View Full Version : Hyvä otsavalo kiinasta
IHKULAINEN
19.11.2010, 04:12
Tuli ostettuu pari otsalamppuu.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29489
Valotehoa riittävästi! 900lumenia
Hyvä valo jos tarvii ulkona jotain tehdä tai liikkua!
Vähän pienempi / halvempi. Mutta myös ok valoteho. 160lumenia muistaakseni
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44277
huom ei sisällä akkua/ laturia.
Molempiin ollut todella tyytyväinen.
Litiumakut kestää suht pitkään ja toimii pakkasellakin.
eipä ole enään paluuta entisiin tuikkuihin.
Tuolta DX:sästä tilattaessa ei tule MITÄÄN muita kuluja, kuin tuotteiden hinta! Ei siis postikuluja eikä tullia.
Tavara tulee Kiinasta, yllättävän nopeasti.
Tuli ostettuu pari otsalamppuu.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29489
Valotehoa riittävästi! 900lumenia
Hyvä valo jos tarvii ulkona jotain tehdä tai liikkua!
Vähän pienempi / halvempi. Mutta myös ok valoteho. 160lumenia muistaakseni
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44277
huom ei sisällä akkua/ laturia.
Molempiin ollut todella tyytyväinen.
Litiumakut kestää suht pitkään ja toimii pakkasellakin.
eipä ole enään paluuta entisiin tuikkuihin.
Tuolta DX:sästä tilattaessa ei tule MITÄÄN muita kuluja, kuin tuotteiden hinta! Ei siis postikuluja eikä tullia.
Tavara tulee Kiinasta, yllättävän nopeasti.
Tuota tehokkaampaa otsavaloa on tullut joku aika katseltua, niin saisi kypärävaloksi.
Kun vähän viitseliäisyyttä käyttää ja purkaa valaisimen sen tultua, niin lisää lämmönsiirtotahnaa led:n luokse, jottei pääse yli kuumenemaan.
moggirange
19.11.2010, 08:45
Tuollaisen ylemmän kans hommasin kesällä ja valoteho on jotain aivan käsittämätöntä! Puolitehollakin pesee kaikki muut tuikut ja akku kestää useita tunteja. Suosittelen kyllä!
Vilkutin
19.11.2010, 09:11
itellä tuntuu kestävän melkosen kauan lähetykset, tän kuun alussa lähetetty mutta ei ole vielä näkynyt. Pari taskulamppua tulossa.
miten noi kestää kolhuja? itsellä ainakin nuo kiinalaiset on ruvennut pätkiin pikku kolhuista. en ole vielä katsonut mikä sieltä hajoaa. mut nää mun fikkarit on ollut kyllä halpoja, alle 30e luokkaa. jospa se johtuu siittä:)
IHKULAINEN
05.02.2011, 21:48
Päivitystä tähän...
Noi pienemmät on nyt hiukan hajoillu. Remmit katkee, akut hiipuu ym. Ja niitten suuntaukset on "per****tä" Joko ne näyttää liian alas tai ylös.
Mut noi isommat toiminu hyvin! http://www.dealextreme.com/p/ha-iii-cree-ssc-p7-c-sxo-3-mode-900-lumen-led-headlamp-set-4-18650-included-29489
Ja ovat päivittäisessä "ammatti" käytössä. Tosin ne kuumenee paljon täydellä teholla joten käytänkin puolitehoa, joka on kyllä varmasti riittävä. Usein kaipaisi pienempää valotehoa moniin hommiin. Toi sokaisee jos esim yrittää lukea jotain valkoiselta paperilta :D
NewJuhani
05.02.2011, 22:15
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51888
Tuo alempi otsalamppu on kyllä aika hanurista... Kuumenee ihan älyttömästi kun pitää viisi minuuttia täydellä teholla, koska lämmön poistumista ei ole ajateltu paljoakaan tuota suunnitellessa, ja sarana on melkein käyttökelvoton, että ei paljon pysty valoa alaspäin suuntaamaan. Ja akkukotelo on päälle päin sen näköinen että se ottaa sisäänsä kaksi kappaletta 18650 akkuja, mutta kun avaa luukun, niin eipäs menekkään kuin yksi, ja silti hervottoman kokoinen boxi.
