Kirjaudu sisään

View Full Version : Jeep vaihtaa kovilla kieroksilla

artokalevi
21.01.2011, 23:50
Olisko ideoita mikä vialla kun Grand Cherokee automaattivaihde vaihtaa kovilla kieroksilla Laatikko on 42RE kun ajaa hissukseen niin vaihto tapahtuu muistaakseni likelle 3000r/min kaikki 4 vaihdetta menee kyllä päälle ja itse olen tehnyt siihen vaihderemontin vaihtanut levyt männäntiivisteet ja putsannut venttiilikoneiston. Aattelin ottaa vaihdelaatikon pois taas auton alta kun öljypumpun tiiviste todennäköisesti vuotaa. Tiputtaa öljyä lattialle seisoessaan turbiinikopasta.

-Jarkko-
22.01.2011, 00:09
Olisiko tuosta mitä apua...: http://www.scribd.com/doc/4791235/93ZJ-Secc-21S-Automatic-Transmission-42RE

Joukka
22.01.2011, 02:50
Olisiko ilmaläpän asentotunnistin rikki tai johdot irti.
Ainakin minulla teki noin kun vaihdoin uuden, mutta väärän.

EDIT: jahas, enpäs lukenut kysymystä loppuun asti...
/Joukka

Timo_L
22.01.2011, 06:35
Olisko ideoita mikä vialla kun Grand Cherokee automaattivaihde vaihtaa kovilla kieroksilla Laatikko on 42RE kun ajaa hissukseen niin vaihto tapahtuu muistaakseni likelle 3000r/min kaikki 4 vaihdetta menee kyllä päälle ja itse olen tehnyt siihen vaihderemontin vaihtanut levyt männäntiivisteet ja putsannut venttiilikoneiston. Aattelin ottaa vaihdelaatikon pois taas auton alta kun öljypumpun tiiviste todennäköisesti vuotaa. Tiputtaa öljyä lattialle seisoessaan turbiinikopasta.

Veikkaisin TPS anturia tai TV- kaapelia (throttle valve). Toki jos on täysremppa tehty niin voi olla muukin ongelma..

Greenday
22.01.2011, 07:37
jospa turbiini tiputtaa öljyä ja näin ollen tallspeed on kasvannut kiihytysauto lukemiin,no tää on arvio...