässä syyttömiä olla kukaan, jokainen on sitä mitä on ja provosointia ja eri mieltä saa olla, tässä vaan vuosien saatossa on tullut mieleen että voisi jonkin osion rauhoittaa asialliselle keskustelulle ja tietojen vaihtoon, kyllä olen huomannut että vittuilu tuntuu olevan parasta tietoa, mutta ei se sovi enään millekkään tekniikka tai projekti osiolle.
Mitäs mieltä muut ovat... (äänestys kertoo ainakin jotain)

Yölento
13.02.2011, 12:26

Juu ei tuossa mitään tarvii "käännellä", noinhan se on. Osa ei tekis mitään mutta se suurempi osa haluaa muutosta, siihen muutokseen on vain tässä tapauksessa eri vaihtoehtoja miten se voisi tapahtua. Minusta ihan selkeä juttu. Tässä mitään vääntämistä ole.

sjeeppi
13.02.2011, 12:28
Eikö tällaiset banniäänestykset ole avaajalta epäluottamuksenosoitus palstan moderaattoreita kohtaan? Niin kauan kuin moderaattorit sallivat kyseiset jutut, pitäisi meidän rivikirjoittajien tyytyä tähän, eikä ryhtyä korottamaan itseään moderaattorien yläpuolelle.

Jos modet kokee asian näin ja sata muuta on erimieltä, olkoon sitten epäluottamuslause. Ei tässä olla kenenkään yläpuolelle menossa ja onhan tuossa vaihtoehtoja. PERKELE sanon minä... asialinjalla täytyy pysyä, ei tuonne tekniikka ja projektipuolelle tarvitse tulla itsensä kanssa provoilemaan ja jos ei muka tiedä kuka on tehnyt ja mitä... OTA selvää

Yölento
13.02.2011, 12:33

Ei. Tämäkin äänestys lienee enemmän mielipidekysely mitä "rivikäyttäjät" haluaisivat tehdä ko. asian suhteen. Modeillehan saa esittää ideoita ja ajatuksia palstaa koskien. Ei tämä äänestys ole kenenkään yläpuolelle nousun havittelua, modet tekee omat ratkaisunsa. Tämä nyt vaan taitaa olla yksi toimivimpia tapoja selvittää isomman joukon mielipide, kaikki äänestäneet eivät välttämättä ole niitä kaikkein aktiivisimpia kirjoittelijoita foorumilla.

Arska-tehtaalta
13.02.2011, 12:37
Vaikka käyttäjät ovat foorumin sielu, niin modeilla on hyvät mahdollisuudet ohjailla foorumin tasoa suuntaan jos toiseen.

Olen aina ollut nyymivastainen ja sitä mieltä että asiaosastot on pidettävä asiallisina olkoon shittiosastossa millaista perseilyä tahansa.

Mutta asiaan, joku roti pitää olla tossa shitti topikkien määrässä...

Skorpioni
13.02.2011, 12:40
on olemassa. Joskus olen ollut lukevinani, ettei samoista aiheista pidä avata uusia topiceja.

Ettei vain kateuden oka pistelle. VonLekan titteli on näköjään "Arvostettu jäsen". :D

Tehkää ihan miten hyväksi näette. Ei tämä minun elämääni suuntaan tai toiseen hetkauta. Tuli vain mieleen, kun itse olin banniäänestyksen kohteena. Taisi vain käydä niin, että kalahti sekin ehdotus omaan nilkkaan.

Olen vähentänyt tällä palstalla oleilua, joten en voi tietää kaikkia käänteitä ja juonia, mitä täällä on puuhasteltu.

Hyvät jatkot!

Rekisteröimätön
13.02.2011, 13:06
Yksi pointti Lekan puolesta on se että hän ei uhkaile väkivallalla ketään henkilökohtaisesti,vaikka ajoittain teksti on pop pop ja silleen.
Palstalla on muutama "kovanaama" joilla on keskusteluissa ratkaisuna "turpaan vaan" tai "saunan taakse",eli keskustelutaito puuttuu täysin.
Leka keskustelee,tarvittaessa puolustautuu ja taas keskustelee.
HYVÄ VONLEKA

baxxter
13.02.2011, 13:27
Seuraava polli vois olla siitä, että uskooko kukaan oikeesti että täällä tehtäisiin mitään muutoksia?

JJo
13.02.2011, 13:35
Seuraava polli vois olla siitä, että uskooko kukaan oikeesti että täällä tehtäisiin mitään muutoksia?