En suosittele!
HiluMiks
06.02.2011, 09:03
Tuommonen tehokkaampi otsalamppu on ollu mulla syksystä asti eikä voi muutakun kehua sitä valoteho täysillä on huima mutta itse käytän yleensä sillä pienemmällä kestää akku silloin kiitettävästi.
Kerran oli mennyt vahingossa päällä kun oli takin taskussa ja oli palanut jonkun aikaa eli kuuma kuin piru mutta ei se siitä särkynyt.
Suosittelen.
Onkos kellään jäänyt tullin haaviin tuolta tilatut lähetykset?
Yhen paketin tilasin ja ei jäänyt, nyt otin selvää noista tulleista niin alvin voivat periä kun sen summa ylittää 10€. Ei muuta mutta alkaa sitten maksamaan postille maksuja siitä että tullaavat kun on toi lähin tulli sen verran kaukana....
Mulla jäi navigaattori. Alvi meni ja melkein navikin kun siinä ei ollu ce merkkiä. Onneks eivät huomanneet.
Jos alle $50 tilaa niin ei varmasti jää tulliin. Kalliimmat saattavat jäädä tai sitten ei...
Mutta kun tuolta tilatessa postikuluja ei tule, niin tilaa vaikka jokaisen tavaran erikseen ettei tule liikaa hintaa. Ja kannattaa ottaa huomioon, että jos ottaa nopeamman maksullisen toimituksen, niin sen hinta lasketaan myös sitten mukaan tuotteen hintaan mahdollisessa tullauksessa.
Jos alle $50 tilaa niin ei varmasti jää tulliin. Kalliimmat saattavat jäädä tai sitten ei...
Mutta kun tuolta tilatessa postikuluja ei tule, niin tilaa vaikka jokaisen tavaran erikseen ettei tule liikaa hintaa. Ja kannattaa ottaa huomioon, että jos ottaa nopeamman maksullisen toimituksen, niin sen hinta lasketaan myös sitten mukaan tuotteen hintaan mahdollisessa tullauksessa.
Veli tilas just jenkeistä aalusyylärin ja sen hinta alle 50tdollaa... Mut ku kulut nosti paketin yli 120dollan, niin alvia tuli... Joten RAHDIT lasketaan jenkkilän hinnoissa paketin hinntaan. EI siis pelkän osan tai tuoteen hintaa tuijoteta.
Veli tilas just jenkeistä aalusyylärin ja sen hinta alle 50tdollaa... Mut ku kulut nosti paketin yli 120dollan, niin alvia tuli... Joten RAHDIT lasketaan jenkkilän hinnoissa paketin hinntaan. EI siis pelkän osan tai tuoteen hintaa tuijoteta.
Mitenniin väärää tietoa? Saman asian selitin juuri tuossa edellisessä kommentissani, jos et sattunut lukemaan sitä ajatuksella:D
Miun käsittääkseni se raja on 150 euroa??
psychobilly
16.03.2011, 03:49
43,47 € raja
Eli jos tullausarvo+toimitusmaksu+tulli+alvi ei ylitä 10€::lla sitä ei tarvitse maksaa.
EU:n ulkopuolelta tulevilla lahjalähetyksillä 45€ arvoraja
tullit ja verot. Se raja on 175€
uutislehdestä lainattu seuraava--->
Halvalle nettishoppailulle tulossa loppu!! = PÄÄ ROSVOJEN KÄSIKÄY!
Julkaistu: 05.12.2010 07:00
(Päivitetty: 05.12.2010 09:37)
Ensi maaliskuusta alkaen nettiostokset voi tullata itse. Jatkossa arvonlisävero napsahtaa maksettavaksi jo pikkuostoksista.Kuva: Kari Löfhjelm
Valtiovarainministeriössä suunnitteilla oleva arvonlisäveron uudistus uhkaa laittaa stopin halvalle nettishoppailulle.
