PDA

View Full Version : tavaroiden hukkaaminen

sos
02.01.2011, 22:09
mites onko muita yhtä hyviä tavaroiden hukkaajia palstalla, itse onnistuin aatto iltana hukkaamaan kännykän ja avaimet noin puolen tunnin aikana kotia eikä löydy mistään, nyt kaks päivää etsitty eikä havaintoja. ja alkoholilla ei osuutta asiaan, niin ja puheli äänetöömällä tietenkin.
eli onko muita vastaavia tapauksia noin totaaliiseen hukkaamiseen

Jare
02.01.2011, 22:29
Ei, kyllä sä olet ihan omaa luokkaa:D:D Ettei olis joku koirista syäny niitä?:p:p:p:p

sos
02.01.2011, 22:47
ramboo vihaa puhelimia mutta se on puhelimen kokoinen joten tuskin, sama kun edelliset tanskandogit toinen koitti selvästi laittaa nuoremman piikkiin sisä siistiydyttömän, mut ku kasat oli isompia ku pentu

Taisto
02.01.2011, 23:00
Taannoin hukkasin talliin kotiavaimet/autonavaimet... hirvee haku mutta ei löytynyt mistään... Lopulta luovutin ja kauheen vitutuksen kanssa sisälle. Illalla sitten tyhjensin kameran projektikuvista koneelle. Pienensin muutamaa nettiävarten ja kuis ollakkaan niin yhdestä kuvasta bongasin avain-nipun! Samantien talliin ja sieltähän ne löyty.
Joskus vituttaa kun pystyy hukkaamaan jonku asian minkä justiinsa teki... 5min pyörimistä niin se löytyy jostain renkaan yms. päältä.

T€€MU
02.01.2011, 23:37
Heh, viime kesänä kävin hollannissa auto-ostoksilla.
Oma nokia teki stopin, ei saanu enää päälle eikä ladannu.
Piti ostaa uusi, enshätiin sijoitin jopa 19€ johki ihme FooN:iin jossa ei ollut ees ääkkösiä.
No, kaks tuntia uuden puhelimen omistaneena, oltiin jonku romukoijarin plantaashilla
kattelemassa peräkärryjä kotimatkan tuliaisia varten, ja palattiin pajalle työstämään yksiin uutta laitaa että pysyy romut sisällä kun oli laho iskeny.
Hokasin että uusi luuri ja lompuuki hukassa :D
Eiku kävellen parinsadan metrin matka plantaasille hevosenpaskan sekaan(hevoset laidunti romujen seassa) joku muistikuva että olin jättäny hupparin ja rojut mersun lavalle ennenkuin tehtiin kuormaa... siellähän ne puolentunnin haravoinnin jälkeen hevosenpaskan vieressä kaikki tuotteet komesti nurmella..
Kaverit jo alko vittuilee ja iski puniikki..

-miksei kotona ikinä kadottele, aina matkoilla... fuk

pt.
03.01.2011, 09:38
Tietty "hajamielisyys" vaivaa oikeastaan kokoajan.. Kun päivän puhuu puhelimessa, on naimisissa sähköpostin kanssa ja ajelee pitkin kyliä ja asiakkaitten luona vielä puhuu "viisaita," niin on pää aina välillä aika tyhjä..

Tuossa muutama hetki sitten oli normi-ilta, eli kotoa illalla kauppaan ja siintä tallille touhuamaan.

Ensinmäinen oli perusvirhe, eli avaimet kotona, joten niitä sitten käveltävä hakemaan.

Ajelin paikalliseen Prismaan, jossa pihalla huomasin lompakon jääneen kotia, joten tuo yksi 5km takaisin kotia vauhtia hakemaan. Samalla meinasin sitten ottaa UFF:n muovipussin mukaan, mistä vaimoke oli maininnut kauppaan lähtiessäni.

Sitä pussiakin siinä tovin etsiskelin, kunnes kyselin sitten sen perään. Kuulemma olin ottanut sen mukaani jo lähtiessäni, joten olin hyvin luultavasti sen nakannut taloyhtiön roskikseen..

Tätä uhmaten menin kuitenkin hallille, mutta muistinko sitten sinne päästyäni mitä pitää alkaa on sitten eriasia.. Tällä kaavalla noiden projektien kanssa aina vähän tuppaa aikaa menemään.

Ja kyllä, olen joskus joutunut ajamaan melko pitkällekkin takaisin yöllä hakemaan tuota naista, joka asuu meillä, kun ei ole muistanutkaan ottaa sitä mukaan..

sos
03.01.2011, 11:08
mites ku pieni mahdollisuus että putos pihalle ni kestääkö nokialaisen akku 2vrk ulkona puhelin puol vuotta vanha.
tosin tuntuu hullulta että puhelin ja avaimet tippuis samalla

L-200
03.01.2011, 13:40
Ja kyllä, olen joskus joutunut ajamaan melko pitkällekkin takaisin yöllä hakemaan tuota naista, joka asuu meillä, kun ei ole muistanutkaan ottaa sitä mukaan..

Kaikkea se rakkaus teetättää miehellä... :D :D

Emännys on monesti todennut että jos mulla ei ois pää niin tiukasti jumissa hartioiden välissä niin se kyllä hukkuis jonnekkin kanssa.
Puhelimeen kun jotain sopii ja jos ei sitä heti kirjoita ylös niin taatusti unohtuu asiat alle 30 sek luurin sulkemisesta, "pitiks mun käydä kaupassa ja mitä mun piti sieltä tuoda","ai munko tuoki piti tehhä.... jaa jo viikko sittenkö??"

