View Full Version : Baarissa kuultua ja nähtyä.
-Haluatko tulla tonne mun rekan nupille kattomaan Ayrton Sennan lippistä?
Kysyjä oli känninen sekä karvainen rekkakuski. Sanoin että pitkästä tukasta huolimatta olen kylläkin mies. Äijä vastasi, että "ei se mitään haittaa."
Bänkster
28.01.2011, 17:23
Kysyjä oli känninen sekä karvainen rekkakuski. Sanoin että pitkästä tukasta huolimatta olen kylläkin mies. Äijä vastasi, että "ei se mitään haittaa."
Kaveri oli vain yksinäinen?
Ei-niin-ihanassa Rymy-Eetussa naispuolinen ystäväni (Laura) yritti tavata nimeään jollekin miespuoliselle lähestyjälle. Neljännen toiston jälkeen tyyppi oli edelleen siinä luulossa, että nimi on Lati. "Siis Lati?? Eikös se ole se Englannin raha??"
Ööö. Ei?
Rekisteröimätön
28.01.2011, 18:15
Kysyjä oli känninen sekä karvainen rekkakuski. Sanoin että pitkästä tukasta huolimatta olen kylläkin mies. Äijä vastasi, että "ei se mitään haittaa."Onks siel Viljoo näkyny?
Rekisteröimätön
28.01.2011, 19:44
eihän sitä tiiä haittaako jos ei kokeile
Ei liity aiheeseen mutta mielestäni sopiva juttu, työkaverini kertoi että sen varastoduunari kaveri kertoi että eräänä kuumana työpäivänä varastolle ajoi keski-ikäinen mies maastopyörällä, pyöräilykypärä päässä, ajeli siinä hetken ympyrää, pysähtyi ja sanoi "terve, olen Seppo Hovi". Se varasto kundi oli kuulemma ollu koko seuraavan päivänkin ihan hämmentynyt. Niin eihän se ollu oikee Hovin Sepi siis. Miettikää, munsta tuo on aika rankka juttu!! Ajatelkaa omalle kohalle!
Kirves on tullut nähtyä baarissa. Ei paikallisessa ollu aikanaan niin justiinsa. Saatto kai siitä tiskin takaa joku vähä mainita mutta mitä nyt siitä jos mettäreissun jälkeen käy baarin kautta muutamat viskit lisäämässä ja retkikirves unohtunu vyölle..
Viime vuoden lehessä:
Poliisi taltutti miehen, joka kantoi mukanaan isoa jalkajousta Kuopion Petosella.
Tilanne sai alkunsa, kun poliisille tuli ilmoitus mustaan nahkatakkiin pukeutuneesta miehestä, joka viritteli jalkajousta jonossa ravintola Vanhan Mestarin edustalla.
Useat poliisipartiot lähtivät paikalle ja saivat taltutettua miehen. Poliisin mukaan sivullisille ei aiheutunut vaaraa.
Vuonna 1962 syntyneellä miehellä oli mukanaan kolme nuolta, joihin oli kiinnitetty leikkaavat metallikärjet.
Poliisi epäilee, että sama mies ajoi kevytmoottoripyörän suohon humalassa viime yönä Petosella Litmasen lammen luona. Mies poistui paikalta ennen poliisin tuloa.