Pienin perittävä arvonlisävero aiotaan puolittaa. Raja on tarkoitus laskea kymmenestä eurosta viiteen euroon.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että valtion koura kahmaisee osansa myös pienistä EU:n ulkopuolelta tehdyistä verkko-ostoksista: kun tähän saakka alle 43 euron ostoksista ei ole tarvinnut maksaa arvonlisäveroa, jatkossa veroharavaan jää haavimatta vain alle 22 euron ostokset.
http://www.tietokone.fi/uutiset/lehti_halvat_nettiostokset_ulkomailta_kuriin_verom uutoksella
Hurrienkaan ei tarvitse maksella alv:eja kuin vasta yli 100€ ostoksista eikä summaan lasketa rahteja mukaan kun se on palvelu, eikä tuote.
SORRY TOTALLY OT TÄHÄ LOPUKS!
KOHTUUS KAIKESSA MYÖS VEROTUKSESSA.EI LOPUTTOMIIN VOIDA AINA VAIN NOSTAA, SILLEKKIN TULEE VIELÄ PÄÄTEPYSÄKKI.
IHKULAINEN
26.09.2011, 00:45
Nostetaan tämä viesti viime-talvelta kun pimeys on jälleen täällä...
Mulla on siis 2kpl noita DX:n 900lumen- valoja ollut yli vuoden käytössä, ja erinomaisesti ovat toimineet! Pari lisäakkuakin olen 18650- kennoista tehnyt, niin aina täydet akut valmiina! Eli suosittelen!
Paypalilla kampanja, jonka kautta saa DX;ltä esim. noita lähes samoja pyörä/ otsa- valoja halvemmalla
http://e.dealextreme.com/promotion/ceeedm/?utm_source=paypal&utm_medium=edm&utm_campaign=ceepromotion
pistäkää vielä tilauksen yhteydessä kuponki-koodi " DXCEE15 " niin tulee lisä-alea.
eli valo n.34€ sis. akun!
(muistakaa tilata myös pistoke-adapteri ja tarvittaessa akun jatkopiuha)
Valoa pimeyteen!
Mutta kun tuolta tilatessa postikuluja ei tule, niin tilaa vaikka jokaisen tavaran erikseen ettei tule liikaa hintaa. Mitä mä sieltä viimeksi tilasin roippeita 70€ edestä niin sen mukana tulevan rahtikirjan mukaan ne mun tuotteet oli joku 10€. Ihan ihme hintoja revitty rahtikirjaan. Joten katsooko tulli hinnan siitä rahtikirjasta vai alkaako ne vinkua sitä alkuperäistä tilausta hintoineen? Eikä nuo mun setti tulliin jäänyt.
Mitä mä sieltä viimeksi tilasin roippeita 70€ edestä niin sen mukana tulevan rahtikirjan mukaan ne mun tuotteet oli joku 10€. Ihan ihme hintoja revitty rahtikirjaan. Joten katsooko tulli hinnan siitä rahtikirjasta vai alkaako ne vinkua sitä alkuperäistä tilausta hintoineen? Eikä nuo mun setti tulliin jäänyt.
Jos olet tilannut jotain epämääräistä roinaa minkä arvoa ei maalaisjärjellä tajua, niin siinä tapauksessa tuijottavat todennäköisesti sitä hintaa minkä kiinalainen on siihen paketin kupeeseen arponut.
Mutta tässä pari viikkoa siteen kävi niin, että kaveri tilasi tytölleen leluksi jonkun halvan pari kymppiä maksavan videokameran, niin se jäi tulliin koska eivät uskoneet että videokamera voi olla niin halpa kuin paketissa luki, joten vaativat lisäselvitystä hinnasta...
Kaiken kaikkiaan tuntuu olevan ihan tuurista ja tähtien asennosta, sekä tulli-tädin aamukahvin väärään kurkkuun menemisestä kiinni että jääkö tuollainen pikku krääsä tulliin vaiko ei.
Onko kukaan löytänyt tuolta/kiinasta tehokasta taskulamppua, minkä pystyisi latamaan seinätelineessä?
Olisi kätevä ulko-oven vieressä ja pysyisi akku täynnä...