Onko tämän polliin perusteella edes tarvetta tehdä muutoksia?
Äsken äänestäneitä oli ~150 henkilöä = alle 10% offipalstan aktiivisista käyttäjistä
= ~1% offipalstan kaikista käyttäjistä
Tämän perusteella nukkuvien puolue voittaa

L-200
13.02.2011, 13:39
Arvatkaapas vain nauraako VonLeka peräsuoli pitkällä ja maha kippurassa kun muu porukka väittelee juupas-eipäskylläpäs-juupas-empäs-entiedä kisaa siitä pitääkö VL bannia vai ei vai mitä pitää tehdä...

Kun ei mene tarttumaan rapalaan niin ei saa koukkua sormenpäähänsä, eli jos leka ei nappaa niin elä kommentoi.
Kukaan ei riitele yksinään kovin pitkään ellei omaa vitun isoa peiliä ja pientä jakomielisyyttä ja riitele peilikuvansa kanssa.
Huomiotahan se noilla (osin joskus kyllä helvetin hauskoillakin) jutuillaan kerjää, jos se ei sitä saa niin se vähän aikaa hilluu ja sitten asettuu kun ei porukka uppoa trolliin (tai mode iskee punaiset ruksit päälle).
Kaikesta hauskintahan tässä on että lekan topikkiin ei tarvitse kuin avaus ja kohta on rähinä päällä, jätkä on sekä nuotio ja bensakannu samassa pakkauksessa :D :D :D

Bj Andy
13.02.2011, 15:00
Noi niikusta sananvapauden kannalta ajateltuna voi olla aika rohkea veto bannata joku vain juttujen takia, siitä saattaa päästä jopa tutustumaan oikeuslaitoksen toimintaan.

Varmaan Suomestä löytyisi aika monta ihmistä jotka esim.poliisi,tai eduskunta haluaisi bannata joka paikasta ihan vaan ettei ikävät asiat tulisi julki...

Jos kaikki paskanjauhaminen lopetettaisiin maailmasta niin maapallo olisi aika hiljainen mesta.

VonLeka
13.02.2011, 16:19
En jaksa mitään enkä kirjottaa muuta kuin että päässäni jyskyttää öinen sahti ja pilsneri korvassa pörisee. Köh köh.
Nyt on niin tiukka olo etten pysty kirjottaa tänään enempää. En näe lukea. Mutta sehän olisi hauskempaa, voin kirjotella mitä haluan koska en näe luea. aaaa!

Rekisteröimätön
13.02.2011, 16:25
VON LEKA THE TZIT TZÄT MASTERMIND OF ALL MANKINDIA EI SAA PANNATA

Pauli
13.02.2011, 17:03
VON LEKA THE TZIT TZÄT MASTERMIND OF ALL MANKINDIA EI SAA PANNATA

On se hienoo että Leka puolustautuu ja tituleeraa itsensä vielä koko ihmiskunnan sieluksi, eli kuten jo moni arvaakin, niin tämäkin postaus on Lekan tekemä.

FinnDRZ
13.02.2011, 17:23
V-Vasara oikein kerjää banaania?

sjeeppi
13.02.2011, 20:03
On se hienoo että Leka puolustautuu ja tituleeraa itsensä vielä koko ihmiskunnan sieluksi, eli kuten jo moni arvaakin, niin tämäkin postaus on Lekan tekemä.

Ja tämän vuoksi tämäkin äänestys on esimerkiksi täällä

Rekisteröimätön
13.02.2011, 21:47
Nyybitestiä moderaattoreille, kukas fittu mää oon? Nimimerkin saa sanoa.

offroadjouni
13.02.2011, 21:56
Nyybitestiä moderaattoreille, kukas fittu mää oon? Nimimerkin saa sanoa.Sisua45 siellä huutelee... Mutta helppoa se IP on vaihtaa niin että sitä ei voi jäljittää.

Rekisteröimätön
13.02.2011, 21:59
nyyppätesti kakkonen, kuka ***tu mä sitten oon?

Pumba
13.02.2011, 22:04
Ajautuukohan tämänkin topickin tarkoitus kohta pois raiteiltaan :cool:

offroadjouni
13.02.2011, 22:08
nyyppätesti kakkonen, kuka ***tu mä sitten oon?Löytyy montakin nimeä teidän firmasta, mutta vaikea sanoa kuka tällä kertaa.

Rekisteröimätön
13.02.2011, 22:09
Aihetta sivuten,käyneeköhän se vaikkapa näin?

sjeeppi
13.02.2011, 22:21
Aihetta sivuten,käyneeköhän se vaikkapa näin?

