View Full Version : mitä sinulle tapahtuu uutena vuonna?
mitä sinulle tapahtuu uutena vuonna? mitä olet suunnitellut, tarkoitan siis uudenvuoden aattoa/päivää
Laitoin: kaadut portaissa ja joudut sairaalaan. Noi muut ei oikein käy kun köyhän on oltava töissä.
pastirolli
27.12.2010, 20:08
Ei mikään noista vaihtoehdoista. Olen selvinpäin ja ammumme raketteja taivaalle koko perheen voimin. Lisäksi syömme jotain helvetin hyvää ruokaa ja olen yhä selvinpäin. Aamulla keräilen pihasta roskat pois enkä kärsi minkäänlaisesta krapulasta.
Valitsen vaihtoehdon: Juon koko illan ja nukun yön omassa sängyssä.
Rekisteröimätön
28.12.2010, 00:30
vonleka tulee kaapista ulos
muista katsoa ennen nukkumaan menoasi kaapit ja komerot
Joillakin tuo sisälukutaito taitaa olla persiissä...??? ;)
Ja sitten itse äänestykseen... En ryyppää enkä rällää, vaikka mieli tekis :rolleyes: (kyseistä vaihtoehtoa ei ollut, joten Leka laatii tarkempia galluppeja seuraavalle kerralle!) :D
Reilu kuukaus laskettuun aikaa, joten jäitä poltellessa!! Mutta en valita, tietoinen valinta ja ihana sellainen... Vaikkakin tietyt asiat jaksaa varjostaa meidän uusperheen onnea!! Vedän sitten joskus syssymmällä lärvit kun nämä oikeusprosessit ja muut paskat on ruodittu pois päiväjärjestyksestä! Terveisiä Hyvinkäälle, Suomen perseenreikään!!
Ei mikään noista vaihtoehdoista. Olen selvinpäin ja ammumme raketteja taivaalle koko perheen voimin. Lisäksi syömme jotain helvetin hyvää ruokaa ja olen yhä selvinpäin. Aamulla keräilen pihasta roskat pois enkä kärsi minkäänlaisesta krapulasta.
Ääni tälle !!!
Täältäkin ääni tälle :D
varmaan oluita ja viinoja pajassa ja raketteja alkaa ampuu pajassa ja pihalla ja naapurille ym toivottavasti ei mene "edustamaan"itseaään mihinkään julkisiin paikkoihin ja putkaan..eikä sais autoo rikki jos menee möyrimään jonkun kaverin kaa..
1.1 synttärit niin ne menee sitten rapuloissa nukkuessa..jos ei känni jatku..
paja ja piha siivotaan parinpäivän jälkeen kun sinne uskaltaa mennä..:rolleyes:
Kaverin tupareihin ja sieltä luultavasti kapakkaan, näiden juhlapäivien takia kannata turhaa vaivaa nähdä. Joulukin meni mukavasti kapakassa joten miksei uusivuosikin. :rolleyes:
Rakettien ampumisen jätän suosiolla niille joilla se jaksaa kiinnostaa.:mad:
moggirange
28.12.2010, 20:01
Soitan rokettirollia baarissa ja herään aamulla ilman kohmeloa joku kuuma kissa kainalossa.
Soitan rokettirollia baarissa ja herään aamulla ilman kohmeloa joku kuuma kissa kainalossa.
ei rokettirollia voi soittaa ilman seuraavan päivän kohmeloa. tai emmä tiiä mitä nyky rokkarit vetää ;)
ei rokettirollia voi soittaa ilman seuraavan päivän kohmeloa. tai emmä tiiä mitä nyky rokkarit vetää ;)
no sitä kuumaa kissaa
no sitä kuumaa kissaa
äääh mä ainakii oisin emä simassa ja lsd;ssä ku soittaisin lemmyn kanssa ja meillä ois misuja ainaski viis per kundi! sit me otettas lisää viski huiggaa ja otetettas pari misua lisää. ÄÄÄÄÄ, jossain vaiheessa meijän kinkereihin liittyis varmaan dave mustaine ja ozzy sekä andy mccoy ja meijän uus vuos kestäis koko vuoden. äääääh
moggirange
28.12.2010, 20:28
ei rokettirollia voi soittaa ilman seuraavan päivän kohmeloa. ;)
Nykysten on tiukat säännöt baareissa... tai no kuuluisuudet voi vetää miten haluaa.