Kirjaudu sisään

View Full Version : läjä(?) TLC 70 2LT


lacrits68
28.01.2005, 15:21
Onko moisesta offi peliksi? ;)
mitä ko autosta pitää tarkasti tutkia ( muutakuin ruoste korista/kopasta?)
onko ko auto lehtijousilla ( ei tieto vuosimallista 86-93)==>86==>4xkierrejouset

Ko auto on riisseli (km tuntematon)==>310 000km
Hinta 31''BFG at 31'' renkailla? (suositus)==>pyynti 2800e

apuja otetaan vastaa, sillä huomenna tutustumaan autoon paikan päällä!

--J--




Edited by - lacrits68 on 28/01/2005 15:27:36

Tumppi
28.01.2005, 18:51
No tutki ekaks takarunko saattaapi olla vähän tai enemmän pehmeetä. Polttoaine tankin putket saattaa olla korroosin kalvamat. Pakoputkesta tulevan savun väri kannattaa katsoa, antaa nimittäin viittettä kannen kunnosta ja jos se on halki niin sen korjaaminen on hankalaa. Ja uusi kansi maksaa.. Ja turbohan ton ikäisissä alkaa tyrkkäämään moottorioljyt imuilman sekaan.
Että siinä vähän aluksi.

On niitä läjiä lehtijousillakin tehty, mutta ei niitä suomesta löydy.

Pafo
28.01.2005, 20:14
Ai,

Itellesi vai boitsulle?

Some does it on all four...

lacrits68
28.01.2005, 22:30
quess twice..........! ;)

OffBeast
28.01.2005, 23:43
ainaski 86 on kierrejousil. suosittelisin kokeilemaa nelikot ja et kui notkasti navaat kääntyy. sit se turpon putkisto jos on kuin öljys ni sillo se ei varmaa oo kyl iha terve. näppärä on kyl metäs mut se on kyl nii nuhane ku olla ja voi!!!

Samppa79
29.01.2005, 09:24
Eihän tossa ole muuta suurempaa robleemaa kuin runko, joka ruostuu. Eniten ruostuu näköjään takapäästä kuskin puolelta rungon sisäsivut, joustinlautaset.
Turbo kannattaa katsastaa mutta jos se vaikka on kaput niin harrastusvehkeeseen kannattaa toisenlaista rusettia katsastaa. Kannena halkeamisista en ole kuullut lyhykäisen läjä uran aikana. Kaikissahan niitä joskus menee mutta tojon 2.4 ei mielestäni ole herkimpiä niitä halkomaan. Laiskahan tuo on, mutta siihen auttaa kun rohkeasti painelee pedaalia ja polttelee karstoja pois.
Jos sillä ei ole metsässä ajeltu niin kato etupään voimansiirtoa, ettei olis "käytön puutetta".
Takaperästä kannattaa vilkasta myös ettei ole ruostereikiä, eli pysyy öljyt sisällä. Niitä on omasta löytynyt siitä propusta ylöspäin ja huohotinputken ympärillä.
Kokeneemmat läjäilijät osaa varmaan listata näitä enempi.

kivinen
29.01.2005, 11:09
quote:
Kannena halkeamisista en ole kuullut lyhykäisen läjä uran aikana. Kaikissahan niitä joskus menee mutta tojon 2.4 ei mielestäni ole herkimpiä niitä halkomaan.



Kyllä ne kannet vaan tuppaa olemaan monesta halki. Vinkkinä kokeneemmille koneenrakentajille: Kannattaa tutkia 2L koneen kantta. Korottaa puristussuhdetta ja ne ei ole halki. Sama teho pienemmillä ahdoilla?

www.alanmiehet.com #1

Rassi
29.01.2005, 15:03
Vastaan tuohon peruskysymykseen että onko offipeliksi.
Täytyy sanoa että ON ja todella pienellä työllä.
Aluun riittää pieni korotus että saa isommat pyörät pyörii,helppoa
kun heinänteko toi jousten vaihto Läjään.
Trailerinvetäjäks tai perheautoks siit ei ole mutta hyvistä ajoominaisuuksista pitäville nappi valinta.
Perustekniikka erittäin luotettavaa.