jnu
20.01.2005, 18:57
Onko ollu takalevyjä edes missään 413ssa? Onko kukaan rakentanu? Käykö etulevyt taka-akselille? Satulat löytäs varmaan jostain muusta foortista, kiinnikkeen tekis ite, oiskohan siinä muuta..
Tää on nyt ihan tällästä pohdiskelua, en oo vielä kerinny edes kattoa takarumpuihin. Matti varmaan osais ainakin sanoa lainopillisesta puolesta, etulevyt lienee kuitenkin riittävän isot taaksekin?
Mitä mieltä ollaan yleensä suzukin rumpujarruista (etu/taka)? Onko ns paskoja vehkeitä?
Käsijarruongelmaa ei olis kun se on kardaanilla, tosin mielessä on ollu (laiton) traktorityyppinen kääntöjarru, millä vois luistoa rajottaa ja päästä metrin syvemmälle.
Vai Matti, onko sellanen mitenkään mahdollinen, esim jos se olis lukittavissa kokonaan pois käytöstä tiellä tai jos vivut vois lukita toisiinsa, jolloin se ois kahden sylinterin hydraulinen käsijarru joka itsessään on laillinen mekaanisen rinnalla, eikö niin?
**************
Jussi ja Suzuki
Tää on nyt ihan tällästä pohdiskelua, en oo vielä kerinny edes kattoa takarumpuihin. Matti varmaan osais ainakin sanoa lainopillisesta puolesta, etulevyt lienee kuitenkin riittävän isot taaksekin?
Mitä mieltä ollaan yleensä suzukin rumpujarruista (etu/taka)? Onko ns paskoja vehkeitä?
Käsijarruongelmaa ei olis kun se on kardaanilla, tosin mielessä on ollu (laiton) traktorityyppinen kääntöjarru, millä vois luistoa rajottaa ja päästä metrin syvemmälle.
Vai Matti, onko sellanen mitenkään mahdollinen, esim jos se olis lukittavissa kokonaan pois käytöstä tiellä tai jos vivut vois lukita toisiinsa, jolloin se ois kahden sylinterin hydraulinen käsijarru joka itsessään on laillinen mekaanisen rinnalla, eikö niin?
**************
Jussi ja Suzuki