Hyvä mutta lyhyt muisti on siunaus ja kirous.....

Rompe1
03.01.2011, 17:20
Kaikkea se rakkaus teetättää miehellä... :D :D

Emännys on monesti todennut että jos mulla ei ois pää niin tiukasti jumissa hartioiden välissä niin se kyllä hukkuis jonnekkin kanssa.
Puhelimeen kun jotain sopii ja jos ei sitä heti kirjoita ylös niin taatusti unohtuu asiat alle 30 sek luurin sulkemisesta, "pitiks mun käydä kaupassa ja mitä mun piti sieltä tuoda","ai munko tuoki piti tehhä.... jaa jo viikko sittenkö??"

Hyvä mutta lyhyt muisti on siunaus ja kirous.....

Joo, huomattu on kun yhen viikonlopun aikana hukkasit puhelimeski puolenkymmentä kertaa... :D

mechanic-71
03.01.2011, 18:44
juu katos noi käyttökipon avaimet oudosti ensin mennään lukittuun autoon ja samalla vastataan puhelimeen "kyllä rakkaani tuon sen tullessani..." ja tallista hakemaan mikäsenytolikaan istun autoon ja avaimet ei ollukkaan virtalukossa eiku tallia penkomaan ei löydy:mad: tallin ja auton väli tarkalla kammalla ei löydy ja piimeetäkin jo... ja 1½ tuntia ahkeraa etsintää tuottaa tuloksen... ne halvatun avaimet roikkuu auton ovessa olisivat löytyneet sen 2tuntia nopeemmin ku olis nostanu katseensa maasta....

sos
03.01.2011, 19:37
puhelin löyty mut avaimet hukassa
puhelin oli jotenki joutunu elisa shoppiin ja pyytivät löytöpalkkiota uuden verran, eihän siinä auttanu ku maksaa ku antoivat uuden sim kortinki eli vanha numero toimii taas

jukjamse
03.01.2011, 19:52
Kadotin perjantaina Viton avaimet kuuden metrin kävelymatkalla, reilun tunnin etin tuloksetta. Uusi avain maksaa vaatimattomasti 350e, oli päällikkö taas tyytyväinen.. :o

tjl
03.01.2011, 20:19
täält löytyy kans sellane lahopää ettei toista ole. kaikki aina hukassa prkl.

helmapelti
03.01.2011, 20:37
Parikertaa oon hukannu autonavaimet ja ettiny niitä hulluna jokapaikasta , lopulta sitten löytäny ne auton ovesta. Oon hakenu tupakkia autosta ja jättäny ne hantin oveen:D
Siinä ehtii melkein repiin verhoilut autosta kun muistaa että just ne mulla oli jossain..

ugly_hj
03.01.2011, 20:44
Aamulla menin töihin ja istahin kahville, työkaveri tuli n.10min myöhemmin ja kysy , että onksnää sun avaimet, oli auton avain tippunut keskelle pihaa ja jonkun ajan kuluttua alkoi ripotteleen lunta, ei ois parin tunnin päästä enää löytynyt.

Rytari
03.01.2011, 20:48
mä hukkaan ainaki aina kaikki työkalut, viimmeksi sivuleikkurit kun eberiä asensin, kaks nippusidettä katkasin, sen jälkeen irrotin yhden letkun ja sivuleikkureita ei enää missään että olis saanu lisää nippareita poikki...

rahapussihan mulla on ketjulla ja avaimet vyölenkillä housuissa kiinni, ja pää niskassa, vähä paremmin on pysynyt tallessa :)

sama kaikkien lenkkiavainten ja muiden kanssa, ja jos pakista kattoo ristipää (sepelvaltimopää) ruuivmeisseliä niin ei sitten ainoatakaan sopivaa, kaikki on tasapäisiä, ja kaikki lenkit 11 millisiä mutta koitappa etsiä 11 millistä ja tasapäämeisseliä...ei onnistu sekään

defet
03.01.2011, 21:24
Oltiin muutaman kaverin kanssa aikoinaan menossa Espanjasta käsin Portugalissa käymään ja matkalla tuli hiuko. Ajettiin iltasella sitten Sevillan kaupunkiin ja jätettiin auto parkkiin ja ettimään ruokapaikkaa. Käveltiin mäkkärin ohi ja ajateltiin että syödään jotakin paikallista pikaruokaa. Käveltiin ja käveltiin ja löydettiin ainoastaan hienompia ravinintoloita ja mehän oltiin vain niin persaukisia matkantekijöitä että nukuttiin jopa neljäänpekkaan pari yötä siin mersussa.
Oltiin varmasti toista tuntia kävelty ympäri kujia kunnes tuli mäkkäri, mentiin sinne. Syötiin ja mentiin pihalle kunnes joku keksi kysyä että tietääkö kukaan missä on auto?
Pari tuntia käveltiin ja puoli tuntia istuttin taksissa ympäri kaupunkia ja siektähän se sitten löytyi.

Ja Madridissa meni hukkaan sama auto kun pysäköinninvalvonta sen vei ja sitten kun ajettiin taas taksilla että löydettiin auto niin etsittiin sillä autolla sitä hostallia josta oltiin ottamassa huonetta silloin kun se auto vietiin.