pee
14.12.2010, 23:26
Autot on tehty kiertoon ja taas olis uusia ideoita, eli pannaas tyrkylle:
1989 mallinen (460), alunperin 230 GE tekniikkainen, eli tiuhat lukkoakselit, 5 v. Getrag manuaalilaatikko, nyttemmin OM 603 koneinen, jälkeenpäin ahdettu KKK26 ahtimella ja isolla coolerilla. Pumpussa ppD 7 mm elementit ja ulkoinen morkooli, koneessa potentiaalia PALJON, alle kilon ahdoilla yli 200 hp / 400 Nm
Runko ja tankki korkeapainepesty, paikoin puhallettu, korjattu ja suojattu
Alle sivistyneemmät 275 70 16 AT duellerit
235 85 16 nastarenkaat alkup peltivanteilla
Uusi kytkin (280 bensamallin asetelma)
Uudet etujouset
Ryhdikkäät takajouset
Vetokoukku, oiskohan ollut 2500 kg
Rekisteröity 1 + 8 hlölle, henkilöauto
Uusi tuulilasi
Uudet ajovalot + valojen releistys = näkee ajaa mutta laillinen
Uudet tuplaflektit syylari / cooleripaketin edessä
Kattoteline + suksiboksi
CD / RDS - soitin
Ehjä sisältäkin
muutoskatsastettu marraskuussa 2010, muutokset otteessa
EDIT: Katsastettu 17.5.2011
Pientä loppupaneutumista vaille valmis käyttö / safaripeli, tarvis:
- polttoainemittari saattaa kuntoon, johdotus ehjä, todnäk anturi jumissa -VARAOSA OLEMASSA-
- tyhjäkäynnin automaattikorotus -KYTKETTY-
- lisämittareiks lämmöt, öljynpaine ja pakopaine -ÖLJYNLÄMPÖ JA PAINE MITTARIT ASENNETTU -
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=35&pictureid=69599
Lisää rojektin vaiheista;
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=72400
Suoraan rahalla em. varustein tasan 11 000 euroa - vaihdossa käy taas melkein mikä vaan ja raha, eli
- BJ / HJ / LJ
- MB G tai S ((W140)
- Moggi
- Jeep V8 koneella, mieluiten GC
- wanha Volvo, esim PV tai amazon
- BusterL tai isompi
- 4 t perämoottori 40 hp tai isompi
- keskikokoinen 4 t enduro
- 4x4 mönkijä aurauskäyttöön
- vene / auto trailerit
- joku muu mikä ...
päiväsaikaan 040 728 27 26 / Pekka
p.s. Tämä on hyvä yksilö - oikeasti :cool:=*=:cool:
1989 mallinen (460), alunperin 230 GE tekniikkainen, eli tiuhat lukkoakselit, 5 v. Getrag manuaalilaatikko, nyttemmin OM 603 koneinen, jälkeenpäin ahdettu KKK26 ahtimella ja isolla coolerilla. Pumpussa ppD 7 mm elementit ja ulkoinen morkooli, koneessa potentiaalia PALJON, alle kilon ahdoilla yli 200 hp / 400 Nm
Runko ja tankki korkeapainepesty, paikoin puhallettu, korjattu ja suojattu
Alle sivistyneemmät 275 70 16 AT duellerit
235 85 16 nastarenkaat alkup peltivanteilla
Uusi kytkin (280 bensamallin asetelma)
Uudet etujouset
Ryhdikkäät takajouset
Vetokoukku, oiskohan ollut 2500 kg
Rekisteröity 1 + 8 hlölle, henkilöauto
Uusi tuulilasi
Uudet ajovalot + valojen releistys = näkee ajaa mutta laillinen
Uudet tuplaflektit syylari / cooleripaketin edessä
Kattoteline + suksiboksi
CD / RDS - soitin
Ehjä sisältäkin
muutoskatsastettu marraskuussa 2010, muutokset otteessa
EDIT: Katsastettu 17.5.2011
Pientä loppupaneutumista vaille valmis käyttö / safaripeli, tarvis:
- polttoainemittari saattaa kuntoon, johdotus ehjä, todnäk anturi jumissa -VARAOSA OLEMASSA-
- tyhjäkäynnin automaattikorotus -KYTKETTY-
- lisämittareiks lämmöt, öljynpaine ja pakopaine -ÖLJYNLÄMPÖ JA PAINE MITTARIT ASENNETTU -
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=35&pictureid=69599
Lisää rojektin vaiheista;
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=72400
Suoraan rahalla em. varustein tasan 11 000 euroa - vaihdossa käy taas melkein mikä vaan ja raha, eli
- BJ / HJ / LJ
- MB G tai S ((W140)
- Moggi
- Jeep V8 koneella, mieluiten GC
- wanha Volvo, esim PV tai amazon
- BusterL tai isompi
- 4 t perämoottori 40 hp tai isompi
- keskikokoinen 4 t enduro
- 4x4 mönkijä aurauskäyttöön
- vene / auto trailerit
- joku muu mikä ...
päiväsaikaan 040 728 27 26 / Pekka
p.s. Tämä on hyvä yksilö - oikeasti :cool:=*=:cool: