View Full Version : lj jouset
ic hilux
26.01.2011, 19:18
eli mitkä jouset sopii/kannattaa laittaa li:hin vuosimalli 88.pitäis ainakin 35renkaat sopia pyörimään.
Jotkuu tuollaset 3" korottavat jouset ei oo paljoo pielessä,miun mielestä.
Jos ei kunnolla mahu viel pyörimään,ni hiukan kaaria suremmaks.
Ei muutakuin pikku rälläkkä käyntiin ja sipultamaan ,,, todistetustihan on ihan selvää että mitä matalampi auto on sitä parempi se on ajaa...... 10 cm lokasuojan kaarista pois....
Pauli_Antero
29.01.2011, 12:40
Minä laitoin eteen farmari volvon takakuorma jouset -240 korimallisen ja taakse ladan takakuormajouset. Käy ihan nakkaamalla ja hintaa noin satanen per kierros. Gegguli myy niitä korin korotus sarjoja niin semmonen helppo laittaa, noin 1 h homma. Kuvia autosta on profiilissa alla 33".
ic hilux
29.01.2011, 14:02
juu korotuspalikat tilattu gekkulilta täytyy lähtee motonettiin tilailee jousia.alkoko joustaa parmmin noilla jousilla millai iskarit riittää
Minä laitoin eteen farmari volvon takakuorma jouset -240 korimallisen ja taakse ladan takakuormajouset. Käy ihan nakkaamalla ja hintaa noin satanen per kierros. Gegguli myy niitä korin korotus sarjoja niin semmonen helppo laittaa, noin 1 h homma. Kuvia autosta on profiilissa alla 33".
Mistä hommasit? Paljonko korottaa?
ruck jassell
29.01.2011, 15:20
Biltemasta Volvon jouset varmaankin:)
Pauli_Antero
29.01.2011, 20:46
Moro!
Osta motonetistä seuraavat tuotteet. Käy suoraan ja korottaa reilusti. Minä tein näin. Kuvia on profiilissa.
Osta taakse nuo Farkku ladan takakuorma jouset tilausnumero: 67-5160
Ja eteen, farkku volvon takakuorma jouset: 67-5002
t.Pauli
ruck jassell
29.01.2011, 21:40
Miltä tuo PauliAnteron mainitsema setti tuntuu ajossa?
240 vollessa kuormajouset on vieläkin turhan jäykät vaikka ovatkin kymmenisen vuotta jo olleet alla. Tuntuu ettei ulosjoustoa olis ollenkaan. Onhan se kyllä kevyt autokin ja kaikki paino edessä.
Moro!
Osta motonetistä seuraavat tuotteet. Käy suoraan ja korottaa reilusti. Minä tein näin. Kuvia on profiilissa.
Osta taakse nuo Farkku ladan takakuorma jouset tilausnumero: 67-5160
Ja eteen, farkku volvon takakuorma jouset: 67-5002
t.Pauli
Kiitos paljon tiedoista
Pauli_Antero
30.01.2011, 10:59
Auto on paljon parempi ja "pehmeämpi " ajaa kuin dopinsoneilla tai vast. Ja minä jätin normi iskarit paikalleen. Ei tullut sellasta ajoa että maksimi ulosjoustoja olis tarvinnut.
KarvaTurpa
30.01.2011, 11:50
240 vollessa kuormajouset on vieläkin turhan jäykät vaikka ovatkin kymmenisen vuotta jo olleet alla. Tuntuu ettei ulosjoustoa olis ollenkaan. Onhan se kyllä kevyt autokin ja kaikki paino edessä.
ex-läjässä oli volvon jouset edessä ja minunkin mielestä olivat turhan jäykät. Arkiajossa ei minulle ollut mitään väliä, mutta kuitenkin