View Full Version : troopperi apuva???
velmeri76
12.01.2011, 00:22
No ostin ku halavalla sain! Auto o hitsattu ja kone remontoitu ja sit oli jääny loput vaiheeseen. Mistä ihmeestä saisin tietoa tai kuvia tai hyvän tyypin joka kertois mihin nuo helvetillinen nippu alipaineletkuja tulee. Hieno ajatus oli että oli katkottu kaikki uudet letkut vanhojen mittasiks ja sit jätetty odottamaan koneen saapumista. Nyt ku auto siirtyi kesken remontin mulle ni tehtävä vaikuttaa aika heikolta! Olisko missään apua???
Tuolta saa ladattua ilmaiseksi manuaalin Trooperiin:
http://rapidshare.com/#!download|116l32|49502946|Isuzu_Trooper_20worksho p_20manual.pdf|63290 (http://rapidshare.com/#%21download%7C116l32%7C49502946%7CIsuzu_Trooper_2 0workshop_20manual.pdf%7C63290)
Kooltaan aika iso (64 MB) mutta ehkä siitä olisi jotain apuja.
EDIT: latasin tuon ja rapsahti 3573 sivua Trooperin manuaalia kuvaputkelle.
velmeri76
12.01.2011, 08:56
ei onnistunut tuolla linkillä, enkä löytäny tai osannu sellaista manuaalia.
ei onnistunut tuolla linkillä, enkä löytäny tai osannu sellaista manuaalia.
Sivun alhaalla oikealla on iso nappula, jossa lukee "Slow download". Siitä painaa ja sitten joutuu odottamaan 51 sekuntia. Odotuksen jälkeen kyseisen nappulan kohdalle muuttuu teksti "Download now !". Siitä painaa niin ruudulle tulee normaali valikkoruutu, josta valitsee joko Open tai Save.
velmeri76
12.01.2011, 12:12
jatkan tyhmänä oloa, mut mulla ei tule sellaista sivua ja ilmoittaa vain osoitetta ei löydy. Linkissä on muutenki mulla näkyvissä joku skypenumero keskellä :D
jatkan tyhmänä oloa, mut mulla ei tule sellaista sivua ja ilmoittaa vain osoitetta ei löydy. Linkissä on muutenki mulla näkyvissä joku skypenumero keskellä :D
Siis jos klikkaat tuota ensimmäisessä viestissäni ollutta www-osoitetta niin ei ohjaudu minnekään ? Toimiiko tuo linkki muilla ? Ainakin mun koneella avaa oikean sivun........mystistä
helmapelti
12.01.2011, 15:07
Näyttäis toimivan
velmeri76
12.01.2011, 17:35
mulla ei kuitenkaan auennut tuolla linkillä. Mut kaivoin saman eri kautta. Kiitos kuitenki kovasti ja toivotaan että apu sieltä löytyy.