Tottahan tuo on että ip.n voit vaihtaa, joka kommenttin. Minä en ole kokenut sitä tarpeelliseksi, ainoastaan silloin kuin se on pakonomaista, johtuen palveluntarjoajasta ja niiden laitteista ja saahan tuon oman ip.n suojattuakin jos haluaa

sisua45
13.02.2011, 22:24
Sisua45 siellä huutelee... Mutta helppoa se IP on vaihtaa niin että sitä ei voi jäljittää.

Juu, minä se olin. Ja se oli ainoa viesti minkä olen ilman nimimerkkiä kirjoittanut piiitkään aikaan.

Eikä ole tarkoitus sekoittaa topikkia, kunhan vaan testasin modejen taitoja.

HRD
13.02.2011, 23:31
Hoh Ho hoo:

fM8n_l98D18

T€€MU
14.02.2011, 00:00
Äänestyksen vaihtoehdot oli valittu iha vituix. nyt vastaan oli viisi vaihtoehtoa, ja puolesta vain yksi. Tämä saa aikaan vain sen että vastaan-äänien hajonta leviää viiteen eri vaihtoehtoon, kun taas puolesta olevat menee vain yhteen.
Helpommin tulkittavan siitä olisi saanut jos vaihtoehtoja olisi ollut vain tasan kaksi.

Sinänsä ihan ok polli jos ajattelee sen olevan neuvoa antava modeille.
Modejen ehkä tulisi kuunnella mitä käyttäjät täällä ajattelevat.

Tohon kummeli pätkään repesin, mä meen tuubista kattoon het muutanman illan ratox :D

VonLeka
14.02.2011, 00:23
Kiitos ystäväiseni, jotka äänestitte vastaan.

Tämmöinen äänestys demokratia ei toimi, täyttä lobbausta.
Suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista kompetenssia vastata analyyttisesti, vastaatte tunnepohjalta ja sen mukaan mitä olette kuullu.
Optimaalista tilaa ei voida saavuttaa koskaan. Päätöksentekijät ovat aina lobbauksen ja manipulointihankkeiden kohteena, niin politiikassa kuin internetfoorumeillakin. Lobbauksessahan ei ole kyse lahjomisesta, vaan mielipidevaikuttamisesta.

Samsonite
14.02.2011, 17:45
Leka rupes arrogantiksi. :D

Heguli
14.02.2011, 17:47
Leka rupes arrogantiksi. :D

Mutta Lekalla onkin komtetenssia !!

sjeeppi
14.02.2011, 19:56
kukahan lobbaa ja ketäkin, vaihtoehdot tuli valittua hyvin, ainakin niiden mielestä, joita VonLeka on otttanut päähän.
Jos kaikki olisi hyvin olisi 100% äänistä kohdalla; Annetaan olla entisillään.
(ellei leka itse olisi sittenkin äänestänyt itseään vastaan)

pt.
14.02.2011, 20:10
Ei kyllä ole omaa palstan seuraamista harmittanut lainkaan kirjoittelut ja jos siltä tuntuu, niin katsoo Lekan aloittamia topicceja, kun niissä kuitenkin löytyy toinen katsanta asioihin.

Toisaalta, persoonia mahtuu porukkaan ja en oikein osaa nähdä missä olisi kirjoittelullaan kiusaa tehnyt. Ja hyvähän se on puheenaiheita saada pinnalle, vaikkei ne nyt ihan kaikkein tieteellisimpiä tai elämään vaikuttavimpia olekkaan..

sjeeppi
16.02.2011, 20:53
Ei kyllä ole omaa palstan seuraamista harmittanut lainkaan kirjoittelut ja jos siltä tuntuu, niin katsoo Lekan aloittamia topicceja, kun niissä kuitenkin löytyy toinen katsanta asioihin.

Toisaalta, persoonia mahtuu porukkaan ja en oikein osaa nähdä missä olisi kirjoittelullaan kiusaa tehnyt. Ja hyvähän se on puheenaiheita saada pinnalle, vaikkei ne nyt ihan kaikkein tieteellisimpiä tai elämään vaikuttavimpia olekkaan..

Ei minullakaan henkilökohtaisesti ole mitään VonLekaa vastaan, mutta muutama kirjoittelu Nyybinä ja omiin aloittamiin kommentteihin vastaaminen ja itsensä kanssa provoileminen pisti minut laittamaan tämänkin äänestyksen.

Uskoisin jo VonLekankin ymmärtävän että ei se niin kivaa olekkaan.

Kyllähän Lekalta tulee ihan asiallisiakin viestejä ja sen varmaan kaikki tiedämme, mutta kyllä tuo paltstalaisten mielipide jotain kertoo. Nyt sitten on turha enään kommentoida sitä että Lekan puolesta ei ollut kuin yksi vaihtoehto, siihenhän on voinut jokainen laittaa rastin tai niinkuin mielipiteensä, mitä mieltä on kyseisestä Herrasmiehestä.

Positiivisessa mielessä tämäkin äänestys on tehty, palstalaiset itse äänestää miten haluaa.

Lopputulos ratkaiskoon ja modet tekee sen minkä toteavat meidän kaikkkien puolesta oikeudenmukaisemmaksi.

Kiitos kumminkin kaikille kiinnostuneille ja aiheen ulkopuolisillekkin kommenteille, tämä on kumminkin meidän Offareiden ja sitä aloittelevien ihan oma henkireikä, kun ei vielä pääse jängälle hiipimään.

Jari
16.02.2011, 21:02
Muistakaa lapset, inter naaZ foorumilla ei ole sananvapaudenkanssa juurikaan mitään tekemistä...

eikä myöskään demokratiaa..

Joten tälläiset äänestykset ovat vähintään arveluttavia.

Käyttäkää sitä ignorelistaa jos puristaa, ja kaikkia "uusia" topikkeja ei tarvitse lukea, jos tuntuu että aloittaja ei ole teidän suosikkikirjoittaja.

Jari

sjeeppi
18.02.2011, 23:54
45,13% on tällä hetkellä lekan hyväksi ja se kertoo oikestaan siitä että pieni häiriköinti olisi sallittavaa joka osastolla.

Omasta mielestä tämä, ei ole hyvä suunta.

VonLeka
19.02.2011, 00:46
Omasta mielestä tämä, ei ole hyvä suunta.

No ehkäpä jos on kukkahattu päässä, sen poisottamista kannattaa välillä harkita.
Myöskin kannattaa harkita sitä onko itse oikealla foorumilla/osastolla.

Rytö
19.02.2011, 00:58
No ehkäpä jos on kukkahattu päässä, sen poisottamista kannattaa välillä harkita.
Myöskin kannattaa harkita sitä onko itse oikealla foorumilla/osastolla.

Mutta tällä hetkellä 54,87% on sitä mieltä että asialle pitäis jotain tehdä... se on valtaosa.

ite en kukkahattuja käytä,enkä bannia kannata :D

VonLeka
19.02.2011, 01:11
Mutta tällä hetkellä 54,87% on sitä mieltä että asialle pitäis jotain tehdä... se on valtaosa.

ite en kukkahattuja käytä,enkä bannia kannata :D

Kunnioitan valtaosan päästöstä, tuhotkaa tunnukseni. Mutta tehtää se jo tänään ja heti!

haluaisin että täällä ois nappi jolla voisin hävittää kaikki palstalaiset kivuttomasti. ns. total suicide.

tämä on viimeinen kirjotukseni tänne palstalle. kiitos ja näkemiin

Rytö
19.02.2011, 01:26

Onko noin?

sisua45
19.02.2011, 01:33
Onko noin?

Ei tule olemaan, kohta leka taas palaa...

Harzaa
19.02.2011, 01:41
Kunnioitan valtaosan päästöstä, tuhotkaa tunnukseni. Mutta tehtää se jo tänään ja heti!

haluaisin että täällä ois nappi jolla voisin hävittää kaikki palstalaiset kivuttomasti. ns. total suicide.

täää on varmaan lekan toinen persoona joka kirjottelee...

Heguli
20.02.2011, 16:19
Ei tule olemaan, kohta leka taas palaa...

Pikkuisen römpsämehua niin kyllä Leka siitä virkoaa............;)

Samsonite
20.02.2011, 16:54
Drama queen.

popo99
20.02.2011, 18:15

http://www.smilies.4-user.de/include/Optimismus/smilie_op_011.gifhttp://www.smilies.4-user.de/include/Optimismus/smilie_op_011.gifhttp://www.smilies.4-user.de/include/Optimismus/smilie_op_011.gif

sisua45
12.03.2011, 01:00
http://www.smileyvillage.com/smilies/banana034.gif

Pauli
12.03.2011, 01:05
http://www.smileyvillage.com/smilies/banana034.gif

:D

young n dum
12.03.2011, 01:18

FAIL...