View Full Version : Ei oikeat tekijät ole foorumeilla
Rekisteröimätön
12.02.2011, 02:08
Ei oikeat tekijät ole foorumeilla. Foorumeilla on nörtit ja foliohattu porukka ja mutu-miehet. Joku varmaan kohta sanoo että joku foorumisti on voittanut jonkun offroad kisan, joo kyllä, mutta se on foorumilaisten offroad kisa :D
Kunnon offroad ihmiset ei kirjottele foorumeille eikä anna julkisuuteen omia offroad juttujaan.
Joo, kyllä se tosiaan on niin jotta ei kannata kirjottaa, jos ei ole mitään sanottavaa.
Rekisteröimätön
12.02.2011, 02:41
ei oo leka
Rekisteröimätön
12.02.2011, 02:42
leka on foorumisti, ei se tuhois omaa meriittiänsä vastaisella aiheella mitä se itse on
Kunnon ihmiset ei kirjoita foorumille varsinkaan nyybinä. Foorumille nyybinä kirjoittavat eivät siis voi olla offareita eivätkä edes voi tuntea offareita. Koska oikeat offarit ei kerro kenellekkään olevansa offareita. MOT
-kyllähän oli taas järkevä topic. Mielestäni on hienoa. että on tälläisiä foorumeita mistä saa uudetkin aloittelevat harrastajat tietoa.
hpotteri
12.02.2011, 08:03
Myth busted!
Kai tää on taas leka?
On.
patroltd
12.02.2011, 09:25
Erään tyypin kannattais tutkituttaa pää melko pian.
Pitäiskö ihan oikeasti järjestää palstalla äänestys Leka:n bannista ? Jokainen nimimerkki saa äänestää kerran ja lopputulos ratkaiskoon asian.
Onhan osa Lekan jutuista jopa hauskoja mutta alkaa olemaan palsta täynnä näitä idioottimaisia juttuja. Ilmeisesti Leka on saanut bannin niin monelle palstalle, että kirjoittelee enimmäkseen täällä.
jep vaan tämä juttu on eksyny väärälle osastolle.
Pakko kyllä myöntää että Lekalta lähtee välillä/usein ihan hyvää juttua, jota on hauska lukea.
moggirange
12.02.2011, 11:27
Minkälainen on "oikea tekijä"?
Joo, siis "Kunnon tekijän" tunnistaa siis siitä että se ei kerro juttujaan julkisuuteen eikä jaa omia kokemuksiaan neuvoja tarvitseville. Jep! On ilo huomata että täällä on paljon kunnottomia tekijöitä joiden juttuja ja kokemuksia on mukava lukea. Moni juttu ois jäänyt multakin tekemättä ja lukematta jos täällä olisi pelkkää "kunnon porukkaa".
:)
En ole alottanut tätä aihetta.
ÖÖÖÖ..... Miks Von Lekan nimen alla lukee "arvostettu jäsen"????
joo joo, tietdän jo mut osu vaa silmää ja repesin ittekseni ihan totaalisesti :D
En ole alottanut tätä aihetta.
Siis et muista aloittaneesi tätä aihetta.
Siis et muista aloittaneesi tätä aihetta.
Mulla loppu eilen kahvijaahot...piti ottaa päivän kahvit liköörinä..
Offipalstan sivut oli koko illan auki ja mulla oli muutama kaveri kylässä, ennenkin he ovat minun koneeltani kirjoittaneet seissee. Mut tätä en kyllä oo alottanu
ÖÖÖÖ..... Miks Von Lekan nimen alla lukee "arvostettu jäsen"????
Siksi koska olen Arvostettu jäsen. Simple.
Rekisteröimätön
12.02.2011, 15:36
Mites muuten kännykkärintamalla? Joko pian kaupasta saa linux-luureja joita aloitte n.e.r.o kaverisi kanssa autotallissa tekemään?
Offipalstan sivut oli koko illan auki ja mulla oli muutama kaveri kylässä, ennenkin he ovat minun koneeltani kirjoittaneet seissee. Mut tätä en kyllä oo alottanu
En usko, onks kuvii???
Näyttää olevan moderaattoritkin sitä mieltä, että tämä ei ole ollenkaan chit-chättiä vaan tiukkaa tekniikkaa..
Lekalla vois perustaa ihan oman jutturuudun, sais fanipojat lueskella siellä noita lekan juttuja ihan rauhassa :)
Kivasti on kaveriporukalla sama kirjoitustyyli.
Se on se "toinen mies", joka kirjoittelee.
Monesti minäkin olen käynyt kaljalla ja aina otan vain pari. Sitten on kuin uusi mies ja se ottaa ne loput....
Olet harvinaisen suoraselkäinen ja rehellinen mies, oikein tosi äijä. Ettei vaan joku olisi taas kaapannut sinun tietokonettasi, kuten viimeksi. Minkähän selityksen kuulemme seuraavalla kerralla, tuskin maltan odottaa.....
Eikö vieläkään oo opittu uskottavuuden nimissä käyttämään proxyä? :P
Ja niistä tekijöistä, jotka ei tekemisistään huutele palstalla... Empä oo itekkään paljo kehannu omia projekteja ruveta täällä esittelemään, kun ne kuitenkin tulee tehtyä kiireessä päin helevettiä, eikä sitä paskamyrskyä jaksa kuunnella. Toisekseen effort. Olisin jo aikoja sitten valmistunu insinööriksi, ellei raportit ois jääny tekemättä.
Kivasti on kaveriporukalla sama kirjoitustyyli.
yes, we are firneds
Olet harvinaisen suoraselkäinen ja rehellinen mies, oikein tosi äijä. Ettei vaan joku olisi taas kaapannut sinun tietokonettasi, kuten viimeksi. Minkähän selityksen kuulemme seuraavalla kerralla, tuskin maltan odottaa.....
Rehellisyys maan perii
Rekisteröimätön
13.02.2011, 16:26
Me uskomme von lekaa, ei aikamies kirjota paskaa
Me uskomme von lekaa, ei aikamies kirjota paskaa
Olemme samaa mieltä kanssanne herra anonymous
Olemme samaa mieltä kanssanne herra anonymous
Leka taas näköjään menettänyt mielensä hallinnan, kun itselleen vastailee, eli selvä, tai ehkä vähemmän selvä multipersoona. :D
Ex_inkkari
13.02.2011, 19:20
Leka taas näköjään menettänyt mielensä hallinnan, kun itselleen vastailee, eli selvä, tai ehkä vähemmän selvä multipersoona. :D
Näitä ilmestyy aina silloin tällöin... maaninen kausi menossa näemmä, nyt se korkki kiinni leka !!!