View Full Version : LJ vm-88 Polttaa hehkuja?
Oisko kellään tietoa arvausta mistä johtuu,paitsi se että laitoin tarvikkeet tilalle,japsi hehkut kesti 2vko ja kakkos pytty oli pimee..
Taidan tänään hakee orggikset tojolta ja testaa sitten. Niin voltit on ollu samat siitä ei pitäs johtua 6v muistaakseni.
Heittäkää jotain?
eikö läjässä oo 9v hehkut...vai muistanko väärin
solihull
27.01.2011, 23:39
Tervehdys!
Itse olen huomannut semmosen murheen PSA-yhtymän koneissa (Citroen ja Pösö) ainakin sekä Rangen VM:ssä, että maailmanmerkki, laadukas ja kuuluisa BOSCH ei kestä. Olen vaihdellut hehkuja liian tiuhaan ja nyt on Beru -hehkut taas tulilla useammassa laitteessa. Kokeillaan kestääkö. Ainakin takavuosikymmeneltä mulla on Berusta pirun hyviä kokemuksia. Vähän hitaampia ne on...mutta kestää. Myyjäkin sanoi heti kun moitin, että Boschit ei kestä, että no sitten pistetään Berut. Tiedä sitten. Olivat halvemmatkin ,,,
TT
Tänään kävin tojolla tai siis eilen tätä kirjoittaessa,kyllä kirjat sano et 6v mut noinkaan harvinaisia ei ollu hyllyssä:mad: Kyselin sit samalla mikä vois olla niin herrat sano et kannattaa mitata että puottaa sen jännitteen sinne 6v sehän vois olla syy et joskus ei pudotakkaan tai jotain sellasta..