Kirjaudu sisään

View Full Version : Myyty Toyota HJ-45 pick-upin akselit ja H-moottori (kone itse purkaen ilmaiseksi)

lepoantti
01.12.2010, 20:43
jää tarpeettomaksi otsikonmukaiset osat. akselit on molemmat rumpujarrulliset, välitys 4,1. todennäköisesti jarrut vaatii elvytyksen, auto ollut parkissa noin 10 vuotta mutta onneksi lämpimässä hallissa. molemmat ns. täydellisenä eli etusessa kiinni napalukot ja ohjausvermeet. hinta näille 250e. lisäksi jouset samaisesta autosta, ihan ok kuntoiset pikaisen katselmuksen jäljiltä. hinta 100e kaikki tai jos jätän nämä kiinni akseleihin niin 300e koko kasa akseleiden kanssa

samasta laitteesta H-moottori eli se kuuluisa 3,6 litrainen 6-sylinterinen tojotalainen, perimätieto kertoo ettei koneesta ollut voima poistunut silloin kun se liikutti autoa. laturi ja startti mukaana paketissa ja hintaa 200e

molemmat osakokonaisuudet vielä kiinni autossa, tarpeen mukaan irroittelen ne pois. osat Leppävirralla. niin, ja osien luovuttajan vuosimalli -79 jos sillä on jollekin merkitystä.

Antti 050-5396323

edittiä sen verran että koneen apulaitteineen (startti ja laturi) saa ilmaiseksi jos purkaa itse ja vie mennessään. ulkona saa tehdä, sähköä on, ja joku ratkori löytynee millä saa nostettua koneen pois ja kyytiin. ja mitään ei saa tietenkään rikkoa ympäriltä. nyt pitäis olla hionta kohdallaan!!!

lepoantti
08.12.2010, 07:52
saa myös esittää omia näkemyksiä hinnan suhteen jos vaikuttaa olevan pielessä, on tietysti eriasia että olenko minä kuinka tyytyväinen tehtyihin esityksiin..

Pete
08.12.2010, 10:00
Mistäs noihin saa ne puuttuvat osat, eli loppuauton? ;)

lepoantti
08.12.2010, 15:49
sun laittamia pick-upppien kuvia tais olla slck:n palstalla, sielä ählyjen rannalla niitä näytti olevan!! sieltä pala kerrallaan tuot peltejä jos vielä notkut niillä main, tästä sitten saat painavammat osat...

lepoantti
16.12.2010, 17:05
uudistettu 2H melkein valmis koekäynnistystä varten, joten H vielä joutilaampi...ja joululomakin alkaa joten tarvittaessa voin jumpata Hoon pois keulalta.

lepoantti
22.12.2010, 21:11
lämpötila alas, ilmoitus ylös. nyt olis hyvät ulkoilmajumppakelit koneen irroitteluun...

ekaan postaukseen lisätty juttua loppuun.

lepoantti
28.12.2010, 21:35
ei ole kukaan tullut purkamaan konetta irti, onko moottori vielä liian kallis?

lepoantti
05.01.2011, 08:41
noniin, 2H koekäytetty eli tämä H moottori vielä joutavampi