View Full Version : kysymyksiä C304 sta
pari ihmetyksen aihetta "tuoreelle Volvo immeiselle" ?
- onko lämmityslaitteen letkutus oikein, kun menee koneesta kuumaltapuolelta letkuun jossa lämmönsäätöventtiili - paluu lämmityslaitteelta lienee alunperin alavesiletkuun ... :eek:
- mitä kojelaudan VÄRME on/off kytkin tekee ?
eikä nää kysymykset tähän lopu, otetaan vaan vähitellen...
Siellä valonapin alla taitaa se värme olla akkujen lämmitys, ainakin näin oon antanu itselleni ymmärtää.
Tosin, jos sulla on maitotölkkimäyris, niin voihan se olla joku takatilan lisälämppäri?
hpotteri
17.01.2011, 21:17
Onko sulla valurautanen imusarja moottorissa vai alumiininen?
Siellä valonapin alla taitaa se värme olla akkujen lämmitys, ainakin näin oon antanu itselleni ymmärtää.
Tosin, jos sulla on maitotölkkimäyris, niin voihan se olla joku takatilan lisälämppäri?
ok - ihan looginen symbolihan siinä tosiaan on - akku lämmitys
lisää kysymyksiä:
mahtaako rattiakseli olla yhteensopiva vanhempien volvojen kanssa, olis 140 srj keskiö jossain jotta sais puuruorin tähänkin... vai vaihdetaanko koko pylväs
Onko sulla valurautanen imusarja moottorissa vai alumiininen?
alumiininen, ja kohta todnäk muovinen - tää käy kaasuöljyllä ;)
hpotteri
17.01.2011, 21:30
Nöjöö, Just bongasin sun projektin.
No mutta tästä saa ainakin osviittaa alkup letkutuksista.
http://c303.de/c303-pdf/parts-list/PartCatalogue26.pdf
Nöjöö, Just bongasin sun projektin.
No mutta tästä saa ainakin osviittaa alkup letkutuksista.
http://c303.de/c303-pdf/parts-list/PartCatalogue26.pdf
kiittää hän
Tota, mulla vois löytyä sun autoos akkujen alkuperäinen kotelo. Sellainen uretaanilla vuorattu ja kiinnikeraudat ja vaikka mitä, kunhan lumet lähtee ja ne löytää ja kaikenlasta pikkuhilua. Eikä maksa mitään, ei ole niille tarvetta. Se värme-nappi taitaa ollå takåpoksin eberille.
Proto-Sisuissa on kyllä ollut käytössä noita akunlämmittimiä. Sellaisia tavallisia hehkulamppuja, tai nykyään niitä kyllä myydään Saksassa pallolämmittiminäkin.
Moro.
Kysymyksiä kysyjälle???
Mitä tuo painaa alustana? Mikä välitys tuossa on,ja renkaat?
Onko ohjaustehostin vakiona?
Kokonaispaino?
Erillinen jakoloota vai ?
Perverssi mieleni on jo jonkin aikaa salaa haaveillut moisesta komistuksesta...
Saako muut vastata - vaikka ei oikein oliskaan? ;)
Moro.
Kysymyksiä kysyjälle???
Mitä tuo painaa alustana? Mikä välitys tuossa on,ja renkaat?
Mulla olevan C304n radiokopilla paino oli n3500kg ja kun jossain on kopin painoksi ilmoitettu about 1000kg niinvähennyslaskun jälkeen alusta vois painaa noin 2400-2500kg, ambulanssin painoista päätyy palttiarallaa samoihin lukuihin . Tarkka tieto kiinnostas minuakin, nuo edellä olevat on vain pähkäilty omapainojen ja kantavuuksien perusteella.
Välitykset löytyy täältä: http://www.terrangbil.net/v2_fakta.asp?u_category=36&category=27
Ja renkaat on 280/85-16
Onko ohjaustehostin vakiona? Ei ole. Tältä palstalta löytyy topikkeja joissa kerrotaan miten homma tehdään.
Kokonaispaino? 4500kg
Erillinen jakoloota vai ? Kiinni päävaihteistossa pulttaamalla.
Perverssi mieleni on jo jonkin aikaa salaa haaveillut moisesta komistuksesta... Ulos kaapista sitten vain :) niin ne muutkin on tehny.
Pää asia että tulee faktaa pöytään...
pari kysymystä lisää, löytys ehkä googlaamallakin, vaan kun ei jaksas tihrustaa...
- miten alkuperänen latauskaapeli laturilta lähtee ja menee ? releelle ? jännitteensäätimelle ? rele lienee kuitenkin se joka asuu suunnilleen kuskin persiin alla... ???
- mistä löytyy alkuperänen öljynpainevalon johto konehuoneesta ? sijainti / väri / nro auttas...
- mistä löytyy alkuperänen öljynpainevalon johto konehuoneesta ? sijainti / väri / nro auttas...
Öljypainevalon johto on punainen ja sen päällä musta suojasukka. Johto kulkee vänkärinpuolen runkoaisan päällä muitten johtojen ja jarruputken kanssa.
Öljypainevalon johto on punainen ja sen päällä musta suojasukka. Johto kulkee vänkärinpuolen runkoaisan päällä muitten johtojen ja jarruputken kanssa.
Tänx !